Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Очікувана вартість
9 308 609,00 UAH
UA-2019-05-17-000871-c d80294e96b9840cb82a89dcc294b536c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження замовника: 67500, Україна, Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2
Контактна особа замовника: Кочервей Марина Олександрівна
0485591323
natal.secret.0609@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:49
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:49
Очікувана вартість: 9 308 609,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 543,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт будівлі школи літ. “А” та прибудов літ. «А1»; літ. «А2»; літ. «А3»; літ. “А4”; літ. “А5” Новобілярської НВК “ЗОШ I-II ст. –ДНЗ” за адресою: Нові Біляри, вулиця Шкільна, 9, Лиманського району, Одеської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67550, Україна, Одеська область, НОВІ БІЛЯРІ, ул. Шкільна, 9, Лиманський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо рівня заробітної плати
Дата подання: 21 травня 2019 22:25
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:40
Просимо надати роз'яснення, який рівень кошторисної зарабітної плати доцільно враховувати при складанні кошторисної документації?
Відповідь: На ваше запитання від 21.05.2019 (22:25), повідомляємо, що рівень кошторисної заробітної плати розраховується, відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності за період з початку року у 2018 році і прогнозований індекс споживчих цін на 2019 рік, відповідно допостанови КМУ від 11.07.2018 № 546.
Витяг та відомості
Дата подання: 21 травня 2019 22:28
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:20
Відповідно по 1. Розділу 1 Тендерної документації, вимагається надання Учасником відомостей з Єдиного реєстру та витягу з Єдиного реєстру. Враховуючи те, що інформація в цих двох документах однакова, чи потрібно в обов'зяковому порядку надавати і Відомості, і Витяг? Або достатньо буде надання Витягу, як документу, що містить більш детальну інформацію про підприємство?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:28), повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Щодо дозволу
Дата подання: 21 травня 2019 22:32
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:49
Відповідно до п.12 розділу 1 ТД вимагається надання Оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт. Просимо надати роз'яснення, чи не достатньо надання будівельної ліцензії, яка дає право Учаснику вести господарьску діяльність зі створення об'єктів, в тому числі, виконання монтажних та демонтажних робіт. Просимо надати роз'яснення, на які саме види робіт, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) вимагається надання Дозволу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:32), повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено надання оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт, що зазначені безпосередньо в Технічному завдані.
Щодо дозволу
Дата подання: 21 травня 2019 22:33
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:45
Відповідно до п.12 розділу 1 ТД вимагається надання Оригіналу дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт. Просимо надати роз'яснення, у разі відсутності такого Дозволу в Учасника, чи можливе надання Дозволу субпідрядника, який буде залучатися до виконання робіт, щодо яких вимагається дозвіл, та який будет фактичним виконавцем таких робіт? Чи буде достатньо дозволу субпідрядника для відповідності вимогам Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:33), повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу та інших робіт надається безпосередньо виконавцем робіт.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 21 травня 2019 22:37
Дата відповіді: 23 травня 2019 16:02
Просимо надати роз'яснення щодо п.6., а саме надання документу - Інформація щодо обсягу робіт, переліку обладнання, меблів та інвентарю згідно з технічним завданням. Просимо надати роз'яснення в якій формі надається такий документ, що він має відображати, чи мається на увазі Відомість ресурсів, або інший документ?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:37), повідомляємо, що тендерною документацією не передбачено певної форми надання даної інформації, а тому вона подається Учасником у довільній формі.
Щодо мови документів
Дата подання: 21 травня 2019 22:40
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:56
Просимо надати роз'яснення чи буде вважатися порушенням вимог Тендерної документації, а саме розділу про Мову документів (вимогу надання документів на україньскій мові), якщо Учасником буде надана копія трудової книжки старого зразка на російській мові? Чи потрібно у такому випадку надавати завірений нотаріально переклад?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання від 21.05.2019 (22:40), повідомляємо, що п. 7 Розділу I тендерної документації передбачено, що: "Тендерна пропозиція повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Визначальним є текст, викладений українською мовою.".
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІДЕА ГРУП" 8 375 169,00
UAH з ПДВ
8 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АСК 8 499 900,00
UAH з ПДВ
8 099 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" 9 308 600,00
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 22:54
sign.p7s
01 червня 2019 17:59
1.pdf
01 червня 2019 17:59
1.pdf
01 червня 2019 17:55
sign.p7s
01 червня 2019 17:50
17. Субпідрядник_compressed.pdf
01 червня 2019 17:50
21.3 Досвід.pdf
01 червня 2019 17:50
21.2. Персонал.pdf
01 червня 2019 17:50
21.1. Мат база.pdf
01 червня 2019 17:48
21.3 Досвід.pdf
01 червня 2019 17:48
21.1. Мат база.pdf
01 червня 2019 17:28
17. Субпідрядник_compressed.pdf
01 червня 2019 16:50
7. Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2019 16:50
16. Лист щодо Санкцій.pdf
01 червня 2019 16:50
10. Листи Згоди.pdf
01 червня 2019 16:50
9. Платежное поружение.pdf
01 червня 2019 16:50
7.3. Технічне завдання.pdf
01 червня 2019 16:50
5. Витяг ПДВ - Оригінал.pdf
01 червня 2019 16:50
3. Відомості з реєстру.pdf
01 червня 2019 16:50
0. Протокол.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 13:19
sign.p7s
13 червня 2019 13:12
Довідка з мвс
31 травня 2019 19:33
sign.p7s
31 травня 2019 19:31
Підписаний_G0519-2963-GL_tender.pdf
31 травня 2019 19:31
Лицензия.pdf
31 травня 2019 19:31
Лицензия с эцп.pdf
31 травня 2019 19:31
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
31 травня 2019 19:30
0000001539879812.1.0.pdf
31 травня 2019 19:30
Рішення засновників.pdf
31 травня 2019 19:30
Рішення засновника.pdf
31 травня 2019 19:30
Штатний розпис_ наказ.pdf
31 травня 2019 19:30
Трудові книжки.pdf
31 травня 2019 19:30
Проект договора.pdf
31 травня 2019 19:30
ТП додаток1.pdf
31 травня 2019 19:30
Статут.pdf
31 травня 2019 19:30
Працівники табл2.pdf
31 травня 2019 19:30
Паспорт _ код.pdf
31 травня 2019 19:30
Обсяги робіт.pdf
31 травня 2019 19:30
МТБ табл1.pdf
31 травня 2019 19:30
Ліцензія ПП АСК.pdf
31 травня 2019 19:30
Лист щодо ст.17.pdf
31 травня 2019 19:30
Код доступу.pdf
31 травня 2019 19:30
Згода на обробку даних.pdf
31 травня 2019 19:30
ДЦ.pdf
31 травня 2019 19:30
Досвід табл.3_ відгук.pdf
31 травня 2019 19:30
Дозвіл.pdf
31 травня 2019 19:30
Додаток 2.pdf
31 травня 2019 19:30
Додаткова інф. до табл2.pdf
31 травня 2019 19:30
Довідка щодо п.9ч.1ст17.pdf
31 травня 2019 19:30
Відомість ресурсів.pdf
31 травня 2019 19:30
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 17:07
sign.p7s
30 травня 2019 17:06
Витяг НДС Імперія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІДЕА ГРУП"
#40137897
Відхилено 8 098 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 13:02
ПП АСК
#24543159
Переможець 8 099 880,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 17:01

Документи

07 червня 2019 13:01
sign.p7s
07 червня 2019 12:51
Протокол 91.pdf

Документи

10 червня 2019 17:00
sign.p7s
10 червня 2019 16:50
протокол 95.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АСК
#24543159
8 099 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 17:00
sign.p7s
10 червня 2019 16:50
протокол 95.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2019 11:41
ДОГОВІР_1_НБ-41-81.pdf укладений
24 червня 2019 11:40
ДОГОВІР_1_НБ-1-40.pdf укладений
24 червня 2019 11:39
sign.p7s укладений
31 липня 2019 16:25
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 липня 2019 16:25
sign.p7s укладений
31 липня 2019 16:23
sign.p7s укладений
31 липня 2019 16:23
sign.p7s укладений
31 липня 2019 16:21
sign.p7s укладений
03 липня 2019 14:38
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
03 липня 2019 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 4,8 договору, " Розрахунки по даному договору проводяться у відповідності до бюджетного законодавства України в межах та за рахунок коштів, передбачених для фінансування предмету Договору на 2019 рік у сумі 6526278,9 грн. і на 2020 рік у сумі 1573601,10
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язк із переходом Підрядника на загальну систему оподаткування та реєстрацію платником ПДВ сторони узгодили внести зміни до Договору підряду № 1 від 24.06.2019 р., ( ЦІНА ДОГОВОРУ НЕ ЗМІНИЛАСЬ) а саме : Розділ 3 "Ціна договору" п. 3,1 викласти у наступній редакції "Ціна договору є динамічню та становить 8 099 880,00 грн. у тому числі ПДВ 20% 1 349 980,00 грн. та внесені відповідні зміни у Розділ 4 "Порядок здійснення оплати" п. 4,8.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку