Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Документ-камера, Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
25 140,00 UAH
UA-2019-05-17-000822-b 55a8971aad354b24becabd6d534906ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бріцина Юлія Володимирівна

+380612865671 khnnra@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗВО "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 22133718
Місцезнаходження: 69017, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Наукове містечко, (о. Хортиця), 59
Контактна особа: Бріцина Юлія Володимирівна
+380612865671
khnnra@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 13:31
Очікувана вартість: 25 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Документ-камера, Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69017, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Наукове містечко (о. Хортиця), 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:26
Додаток 2 (Цінова пропозиція).docx
17 травня 2019 13:26
Додаток 1 (проект договору).docx
17 травня 2019 13:26
Оголошення_принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:08
Дата відповіді: 21 травня 2019 11:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання: з огляду на те, що на теперішній час виробниками офісної техніки представлене велике різноманіття моделей документ-камер та багатофункціональних пристроїв, які мають різні технічні параметри та співвідношення ціна-якість, перед проведенням закупівлі, нами був вивчений ринок виробників, розглянуті технічні характеристики різних моделей документ-камер та багатофункціональних пристроїв, проаналізовані комерційні пропозиції.
Серед всіх пропозицій, згідно до потреб закладу, нами було обрано документ-камеру Epson ELPDC07 та багатофункціональний пристрій Epson L7160 with WI-FI (C11CG15404)+ USB cable, які за своїми технічними характеристиками та параметрами ціна-якість влаштовують нас як Замовника.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Інструкція), зі змінами, внесеними Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 11 від 20.03.2019р. Відповідно до п. 2. розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні критерії визначаються Замовником. При цьому ні Інструкцією, ні іншим нормативним документом не обмежено право Замовника обирати на власний розсуд предмет закупівлі та визначати його технічні та якісні характеристики.
Отже, предметом закупівлі можуть бути виключно документ-камера Epson ELPDC07 та багатофункціональний пристрій Epson L7160 with WI-FI (C11CG15404)+ USB cable. Інші торгові марки та моделі Замовником розглядатися не будуть.
Щодо другого питання: Замовником визначена орієнтовна сума закупівлі з урахуванням ПДВ.
До участі у закупівлі допускаються всі Учасники, у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
При подачі пропозиції Учасник, що є платником ПДВ, має встановлювати ціни на товар з урахуванням ПДВ. Учасник, що не є платником ПДВ, при подачі своєї форми «Цінова пропозиція» (Додаток № 2) вказує, що ціни на товари встановлена без урахування ПДВ (із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ»). Така пропозиція буде розглядатись Замовником із дотриманням принципів публічних закупівель щодо недискримінації Учасників та добросовісної конкуренції серед Учасників (відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), тобто на одному рівні з усіма поданими до закупівлі пропозиціями. Зазначена Учасником ціна буде розглядатися Замовником як остаточна, сума ПДВ додаватися до зазначеної ціни не буде.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що після завершення аукціону, система автоматично розкриває інформацію про Учасників і сортує остаточні пропозиції (з урахуванням результату аукціону) від найменшої ціни до найбільшої для визначення порядку розгляду пропозицій Замовником. Замовник виконує розгляд пропозицій у порядку, визначеному системою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН" 23 736,24
UAH з ПДВ
23 736,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 08:45
Електронний підпис
24 травня 2019 08:45
Установчі документи.pdf
24 травня 2019 08:44
Сертифікати.pdf
24 травня 2019 08:44
Пропозиція.pdf
24 травня 2019 08:44
Довідки.pdf
24 травня 2019 08:44
Бух. довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"
#40016854
Переможець 23 736,24
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:38

Документи

30 травня 2019 15:38
Електронний підпис
30 травня 2019 15:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"
#40016854
23 736,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 15:38
Електронний підпис
30 травня 2019 15:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 16:21
Договір укладений
03 червня 2019 16:13