Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху школи в с.Милятичі Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
6 958 115,60 UAH
UA-2019-05-17-000898-c 0622fd6956c34d2ea010faa00c05aed6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кметик Богдана Василівна

+380323041357 rmk01@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144697
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9
Контактна особа: Кметик Богдана Василівна
+380323041357
rmk01@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 11:19
Очікувана вартість: 6 958 115,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 790,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт даху школи в с.Милятичі Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, вул. Козацька, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:09
ТД во пустомити милятичі.doc
17 травня 2019 17:09
Проект договору.docx
17 травня 2019 17:09
технічне завдання.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

програмне забезпечення
Дата подання: 20 травня 2019 16:26
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:09
Чому в програмному комплексі АВК-5 а не в іншому, це дискремінаційні вимоги, тому прошу виправити,
Відповідь: Замовник зазначає, що Учасник надає Замовнику через електронну систему закупівель електронною договірну ціну та кошторис, що відповідає остаточній пропозиції учасника, в програмному комплексі АВК-5 та PDF форматі чи будь-якому аналогічному форматі. Оскільки Замовник встановлює, що такі документи можуть бути подані в будь-якому аналогічному форматі, тому жодних дискримінаційних вимог в цій частині тендерної документації не передбачено.
невідповідність тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2019 11:00
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:09
Прохання дотримуватися Закону про публічні закупівлі та привести тендерну документацію відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 р. № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490»
Відповідь: Замовником сформовано тендерну документацію в межах чинного законодавства, тому просимо детальніше вказати на порушення, якщо такі є, адже з тексту цього запитання чітко не зрозуміло в чому саме зауваження тендерної документації. Замовник усуне всі невідповідності, що будуть суперечити чинному законодавству.
Дозвіл на проведення будівельних робіт
Дата подання: 23 травня 2019 17:28
Дата відповіді: 28 травня 2019 09:46
Як випливає з наведеного, ми зрозуміли, що для проведення даного виду робіт Ви вимагаєте дозвіл ДАБІ, тому приймаєте обєкт на підставі Декларації про готовність об’єкту до експлуатації відповідності відремонтованого об'єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, що видається інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю за встановленою формою.Яким нормативним документом передбачено прийнятття такого виду робіт в експлуатацію Декларацією
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник керується чинним законодавством у тому числі ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постановою КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000898-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", Код ЄДРПОУ:30477237
Дата подання: 21 червня 2019 16:59
Вимога скасувати рішення тендерного комітету від 11.06.2019 р.
Вимога скасувати рішення тендерного комітету від 11.06.2019 р. та прийняти інше, яким визнати переможцем торгів Корпорацію БП ''Карпатбуд''
Скасована
Дата: 21 червня 2019 17:22
Причина: Не завантажені всі документи
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000898-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд", Код ЄДРПОУ:30477237
Дата подання: 21 червня 2019 17:27
Вимога скасувати рішення тендерного комітету від 11.06.2019 р.
Вимога скасувати рішення тендерного комітету від 11.06.2019 р. та прийняти інше, яким визнати переможцем торгів Корпорацію БП ''Карпатбуд''
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 17:03
Замовник розглянув вашу вимогу про що повідомляє:
Щодо неправильного завіряння проекту договору:
Замовник не може віднести вказані вами зауваження до тих формальних помилок, на які було зроблено відсилку, адже:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; (ЗАМОВНИК НАГОЛОШУЄ, ЩО ЦЕ ОКРЕМА СТОРІНКА, А В НАШОМУ ВИПАДКУ ВІДСУТНІЙ НАПИС «З УМОВАМИ ДОГОВОРУ ЗГІДНІ» НА ВСІХ СТОРІНКАХ)
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. (ЗАМОВНИК ЧІТКО ЗАЗНАЧАЄ, ЩО ТУТ ЙДЕТЬСЯ МОВА ПРО КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, А В НАШОМУ ВИПАДКУ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ЯКИЙ ЗАВІРЯЄ УЧАСНИК Є ОРИГІНАЛОМ)
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); (ЗАМОВНИК НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО В ЦЬОМУ ПУНКТІ ЙДЕ МОВА ПРО ПЕЧАТКУ, ЩО ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ВИЩЕВКАЗАНИХ ЗАУВАЖЕНЬ )

Щодо документів, які підтверджують виконання договору:
Тендерна пропозиція Учасника відповідає всім вимогам, адже згідно наданого документу КК_Аналогічний договір №1 част.1 та КК_Аналогічний договір №1 част.2 вартість договору №242/96 від 27 вересня 2017 року становила 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ. Як підтвердження виконання робіт, була надана довідка про вартість виконання будівельних робіт і витрат КБ-3 від 20 грудня 2017 року, згідно якої вартість виконаних робіт становила 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ, що повністю відповідає вище наданому договору. Разом із довідкою КБ-3 була надана довідка КБ-2в АКТ №1 приймання виконання будівельних робіт від 20 грудня 2017 р. з детальним описом виконаних робіт на суму 384 116,60 грн., в т.ч. ПДВ.
Згідно наданого документу КК_Аналогічний договір №3 част.1 та КК_Аналогічний договір №3 част.2 вартість договору №1 від 27 серпня 2017 року становила 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ. Як підтвердження виконання робіт була надана довідка про вартість виконання будівельних робіт і витрат КБ-3 від 26 грудня 2017 року, згідно якої вартість виконаних робіт становила 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ, що повністю відповідає вище наданому договору. Разом із довідкою КБ-3 були надані довідки КБ-2в АКТИ №1 і №2 приймання виконання будівельних робіт з детальним описом виконаних робіт на суму 255 552,20 грн., в т.ч. ПДВ. Відтак, Учасник підтвердив цей кваліфікаційний критерій.
Щодо ліцензії субпідрядника
Відповідно до вимоги ч.7 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Учасник ТзОВ «Західбудком» при поданні тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху школи в с. Милятичі Пустомитівського району Львівської області» (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (CPV) надало документ ІД_Ліцензії субпідрядник. В даному файлі є копія ЛІЦЕНЗІЇ Серії АВ № 548571 ТзОВ «Регіональна інформаційно-технологічна компанія». В переліку робіт цієї Ліцензії знаходяться такі роботи, як:
- Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту
Окрім того ТзОВ «Регіональна інформаційно-технологічна компанія» та ТзОВ «Західбудком» надали листи пояснення, згідно яких спеціальних дозволів на зазначені роботи в скарзі №3 не потрібно (ІД_Субпідряд дозвіл лист та ІД_Довідка дозвола лист). Відтак, всі вимоги тендерної документації в цій частині підтверджені, а тому відсутні будь-які підстави для відхилення.
Щодо штатного розпису
Відповідно до вимоги, яка передбачена у п.2.2 ч. Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, Учасник має надати копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). ТзОВ «Західбудком» надало всі необхідні документи для підтвердження кваліфікації працівників (дипломи, стаж роботи, посвідчення з охорони праці, тощо), а саме у складі пропозиції наданий штатний розпис. Окрім того слід зауважити, що в документі КК_Довідка необхідні працівники ТзОВ «Західбудком» вказало за необхідність найняти додатково 10 робітників для виконання умов тендерної закупівлі. Як ще один доказ кваліфікації робітників ТзОВ «Західбудком», також можна прийняти об’єкти, виконані даною організацією, які відображені в аналогічних договорах з відповідними листами-відгуками від замовників, фотографіями виконаних об’єктів.
Відтак, тендерним комітетом не знайдено жодних зауважень, а відтак зазначена вимога підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000024 ● f022f1d9d29346d4b2650e9230354e4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-17-000898-c 17.05.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до звернення у межах проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху школи в с.Милятичі Пустомитівського району Львівської області» UA-2019-05-17-000898-c. Щодо статті 17 : Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. Щодо дозволів: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати всі дозволи на виконання робіт, що і було зроблено Учасником, а відповідно всі вимоги виконані. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо надання ліцензії відповідно до робіт, які передбачені Технічним завданням. Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.» Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3). Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3); Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачено Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, які виконуватимуться становлять дуже малий відсоток від загального обсягу робіт, потреба у виконанні яких не виникає на початку проведення робіт, а тому на початку здійснення робіт в такій ліцензії відсутня потреба. Щодо робітників У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка з вих. № 24-05-28 з дотриманням форми, що вказана у тендерній документації. до того ж у ній міститься інформація щодо робітників, які будуть залучені до виконання робіт, у тому числі Учасник зазначає, що буде залучено 8 будівельників, що у свою чергу повністю відповідає всім вимогам тендерної документації, тож відсутні будь-які підстави для відхилення у цій частині. Щодо джерела фінансування: У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 26 вересня 2019 повідомляємо наступне. Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» По сьогоднішній день на майданчиках не реалізовано можливість по заповненню поля «Джерело фінансування», тому доводимо до вашого відома інформацію про те, що джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. На даному етапі процедури майданчик технічно не дає змоги внести зміни і додати вище вказану інформацію до оголошення про закупівлю ID: UA-2019-05-17-000898-c. Ми завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі «Спортивні товари та інвентар» (ID: UA-2019-05-17-000898-c), а також, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-11-18 17:19:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 6 045 176,56
UAH з ПДВ
6 010 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 6 949 758,42
UAH з ПДВ
6 045 175,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд» 6 958 027,91
UAH з ПДВ
6 958 027,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 12:17
ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
18 червня 2019 12:17
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 червня 2019 12:17
Договірна ціна.pdf
18 червня 2019 12:17
Довідка МВС.pdf
18 червня 2019 12:17
Довідка ДФС.pdf
03 червня 2019 10:45
Реєстр.pdf
03 червня 2019 10:45
Проект договору.pdf
03 червня 2019 10:45
ТЧ_Договірна ціна.pdf
03 червня 2019 10:45
ІД_Статут.pdf
03 червня 2019 10:44
ІД_Паспорт директор.pdf
03 червня 2019 10:44
ІД_Довідка дозвола.pdf
03 червня 2019 10:44
ІД_Гарантія_Довідка(1).zip
03 червня 2019 10:44
ІД_Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2019 10:44
ІД_Витяг з ЄДР 24.05.19.pdf
03 червня 2019 10:43
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 10:43
КК_Штатний розпис.pdf
03 червня 2019 10:43
КК_Довідка працівники.pdf
03 червня 2019 10:43
КК_Довідка обладнання.pdf
03 червня 2019 10:43
КК_Дипломи працівники.pdf
03 червня 2019 10:43
ТЧ_План фінансування.pdf
03 червня 2019 10:43
ТЧ_Календарний графік.pdf
03 червня 2019 10:43
ТЧ_Дозвіл.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 13:57
Звіт 1ДФ3.png
28 травня 2019 13:57
Звіт 1ДФ2.png
28 травня 2019 13:57
Звіт 1ДФ1.png
28 травня 2019 13:57
Тенд пропозиція.docx
28 травня 2019 13:57
персонал дані.png
28 травня 2019 13:57
відсутність борг ПДВ.pdf
28 травня 2019 13:57
ДОЗВІЛ-_2.pdf
28 травня 2019 13:57
ДОЗВІЛ__.pdf
28 травня 2019 13:57
29 Лист ДАБІ ліцензія.jpg
28 травня 2019 13:57
28 Ліцензія нова2.jpg
28 травня 2019 13:57
28 Ліцензія нова1.jpg
28 травня 2019 13:57
Аналог роб.png
28 травня 2019 13:57
17 Свід. ПДВ.jpg
28 травня 2019 13:57
16.6 довідка ІНП.jpg
28 травня 2019 13:57
16.5 паспорт.jpg
28 травня 2019 13:57
16.4 паспорт.jpg
28 травня 2019 13:57
16.3 паспорт.jpg
28 травня 2019 13:57
16.2 паспорт.jpg
28 травня 2019 13:57
16.1 паспорт.jpg
28 травня 2019 13:57
15 Наказ на директора.jpg
28 травня 2019 13:57
36.1 акт виконаних робіт.jpg
28 травня 2019 13:57
35.5 Догов ціна.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор10.jpg
28 травня 2019 13:57
35.4 Договір підр. ЖРМ-4.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор9.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор8.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор7.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор6.jpg
28 травня 2019 13:57
35.3 Договір підр. ЖМР-3.jpg
28 травня 2019 13:57
35.2 Договір підр. ЖМР-2.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор5.jpg
28 травня 2019 13:57
35.1 Договір підр. ЖМР-1.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор4.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор3.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор2.jpg
28 травня 2019 13:57
13 статут стор1.jpg
28 травня 2019 13:57
Протокол устан.зборів.png
28 травня 2019 13:57
Довкілля.pdf
28 травня 2019 13:57
ІПН.png
28 травня 2019 13:57
Звіт 1ДФ4.png
28 травня 2019 13:57
Довідка.png
28 травня 2019 13:57
Довідка довкілля.png
28 травня 2019 13:57
52 Довідка довкіл 06.08.18.doc
28 травня 2019 13:57
4.4._Захист_довкiлля2.doc
28 травня 2019 13:57
4.4._Захист_довкiлля.doc
28 травня 2019 13:57
довідка юстиція.pdf
28 травня 2019 13:57
довідка МВС.pdf
28 травня 2019 13:57
довідка ДПІ.pdf
28 травня 2019 13:57
Звіт з праці3.png
28 травня 2019 13:57
Звіт з праці2.png
28 травня 2019 13:57
Звіт з праці1.png
28 травня 2019 13:57
Довідка про ІТП.png
28 травня 2019 13:57
139_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
28 травня 2019 13:57
139_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
28 травня 2019 13:57
139_ДЦ_ДЦ_3.xls
28 травня 2019 13:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"

ТОВ «Фірма «Інтербуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд"
#30477237
Відхилено 6 010 385,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
Переможець 6 045 175,56
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:21

Документи

11 червня 2019 17:26
Електронний підпис
11 червня 2019 17:25
File (1).PDF

Документи

18 червня 2019 11:21
Електронний підпис
18 червня 2019 11:19
протокол Милятичі.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
6 045 175,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 11:21
Електронний підпис
18 червня 2019 11:19
протокол Милятичі.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:44
угода додаткова _5 Милятичі дах.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:27
додаткова угода Милятичі 2020.pdf зміни до договору
11 березня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:43
дод угода 3 Милятичі.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:47
дод угода 2 Милятичі.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:11
угода Милятичі.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 11:07
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 10:50
Милятичі угода.pdf укладений
05 липня 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 5-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 5-07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5-07
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 5-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 5-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML