Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання ( для облаштування кабінетів НУШ)
Очікувана вартість
228 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000874-a 6859e22471d24f00be0870dc9eec3e36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 11:10
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 11:10
Початок аукціону: 04 червня 2019 14:28
Очікувана вартість: 228 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Обладнання для кабінетів НУШ повинно відповідати вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від 13.02.2018 №137 " Про затвердження примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комп'ютерне обладнання (ноутбук,багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, згідно з Додатком 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 травня 2019 17:55
Дата відповіді: 20 травня 2019 15:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за пораду,обов'язково розглянемо їі на засіданні тендерного комітету.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:18
Дата відповіді: 20 травня 2019 15:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першого питання - уважно читайте тендерну документацію (додаток №5),по другому питанню - допускаємо,розглядатимете його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 189 117,36
UAH з ПДВ
189 117,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск 210 600,00
UAH з ПДВ
210 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 22:57
nalog.pdf
21 червня 2019 22:53
Довідка38199744.zip
21 червня 2019 22:53
Довідка.zip
21 червня 2019 22:53
Dovidka_MVS.pdf
21 червня 2019 22:53
reestr.pdf
21 червня 2019 22:53
bankrut.pdf
01 червня 2019 22:51
Електронний підпис
01 червня 2019 22:49
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
01 червня 2019 22:49
повноваження.pdf
01 червня 2019 22:49
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
01 червня 2019 22:49
Ст17.pdf
01 червня 2019 22:49
сертифікати СІНТ.pdf
01 червня 2019 22:49
проект договору.pdf
01 червня 2019 22:49
реестр документи.pdf
01 червня 2019 22:49
Статут.pdf
01 червня 2019 22:49
Статут1_13.pdf
01 червня 2019 22:49
Лист-згода.pdf
01 червня 2019 22:49
відгук.pdf
01 червня 2019 22:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 189 117,36
UAH з ПДВ
11 червня 2019 14:35
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск
#38199744
Переможець 210 600,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 10:26

Документи

11 червня 2019 14:35
Електронний підпис
11 червня 2019 14:34
протокол №113.pdf

Документи

18 червня 2019 10:26
Електронний підпис
18 червня 2019 10:22
протокол №120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск
#38199744
210 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 10:26
Електронний підпис
18 червня 2019 10:22
протокол №120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 15:22
Дод.уг. №1 від 03.07.2019.pdf зміни до договору
03 липня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 11:33
договір №161.pdf укладений
01 липня 2019 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В специфікації вказана повна назва предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 210 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 100,00 UAH)