Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144697 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9 |
Контактна особа: |
Кметик Богдана Василівна +380323041357 rmk01@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 6 958 115,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 790,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 20:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 17:09 |
ТД во пустомити милятичі.doc | |
17 травня 2019 17:09 |
Проект договору.docx | |
17 травня 2019 17:09 |
технічне завдання.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо неправильного завіряння проекту договору:
Замовник не може віднести вказані вами зауваження до тих формальних помилок, на які було зроблено відсилку, адже:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; (ЗАМОВНИК НАГОЛОШУЄ, ЩО ЦЕ ОКРЕМА СТОРІНКА, А В НАШОМУ ВИПАДКУ ВІДСУТНІЙ НАПИС «З УМОВАМИ ДОГОВОРУ ЗГІДНІ» НА ВСІХ СТОРІНКАХ)
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. (ЗАМОВНИК ЧІТКО ЗАЗНАЧАЄ, ЩО ТУТ ЙДЕТЬСЯ МОВА ПРО КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, А В НАШОМУ ВИПАДКУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ЯКИЙ ЗАВІРЯЄ УЧАСНИК Є ОРИГІНАЛОМ)
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); (ЗАМОВНИК НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО В ЦЬОМУ ПУНКТІ ЙДЕ МОВА ПРО ПЕЧАТКУ, ЩО ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ВИЩЕВКАЗАНИХ ЗАУВАЖЕНЬ )
Щодо документів, які підтверджують виконання договору:
Тендерна пропозиція Учасника відповідає всім вимогам, адже згідно наданого документу КК_Аналогічний договір №1 част.1 та КК_Аналогічний договір №1 част.2 вартість договору №242/96 від 27 вересня 2017 року становила 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ. Як підтвердження виконання робіт, була надана довідка про вартість виконання будівельних робіт і витрат КБ-3 від 20 грудня 2017 року, згідно якої вартість виконаних робіт становила 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ, що повністю відповідає вище наданому договору. Разом із довідкою КБ-3 була надана довідка КБ-2в АКТ №1 приймання виконання будівельних робіт від 20 грудня 2017 р. з детальним описом виконаних робіт на суму 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ.
Згідно наданого документу КК_Аналогічний договір №3 част.1 та КК_Аналогічний договір №3 част.2 вартість договору №1 від 27 серпня 2017 року становила 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ. Як підтвердження виконання робіт була надана довідка про вартість виконання будівельних робіт і витрат КБ-3 від 26 грудня 2017 року, згідно якої вартість виконаних робіт становила 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ, що повністю відповідає вище наданому договору. Разом із довідкою КБ-3 були надані довідки КБ-2в АКТИ №1 і №2 приймання виконання будівельних робіт з детальним описом виконаних робіт на суму 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ. Відтак, Учасник підтвердив цей кваліфікаційний критерій.
Щодо ліцензії субпідрядника
Відповідно до вимоги ч.7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник ТзОВ «Західбудком» при поданні тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху школи в с. Милятичі Пустомитівського району Львівської області» (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (CPV) надало документ ІД_Ліцензії субпідрядник. В даному файлі є копія ЛІЦЕНЗІЇ Серії АВ № 548571 ТзОВ «Регіональна інформаційно-технологічна компанія». В переліку робіт цієї Ліцензії знаходяться такі роботи, як:
- Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту
Окрім того ТзОВ «Регіональна інформаційно-технологічна компанія» та ТзОВ «Західбудком» надали листи пояснення, згідно яких спеціальних дозволів на зазначені роботи в скарзі №3 не потрібно (ІД_Субпідряд дозвіл лист та ІД_Довідка дозвола лист). Відтак, всі вимоги тендерної документації в цій частині підтверджені, а тому відсутні будь-які підстави для відхилення.
Щодо штатного розпису
Відповідно до вимоги, яка передбачена у п.2.2 ч. Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник має надати копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). ТзОВ «Західбудком» надало всі необхідні документи для підтвердження кваліфікації працівників (дипломи, стаж роботи, посвідчення з охорони праці, тощо), а саме у складі пропозиції наданий штатний розпис. Окрім того слід зауважити, що в документі КК_Довідка необхідні працівники ТзОВ «Західбудком» вказало за необхідність найняти додатково 10 робітників для виконання умов тендерної закупівлі. Як ще один доказ кваліфікації робітників ТзОВ «Західбудком», також можна прийняти об’єкти, виконані даною організацією, які відображені в аналогічних договорах з відповідними листами-відгуками від замовників, фотографіями виконаних об’єктів.
Відтак, тендерним комітетом не знайдено жодних зауважень, а відтак зазначена вимога підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000024 ● f022f1d9d29346d4b2650e9230354e4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2019 №181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-17-000898-c 17.05.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до звернення у межах проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху школи в с.Милятичі Пустомитівського району Львівської області» UA-2019-05-17-000898-c. Щодо статті 17 : Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. Щодо дозволів: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати всі дозволи на виконання робіт, що і було зроблено Учасником, а відповідно всі вимоги виконані. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо надання ліцензії відповідно до робіт, які передбачені Технічним завданням. Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.» Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3). Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3); Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачено Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, які виконуватимуться становлять дуже малий відсоток від загального обсягу робіт, потреба у виконанні яких не виникає на початку проведення робіт, а тому на початку здійснення робіт в такій ліцензії відсутня потреба. Щодо робітників У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка з вих. № 24-05-28 з дотриманням форми, що вказана у тендерній документації. до того ж у ній міститься інформація щодо робітників, які будуть залучені до виконання робіт, у тому числі Учасник зазначає, що буде залучено 8 будівельників, що у свою чергу повністю відповідає всім вимогам тендерної документації, тож відсутні будь-які підстави для відхилення у цій частині. Щодо джерела фінансування: У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 26 вересня 2019 повідомляємо наступне. Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» По сьогоднішній день на майданчиках не реалізовано можливість по заповненню поля «Джерело фінансування», тому доводимо до вашого відома інформацію про те, що джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. На даному етапі процедури майданчик технічно не дає змоги внести зміни і додати вище вказану інформацію до оголошення про закупівлю ID: UA-2019-05-17-000898-c. Ми завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі «Спортивні товари та інвентар» (ID: UA-2019-05-17-000898-c), а також, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2019-11-18 17:19:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" |
6 045 176,56
UAH з ПДВ
|
6 010 385,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" |
6 949 758,42
UAH з ПДВ
|
6 045 175,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
6 958 027,91
UAH з ПДВ
|
6 958 027,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" #30477237 |
Відхилено |
6 010 385,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 17:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" #35547502 |
Переможець |
6 045 175,56
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 13:44
|
угода додаткова _5 Милятичі дах.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 11:27
|
додаткова угода Милятичі 2020.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:43
|
дод угода 3 Милятичі.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 17:47
|
дод угода 2 Милятичі.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 11:11
|
угода Милятичі.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 10:50
|
Милятичі угода.pdf | укладений |
05 липня 2019 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 5-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 5-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 5-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 5-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 5-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |