Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (жорсткі диски)
Очікувана вартість
115 200,00 UAH
UA-2019-05-17-000775-c a90f72bb6b7b44c688e06d8bcd7fd399
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 15:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2019 15:49
Очікувана вартість: 115 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


постачання еквівалентного Обладнання не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
жорсткі диски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 601
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Обладнання в розмірі 100% від вартості Договору після повної поставки Обладнання та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:45
Документація ЕЗ жорсткі диски.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:14
Дата відповіді: 21 травня 2019 16:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п. 3.1. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
2) Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Макотек 114 900,00
UAH з ПДВ
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 14:06
Електронний підпис
24 травня 2019 14:03
авторизация dell makotek.pdf
24 травня 2019 14:03
statut2018_signet.pdf
24 травня 2019 14:03
protokol_1.pdf
24 травня 2019 14:03
nakaz_1.pdf
24 травня 2019 14:03
пропозіція.pdf
24 травня 2019 14:03
аналогичный договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Макотек

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Макотек
#35031823
Переможець 114 900,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 17:40

Документи

27 травня 2019 17:39
Електронний підпис
27 травня 2019 17:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Макотек
#35031823
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 17:39
Електронний підпис
27 травня 2019 17:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 15:24
Договір укладений
05 червня 2019 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 114 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 150,00 UAH)