Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 021 500,00 UAH
UA-2019-05-17-000743-c ● e09220b4ad84466b8dd44c096fc1a5d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 21910427 |
Вебсайт: | http://dpfu.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Контактна особа: |
Радкевич Тетяна Борисівна +380563754535 RTB131@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 15:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2019 15:33 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 021 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 16:32 |
PovidomlennyaProZminu.pdf | |
23 травня 2019 16:32 |
TendDokNovaRedakciya.docx | |
23 травня 2019 16:32 |
TendDokNovaRedakciya.pdf |
23 травня 2019 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2019 16:32 |
PovidomlennyaProZminu.pdf
|
|||
23 травня 2019 16:32 |
TendDokNovaRedakciya.docx
|
|||
23 травня 2019 16:32 |
TendDokNovaRedakciya.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:16
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, розглядатиметься як остаточна.
Найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, розглядатиметься як остаточна.
Терміни постачання обладнання
Дата подання: 21 травня 2019 16:25
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:34
Які саме терміни постачання обладнання? згідно з тендерної документації розділу 1 п. 4. термін постачання "До 31.12.2019 року" , а згідно з проектом договору 7 робочих днів з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника.
Відповідь: Строк поставки Товару передбачений проектом договору та складає сім робочих днів з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000743-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 22 травня 2019 15:09
Терміни постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.4 вказано термін поставки протягом 7 робочих днів з дня отримання Виконавчем замовлення від Замовника. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 16:43
Внесено зміни до тендерної документації, пункт 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та пункт 4.1 Проекту договору Додаток 3 до Тендерної документації викладено у наступній редакції: «Строк поставки Товару – протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Договору».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
982 530,00
UAH з ПДВ
|
828 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
1 009 746,00
UAH з ПДВ
|
832 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фолгат ФТК |
967 950,00
UAH з ПДВ
|
852 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
976 500,00
UAH з ПДВ
|
976 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Переможець |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 14:30
|
Договір №302 | укладений |
19 червня 2019 14:28
|