Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Очікувана вартість
9 308 609,00 UAH
UA-2019-05-17-000871-c ● d80294e96b9840cb82a89dcc294b536c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 35348209 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2 |
Контактна особа: |
Кочервей Марина Олександрівна 0485591323 natal.secret.0609@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 13:49 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 9 308 609,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 543,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67550, Україна, Одеська область, НОВІ БІЛЯРІ, ул. Шкільна, 9, Лиманський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 16:18 |
Зміни до проекту договору.doc | |
21 травня 2019 16:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_зі змінами.docx | |
17 травня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 2.doc | |
17 травня 2019 16:42 |
ТД_Капітальний ремонт будівлі школи.doc |
21 травня 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2019 16:18 |
Зміни до проекту договору.doc
|
|||
21 травня 2019 16:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_зі змінами.docx
|
|||
17 травня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
17 травня 2019 16:42 |
ТД_Капітальний ремонт будівлі школи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо рівня заробітної плати
Дата подання: 21 травня 2019 22:25
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:40
Просимо надати роз'яснення, який рівень кошторисної зарабітної плати доцільно враховувати при складанні кошторисної документації?
Відповідь: На ваше запитання від 21.05.2019 (22:25), повідомляємо, що рівень кошторисної заробітної плати розраховується, відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності за період з початку року у 2018 році і прогнозований індекс споживчих цін на 2019 рік, відповідно допостанови КМУ від 11.07.2018 № 546.
Витяг та відомості
Дата подання: 21 травня 2019 22:28
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:20
Відповідно по 1. Розділу 1 Тендерної документації, вимагається надання Учасником відомостей з Єдиного реєстру та витягу з Єдиного реєстру. Враховуючи те, що інформація в цих двох документах однакова, чи потрібно в обов'зяковому порядку надавати і Відомості, і Витяг? Або достатньо буде надання Витягу, як документу, що містить більш детальну інформацію про підприємство?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:28), повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Щодо дозволу
Дата подання: 21 травня 2019 22:32
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:49
Відповідно до п.12 розділу 1 ТД вимагається надання Оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт.
Просимо надати роз'яснення, чи не достатньо надання будівельної ліцензії, яка дає право Учаснику вести господарьску діяльність зі створення об'єктів, в тому числі, виконання монтажних та демонтажних робіт. Просимо надати роз'яснення, на які саме види робіт, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) вимагається надання Дозволу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:32), повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено надання оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт, що зазначені безпосередньо в Технічному завдані.
Щодо дозволу
Дата подання: 21 травня 2019 22:33
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:45
Відповідно до п.12 розділу 1 ТД вимагається надання Оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт.
Просимо надати роз'яснення, у разі відсутності такого Дозволу в Учасника, чи можливе надання Дозволу субпідрядника, який буде залучатися до виконання робіт, щодо яких вимагається дозвіл, та який будет фактичним виконавцем таких робіт? Чи буде достатньо дозволу субпідрядника для відповідності вимогам Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:33), повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт надається безпосередньо виконавцем робіт.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 травня 2019 22:37
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:02
Просимо надати роз'яснення щодо п.6., а саме надання документу - Інформація щодо обсягу робіт, переліку обладнання, меблів та інвентарю згідно з технічним завданням. Просимо надати роз'яснення в якій формі надається такий документ, що він має відображати, чи мається на увазі Відомість ресурсів, або інший документ?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:37), повідомляємо, що тендерною документацією не передбачено певної форми надання даної інформації, а тому вона подається Учасником у довільній формі.
Щодо мови документів
Дата подання: 21 травня 2019 22:40
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:56
Просимо надати роз'яснення чи буде вважатися порушенням вимог Тендерної документації, а саме розділу про Мову документів (вимогу надання документів на україньскій мові), якщо Учасником буде надана копія трудової книжки старого зразка на російській мові? Чи потрібно у такому випадку надавати завірений нотаріально переклад?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:40), повідомляємо, що п. 7 Розділу I тендерної документації передбачено, що: "Тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Визначальним є текст, викладений українською мовою.".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІДЕА ГРУП" |
8 375 169,00
UAH з ПДВ
|
8 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АСК |
8 499 900,00
UAH з ПДВ
|
8 099 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
9 308 600,00
UAH з ПДВ
|
8 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІДЕА ГРУП" #40137897 |
Відхилено |
8 098 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 13:02
|
ПП АСК #24543159 |
Переможець |
8 099 880,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 17:15
|
2019-12-03_16-59-15_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 12:46
|
додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 16:25
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 14:38
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 11:41
|
ДОГОВІР_1_НБ-41-81.pdf | укладений |
24 червня 2019 11:40
|
ДОГОВІР_1_НБ-1-40.pdf | укладений |
24 червня 2019 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 4,8 договору, " Розрахунки по даному договору проводяться у відповідності до бюджетного законодавства України в межах та за рахунок коштів, передбачених для фінансування предмету Договору на 2019 рік у сумі 6526278,9 грн. і на 2020 рік у сумі 1573601,10 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язк із переходом Підрядника на загальну систему оподаткування та реєстрацію платником ПДВ сторони узгодили внести зміни до Договору підряду № 1 від 24.06.2019 р., ( ЦІНА ДОГОВОРУ НЕ ЗМІНИЛАСЬ) а саме : Розділ 3 "Ціна договору" п. 3,1 викласти у наступній редакції "Ціна договору є динамічню та становить 8 099 880,00 грн. у тому числі ПДВ 20% 1 349 980,00 грн. та внесені відповідні зміни у Розділ 4 "Порядок здійснення оплати" п. 4,8. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, шляхом дострокового виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |