Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000914-c 24f0c716e51645cdbadfd10f54ad4013
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жека Сергій Леонідович

+380967782126 41860521@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41860521
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Жека Сергій Леонідович
+380967782126
41860521@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 14:25
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, смт.Ємільчине вулиця Військова, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, смт.Ємільчине вулиця Військова, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 18:02
Додаток 3.doc
17 травня 2019 18:02
Додаток 2.doc
17 травня 2019 18:02
Додаток 1.doc
17 травня 2019 18:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 травня 2019 10:58
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:56
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, сформульовану у Вашому запитанні . Це передбачено у п. 1.7 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації про проведення електронної закупівлі. Цитую: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.».
Опис вищезгаданого у доданому файлі «Додаток 2».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:06
Дата відповіді: 20 травня 2019 12:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо першого питання - аналогічний товар розглядається, за умови якщо він є не гіршим ніж закупівельний . По другому питанні - ФОП не платник ПДВ допускається до закупівель. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма зборами та податками , а саме якщо учасник платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович 449 800,00
UAH з ПДВ
447 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 448 000,00
UAH з ПДВ
448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 17:42
Довідка заборгованість
07 червня 2019 17:58
Довідка несудимість
07 червня 2019 17:58
Гарантійний_лист ст. 17
03 червня 2019 17:37
Повідомлення.PDF
03 червня 2019 17:37
Аналогічні договори.pdf
03 червня 2019 17:37
Цінова_пропозиція.PDF
03 червня 2019 17:37
Технічні_вимоги.PDF
03 червня 2019 17:37
Сертифікат HP 250.pdf
03 червня 2019 17:37
Сертифікат Epson L.pdf
03 червня 2019 17:37
Проект_договору.PDF
03 червня 2019 17:37
Листи-довідки.pdf
03 червня 2019 17:37
Документи.pdf
03 червня 2019 17:37
Договір оренди.pdf
03 червня 2019 17:37
Договір Нова пошта.pdf
03 червня 2019 17:37
Довідка.PDF
03 червня 2019 17:37
Гарантійний_лист.PDF

Публічні документи

03 червня 2019 23:13
Ценовое.PDF
03 червня 2019 23:13
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Невінський Олег Миколайович

ФОП Гумен Юрій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Невінський Олег Миколайович
#2457100016
Переможець 447 550,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович
#2457100016
447 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:43
Договір 9т.pdf укладений
24 червня 2019 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 447 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 591,67 UAH)