Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво палацу спорту за адресою: вул. Вячеслава Чорновола, 67Е, м. Кам’янське, Дніпропетровської області». (об’єкт незавершеного будівництва «Тренувальна база з баскетболу по вул. В.В. Щербицького у м. Дніпродзержинськ (Дніпропетровська область)»)
"Construction of the Sports Palace at the address: street. Vyacheslav Chornovil, 67E, Kamyanets, Dnipropetrovsk region ". (unfinished construction object "Basketball training base at V.V. Shcherbytsky St. in Dneprodzerzhinsk, Dnipropetrovsk region)")
Очікувана вартість
281 571 685,00 UAH
UA-2019-05-17-000970-b cde4fdfd082a408fbc80a33a8a270c61
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 травня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:32
Очікувана вартість: 281 571 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 815 716,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 17 травня 2019 14:16
Enquiries until: 18 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 24 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 281 571 685 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 815 717 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації. Джерело фінансування - державний бюджет, міський бюджет.
1 pc (work). The volume of procurement of works is provided in Appendix 3 of this tender documentation. The source of funding - the state budget, the city budget.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Будівництво палацу спорту за адресою: вул. Вячеслава Чорновола, 67Е, м. Кам’янське, Дніпропетровської області». (об’єкт незавершеного будівництва «Тренувальна база з баскетболу по вул. В.В. Щербицького у м. Дніпродзержинськ (Дніпропетровська область)»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Вячеслава Чорновола, 67Е
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

"Construction of the Sports Palace at the address: street. Vyacheslav Chornovil, 67E, Kamyanets, Dnipropetrovsk region ". (unfinished construction object "Basketball training base at V.V. Shcherbytsky St. in Dneprodzerzhinsk, Dnipropetrovsk region)")
CPV: 45212000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації, та після видачі сертифіката. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 18:32
ТД _Зміни 2.pdf
20 червня 2019 18:32
343.pdf
10 червня 2019 19:53
335-19 від 10.06.2019 протокол внесення змін_евробаскет_ЗМІНИ 1.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 5_Зміни 1.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 3_Зміни 1.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 1_Зміни 1.pdf
17 травня 2019 17:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 травня 2019 15:39
Додаток 4.pdf
17 травня 2019 15:38
Додаток 2.pdf
20 червня 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 18:32
ТД _Зміни 2.pdf
10 червня 2019 19:53
ТД _Зміни 1.pdf
17 травня 2019 15:38
ТД.pdf
20 червня 2019 18:32
343.pdf
10 червня 2019 19:53
335-19 від 10.06.2019 протокол внесення змін_евробаскет_ЗМІНИ 1.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 5_Зміни 1.pdf
17 травня 2019 15:39
Додаток 5.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 3_Зміни 1.pdf
17 травня 2019 15:39
Додаток 3.pdf
10 червня 2019 19:53
Додаток 1_Зміни 1.pdf
17 травня 2019 15:38
Додаток 1.pdf
17 травня 2019 17:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx
17 травня 2019 15:39
Додаток 4.pdf
17 травня 2019 15:38
Додаток 2.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 липня 2019
UA-2019-05-17-000970-bcde4fdfd082a408fbc80a33a8a270c61
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 липня 2019 10:18
SCAN0008.PDF
01 липня 2019 10:20
Електронний підпис

Публічні документи

11 липня 2019 13:02
Електронний підпис
27 червня 2019 14:17
Електронний підпис
27 червня 2019 14:17
Електронний підпис
27 червня 2019 14:15
6 Гарантія.rar
27 червня 2019 14:15
5 Кваліф частина 2.pdf
27 червня 2019 14:15
4 Кваліф частина 1.pdf
27 червня 2019 14:15
2 Технічна частина.pdf

Документи

01 липня 2019 10:19
SCAN0008.PDF
01 липня 2019 10:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 275 600 581,30
UAH з ПДВ
243 516 031,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 280 171 500,80
UAH з ПДВ
245 500 116,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:02
Електронний підпис
27 червня 2019 14:17
Електронний підпис
27 червня 2019 14:17
Електронний підпис
27 червня 2019 14:15
6 Гарантія.rar
27 червня 2019 14:15
5 Кваліф частина 2.pdf
27 червня 2019 14:15
4 Кваліф частина 1.pdf
27 червня 2019 14:15
2 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 243 516 031,12
UAH з ПДВ
09 липня 2019 13:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
243 516 031,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 15:22
SCAN0227.PDF укладений
26 травня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:14
SCAN0140.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:46
SCAN0119.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:43
SCAN0061.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 09:11
SCAN0030.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 09:09
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 09:42
SCAN0024.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 09:41
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 12:08
Д.У3_1.PDF зміни до договору
12 серпня 2019 12:04
Д.у.3.PDF зміни до договору
12 серпня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 12:28
SCAN0015.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0014.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0013.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0012.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0011.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0010.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0009.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0008.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0007.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0006.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0005.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0004.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0003.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0002.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0001.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
SCAN0000.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 12:25
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 12:59
SCAN0042.PDF зміни до договору
02 серпня 2019 12:57
SCAN0041.PDF зміни до договору
02 серпня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 16:00
SCAN0026.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0025.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0024.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0023.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0022.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0021.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0020.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0019.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0018.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0017.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0016.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0015.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0014.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0013.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0012.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0011.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0010.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0009.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0008.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0007.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0006.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0005.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0004.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0003.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0002.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0001.PDF укладений
26 липня 2019 15:56
SCAN0000.PDF укладений
26 липня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування робіт», Додаток 7 «Титул» у новій редакції, що додається. 2. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції. 3. Викласти п. 1 та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції. 4. По тексту додатків до Договору № 705-19 від 26.07.2019 року читати назву об’єкту, як: «Будівництво палацу спорту за адресою: вул. Вячеслава Чорновола, 67Е, м. Кам’янське, Дніпропетровської області». (об’єкт незавершеного будівництва «Тренувальна база з баскетболу по вул. В.В. Щербицького у м. Дніпродзержинськ (Дніпропетровська область)»). Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 шт. (роботи).
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти Додаток 2 «Дефектний акт», Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування робіт», Додаток 5 «Договірна ціна», Додаток 6 «Кошторис» у новій редакції, що додається. 2. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.). • на 2020 рік – 179 503 936 грн. 14 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів пьятсот три тисячі девьятсот тридцять шіссть гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 917 322,69 грн..). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.) з них: • Кошти Державного бюджету – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» 3. Викласти п. 1 та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.). • на 2020 рік – 179 503 936 грн. 14 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів пьятсот три тисячі девьятсот тридцять шіссть гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 917 322,69 грн..). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.). з них: • Кошти Державного бюджету – 58 811 717 грн. 71 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів вісімсот одинадцять тисяч сімсот сімнадцять гривень 71 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 801 952,95 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» Обсяг робіт робіт після внесення змін складає - 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти Додаток 7 «Титул» у новій редакції. Обсяг робіт робіт після внесення змін складає - 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення новим розрахунковим рахунком Реквізити Замовника. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. По тексту договору та додатків до нього доповнити розрахунковий рахунок Підрядника новим рахунком UA123510050000026008495080700. 2. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ураховуючи п.11.1 Договору викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 7 «Титул» у новій редакції . Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • на 2020 рік – 179 527 553 грн. 08 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 921 258,85 грн..). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.) з них: • Кошти Державного бюджету – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» 2. Викласти п. 1 та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • на 2020 рік – 179 527 553 грн. 08 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 921 258,85 грн..). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). з них: • Кошти Державного бюджету – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» 3. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції, що додається. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 705-19 від 26.07.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • на 2020 рік – 179 527 553 грн. 08 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 921 258,85 грн..). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.) з них: • Кошти Державного бюджету – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» 2. Викласти п. 1 та п. 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 238 315 653 грн 85 коп. (двісті тридцять всім мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 39 719 275,64 грн.)., з них: • на 2019 рік – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • на 2020 рік – 179 527 553 грн. 08 коп. (сто сімдесят дев’ять мільйонів п’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят три гривні 08 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 29 921 258,85 грн..). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). з них: • Кошти Державного бюджету – 58 788 100 грн. 77 коп. (п’ятдесят вісім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч сто гривень 77 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 9 798 016, 79 грн.). • Кошти Міського бюджету – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.).» 3. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції, що додається. Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 705-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 788 100,77
UAH (в тому числі ПДВ 9 798 016,79 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано достроково за згодою сторін (ст. 651 ЦКУ) та ураховуючи лист підрядника.