ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта).
code (CPV) 33120000-7 Recording systems and exploration devices (рortable telemedicine diagnostic complex for collecting, transmitting and storing information about the activity indicators (physiological parameters) of the patient's body).
Очікувана вартість
32 230 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000738-c b3635dd262ad4716a545cb4bad33e10e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження замовника: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа замовника: Івченко Ірина Володимирівна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Додаткові контактні особи: Кутузян Жанна Миколаївна
+380577050186
tk_okb@ukr.net
Official name: Communal nonprofit enterprise "Regional Clinical Hospital"
National ID: 02003563
Contact point: Ivchenko Irina Volodimirivna
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Additional contacts: Kutuzyan Zhanna Nicolaevna
+380577050186
tk_okb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 13:05
Очікувана вартість: 32 230 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 17 травня 2019 15:28
Enquiries until: 08 червня 2019 14:00
Complaints submission until: до 14 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 32 230 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 161 150 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі.
Кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та кошти місцевого бюджету на умовах співфінансування.
Більш детальна інформація про предмет закупівлі наведена в додатку 3 до тендерної документації.
More detailed information on the subject of procurement is given in Appendix 3 to the tender documentation.
Source of procurement financing:
Funds from the state budget subventions to local budgets and local budget funds on a co-financing basis.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
293 шт
портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

рortable telemedicine diagnostic complex for collecting, transmitting and storing information about the activity indicators (physiological parameters) of the patient's body
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється в порядку та на умовах, визначених Постановою КМУ від 23.04.2014 р. № 117 на строк не більше 3-х місяців. Попередня оплата здійснюється на підставі рахунку. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Розрахунки за наданий товар здійснюються на підставі видаткової накладної та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання виникають у Замовника при наявності бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 травня 2019 15:26
Електронний цифровий підпис
17 травня 2019 15:25
05_announcement_o__rocurement_-ТМ (1).doc
17 травня 2019 15:25
Додаток_4_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ТМ.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток_3_МЕДИКО-ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ_ТМ.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток_2_ВИМОГИ_17_СТ..doc
17 травня 2019 15:25
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_ВИМОГИ_столи.doc
17 травня 2019 15:25
ТД_ТМ.doc
17 травня 2019 15:25
01_Огол_про_проведення_ТМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог
Дата подання: 03 червня 2019 16:34
Дата відповіді: 06 червня 2019 11:28
Шановний замовник, просимо надати роз'яснення або внести зміни в тендерну документацію стосовно витратних матеріалів для обладнання що закуповується. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Стосовно технычних вимог Замовника
Дата подання: 06 червня 2019 12:04
Дата відповіді: 11 червня 2019 10:54
Проведений моніторинг показав, що вимогам Замовника до дискримінаційно завужено прописаних та безпідставно визначених медико-технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі, відповідає лише один виробник у світі, а саме китайська компанія CONTEC з її діагностичним комплексом IDIS 7500 з ціною на сайті www.alibaba.com від 750 долл. США (у перерахунку близько 20000грн.). Медико-технічні характеристики / параметри предмету закупівлі визначені та прописані Замовником таким чином, що як вітчизняні виробники, так і провідні світові виробники із США, Західної Європи, Ізраїлю, Японії та інші не можуть бути учасниками даної процедури закупівлі. Просимо вказати та дати 4 (чотири) конкретні відповіді на 4 (чотири) конкретні запитання: - якими конкретними нормативними документами (примітка - надати точні їх вихідні дані) керувався Замовник закупівлі при визначенні вимог до комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі? - чому при визначенні комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі, дискримінаційно не були враховані товари вітчизняного виробництва? - чому при визначенні комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі, дискримінаційно не були враховані товари виробництва світових лідерів із США, Західної Європи, Ізраїлю, Японії та інших? - чи відповідає розроблена Замовником під одного виробника тендерна документація щодо цієї закупівлі вимогам ч.4 ст. 22 Закону “Про публічні закупівлі” №922 -VIII від 25.12.2015, де зазаначено, що “тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників” ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, дуже вдячні Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі.
Тендерний комітет розглянув Ваші запитання від 06 червня 2019 та повідомляє наступне.
Медико-технічні вимоги на обладнання вказані відповідно до призначення обладнання та
використання у діагностичному процесі.
Вимоги до тендерної документації встановлено статтею 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі».
Серед іншого, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено наступне:
«інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
Замовник обґрунтовано вважає, що опис предмету закупівлі (категорія товарів "вироби медичні") в повній мірі відповідає вимогам зазначеної статті.
Чинним законодавством не покладено на замовника обов’язків під час організації закупівлі документально доводити кількість можливих виробників предмету закупівлі.

Стосовно проведеного Вами моніторингу щодо вартості предмета закупівлі повідомляємо, що вартість предмета закупівлі складається не тільки з вартості обладнання, а й вартості програмного забезпечення до нього.

Стосовно відповідей на Ваші питання.

Питання 1. Якими конкретними нормативними документами (примітка - надати точні їх
вихідні дані) керувався Замовник закупівлі при визначенні вимог до комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі?

Відповідь. Комплектація була складена згідно листа МОЗ України від 24.01.2019 № 25.5.1 – 138/1864 стосовно дооснащення амбулаторій та розвитку телемедицини у сільській місцевості за підписом Заступника Міністра П. Ковтонюка.
А також згідно вимогам:
• Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №753;
• Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 754;
• Постанови КМУ от 13.01.2016г № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки»;
• Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355.

Перед формуванням технічних вимог, ми провели дослідження щодо обладнання для телемедицини, яке представлено на ринку України і за кордоном, та є предметом закупівлі. Було проаналізовано комерційні пропозиції та описи обладнання. Також були проаналізовані відгуки лікарів, що вже працюють на обладнанні з функціями телемедицини.
Відповідно до проведеного аналізу були сформовані медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що врахували побажання лікарів.
Питання 2. Чому при визначенні комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі, дискримінаційно не були враховані товари вітчизняного виробництва?

Відповідь. В медико- технічних характеристиках вказані вимоги до функцій товару, що є предметом закупівлі, які нам потрібні, та не вказано вимоги щодо країни виробництва товару.
В документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги, в тому числі і щодо країни походження обладнання.

Питання 3. Чому при визначенні комплектації та медико- технічних характеристик / параметрів товару, що є предметом закупівлі, дискримінаційно не були враховані товари виробництва світових лідерів із США, Західної Європи, Ізраїлю, Японії та інших?

Відповідь. Як зазначалось вище, перед формуванням технічних вимог до товару, що є предметом закупівлі, ми провели аналіз обладнання для телемедицини, яке представлено на ринку України і за кордоном, та є предметом закупівлі.
Після проведення аналізу обладнання, що є на ринку, у тому числі і світових лідерів, було з’ясовано, що дане обладнання є високовартісним, та не відповідає виділеному обсягу фінансування. Також, у багатьох виробників дані пацієнтів (персональні дані) повинні зберігатися на серверах в інших країнах, так як обладнання прив’язано до них, а це не припустимо.
В документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги, в тому числі і щодо країни походження обладнання.

Питання 4. Чи відповідає розроблена Замовником під одного виробника тендерна документація щодо цієї закупівлі вимогам ч.4 ст. 22 Закону “Про публічні закупівлі” №922 -VIII від 25.12.2015, де зазначено, що “тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”?

Відповідь. Ми вважаємо, що тендерна документація відповідає вимогам частини 4 статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” № 922 -VIII від 25.12.2015, та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Будемо раді бачити Вас серед учасників закупівлі і сподіваємось, що Ви зможете зробити закупівлю ще більш конкурентною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000738-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 30 травня 2019 14:55
Вимагаємо усунути порушення в процедурі закупівлі
Ознайомившись з тендерною документацією, звертаємось до замовника з наступним:
1. Згідно розпоряджень та наказів державних органів України стосовно впровадження телемедичних технологій в сільській місцевості, замовник зобов’язаний закупити обладнання (витратити державні кошти) для підвищення якості надання медичних послуг шляхом проведення телемедичних консультацій. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля: Загальної оглядової цифрової камери, Набору цифрових «скопічних» систем з генератором світла, Інтерактивного цифрового стетоскопу, Монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом.
Замовник вирішив об’єднати все рекомендоване до закупівлі обладнання в єдиний комплекс та придбати портативний телемедичний діагностичний комплекс. Відповідні медико-технічні вимоги викладені в тендерній документації.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500.
Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC –
http://www.contecmed.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=265&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=607
До даного запиту додається Декларація про відповідність та Інструкція по експлуатації комплексу IDIS 7500.
Як приклад відповідності тільки одній моделі обладнання, просимо звернути увагу на наступні пункти медико-технічних вимог:

1 Обладнання виконує такі функції:
- Електрокардіографічне дослідження.
- Вимірювання артеріального тиску.
- Вимірювання частоти пульсу.
- Вимірювання насиченості крові киснем.
- Вимірювання температури.
- Спірометрія.
- Дерматоскопія.
- Загальний огляд пацієнта.
2 ПАК повинен забезпечувати можливість проведення повноцінних обстежень пацієнтів в польових умовах
3 Фотозйомка пацієнта або необхідних ділянок тіла тощо, наявність.
4 Аудіозапис, наявність
5 Наявність зовнішніх портів вводу-виводу інформації: RJ-45, аудіо, мікро USB, HDMI, 3xUSB2.0 тип А
6 Можливість встановлювати налаштовування для взаємодії з хмарним сховищем:
• Веб-адресу API хмарного сховища
• Параметри підключення до API
7 Можливість доступу до результатів обстежень та вимірювань лікарям та пацієнтам через веб-браузер. Надання результатів після введення унікального номеру обстеження (всі вимірювання за цим обстеженням)

Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії CONTEC (Китай).

Просимо – документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам. У випадку неможливості надати такі підтвердження, просимо внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля - 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом.
Разом з тим, із аналізу тендерної документації випливає, що замовник вилучив електрокардіографи із переліку обладнання для закупівлі. Це видається досить дивним, враховуючи той факт, що на сьогодні серцево-судинні захворювання залишаються однієї із основних причин смертності населення України. Беручи до уваги, що планується закупівля обладнання для лікувальних закладів в сільській місцевості всієї області, замовник свідомо обмежує ці лікувальні заклади в можливості боротьби з серцево-судинними захворюваннями.
В тендерній документації досить повно виписані вимоги до каналу ЕКГ. Але ці вимоги мають відношення до каналу ЕКГ монітору життєво-важливих показників. Монітори життєво-важливих показників – це прилади, які також можуть реєструвати електрокардіограми. Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача моніторингу стану пацієнта в критичних ситуаціях. В Україні впроваджена жорстка система контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який пройшов відповідні випробування та сертифікацію. Тобто, електрокардіограма, що зареєстрована монітором, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для розширеного кардіологічного діагностування. Міністерство охорони здоров’я України чітко наголошує на цих відмінностях та вказує в Примірному табелі матеріально-технічного оснащення на необхідність закупівлі як моніторів життєво-важливих показників, так і 12-канальних електрокардіографів.
Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN 60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу».
Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даного запиту наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS, де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики.
Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад, згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що зареєстроване монітором життєво-важливих показників взагалі не містить інформації про подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри на критичний стан.

З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для діагностики серцево-судинної системи шляхом телемедичних консультацій, просимо доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Хочемо наголосити, що закупівля медичного обладнання та подальше його використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного діагнозу та лікування, є грубим порушенням діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 12:37
Відповідь на вимогу надано у супровідних документах

Документи подані скаржником

30 травня 2019 14:54
Інструкція IDIS 7500

Документи

03 червня 2019 12:37
04_Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-000738-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 12 червня 2019 18:36
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500. Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: Неповна висвітлення інформації
Дата: 12 червня 2019 18:42
рішення від 18.06.2019 № 7880.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:58
Номер скарги: UA-2019-05-17-000738-c.a3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 12 червня 2019 18:38
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – Діагностичному комплексу IDIS 7500. Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. ПРОСИМО: 1. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №3 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №3 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55. 3. Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 55, у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:52
рішення від 18.06.2019 № 7879 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:52
Номер скарги: UA-2019-05-17-000738-c.a4
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 13 червня 2019 17:39
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб, додаткового фінансового навантаження в частині надання безоплатних послуг унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 20:09
Рішення від 18.06.2019 № 7868 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 20:09

Документи подані скаржником

12 червня 2019 18:36
сплата АМК
12 червня 2019 18:36
скарга АМК

Документи Органу Оскарження

18 червня 2019 19:58
рішення від 18.06.2019 № 7880.pdf

Документи подані скаржником

12 червня 2019 18:38
сплата АМК
12 червня 2019 18:38
скарга АМК
12 червня 2019 18:50
sign.p7s

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку