Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 021 500,00 UAH
UA-2019-05-17-000743-c e09220b4ad84466b8dd44c096fc1a5d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Вебсайт: http://dpfu.dp.ua
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 15:33
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 15:33
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:10
Очікувана вартість: 1 021 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:32
PovidomlennyaProZminu.pdf
23 травня 2019 16:32
TendDokNovaRedakciya.docx
23 травня 2019 16:32
TendDokNovaRedakciya.pdf
23 травня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:32
PovidomlennyaProZminu.pdf
23 травня 2019 16:32
TendDokNovaRedakciya.docx
17 травня 2019 15:29
TendernaDokumentaciya.docx
23 травня 2019 16:32
TendDokNovaRedakciya.pdf
17 травня 2019 15:29
Tendrna dokumentaciya pers komp.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:16
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, розглядатиметься як остаточна.
Терміни постачання обладнання
Дата подання: 21 травня 2019 16:25
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:34
Які саме терміни постачання обладнання? згідно з тендерної документації розділу 1 п. 4. термін постачання "До 31.12.2019 року" , а згідно з проектом договору 7 робочих днів з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника.
Відповідь: Строк поставки Товару передбачений проектом договору та складає сім робочих днів з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000743-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 22 травня 2019 15:09
Терміни постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.4 вказано термін поставки протягом 7 робочих днів з дня отримання Виконавчем замовлення від Замовника. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 16:43
Внесено зміни до тендерної документації, пункт 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та пункт 4.1 Проекту договору Додаток 3 до Тендерної документації викладено у наступній редакції: «Строк поставки Товару – протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Договору».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 982 530,00
UAH з ПДВ
828 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 009 746,00
UAH з ПДВ
832 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 967 950,00
UAH з ПДВ
852 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 976 500,00
UAH з ПДВ
976 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 16:53
Технічні вимоги.pdf
30 травня 2019 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 16:53
Статут 2017 завірений.pdf
30 травня 2019 16:53
Сервісні центри DELL.pdf
30 травня 2019 16:53
Протокол№3.pdf
30 травня 2019 16:53
Протокол 55.1.pdf
30 травня 2019 16:53
Платник ПДВ.pdf
30 травня 2019 16:53
Опис.pdf
30 травня 2019 16:53
Наказ керівника.pdf
30 травня 2019 16:53
Лист-згода договір.pdf
30 травня 2019 16:53
Лист Згода персон дані.pdf
30 травня 2019 16:53
Лист Гарантія санкції.pdf
30 травня 2019 16:53
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 16:53
Витяг 02.05.2019.pdf
30 травня 2019 16:53
ISOdell14001-worldwide.pdf
30 травня 2019 16:53
ISO9001dell-worldwide.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 18:16
Електронний підпис
31 травня 2019 16:44
Електронний підпис
31 травня 2019 16:34
Acer - Вывод СЭС.PDF
31 травня 2019 16:34
приєднання нова пошта.pdf
31 травня 2019 16:33
підтвердження вимог.pdf
31 травня 2019 16:33
9. Про санкції.pdf
31 травня 2019 16:33
7.7. (17) Витяг з ПДВ.pdf
31 травня 2019 16:33
7.6. Відомості з ЄДР.pdf
31 травня 2019 16:33
7.5. Витяг з ЄДР.pdf
31 травня 2019 16:33
7.4. Виписка з ЄДР.pdf
31 травня 2019 16:33
7.1.1. Копія Статуту.pdf
31 травня 2019 16:33
7.1 оригінал статуту.pdf
31 травня 2019 16:33
4. Аналогічні договори.pdf
31 травня 2019 16:33
2.3. оренда шкода .pdf
31 травня 2019 16:33
0. тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 16:33
__ACER~1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 828 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:53

Документи

04 червня 2019 16:53
Електронний підпис
04 червня 2019 16:48
Протокол № 261

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
828 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 16:53
Електронний підпис
04 червня 2019 16:48
Протокол № 261

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 14:30
Договір №302 укладений
19 червня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 828 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 138 000,00 UAH)