Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний навчально-комп’ютерний та мультимедійний комплекс для кабінетів НУШ; інтерактивний навчально-комп’ютерний та мультимедійний комплекс для природничо-математичних предметів ;багатофункціональний пристрій(принтер-сканер-копір);комплект обладнання для навчального комп’ютерного комплексу; цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для вчителя (тип 1) та (тип 2)
Очікувана вартість
1 172 118,00 UAH
UA-2019-05-17-000734-c 7bcf821278274fb482d706eced53dd8e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мунь Лариса Пантеліївна

+380612707335 internat7glbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20509042
Вебсайт: http://internat7zp.at.ua
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а
Контактна особа: Мунь Лариса Пантеліївна
+380612707335
internat7glbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:22
Очікувана вартість: 1 172 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 860,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Інтерактивний навчально-комп’ютерний та мультимедійний комплекс для кабінетів НУШ; інтерактивний навчально-комп’ютерний та мультимедійний комплекс для природничо-математичних предметів ;багатофункціональний пристрій(принтер-сканер-копір);комплект обладнання для навчального комп’ютерного комплексу; цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для вчителя (тип 1) та (тип 2)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:25
Додаток 5.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток 4.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток 3.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток 2.doc
17 травня 2019 15:25
Додаток 1.doc
17 травня 2019 15:25
Комунальний закла2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. *запропоновані товари, торгова марка або модель учасником обовязково повинна відповідати інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) зазначеної в Додатку 2 Тендерної документації.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Крім того, відповідно до п.п. 1.2 та п.п. 1.3 п. 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ),(якщо учасник платник ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
Отже, Цінова пропозиція учасника – неплатника ПДВ, буде оцінюватися так само як і платника ПДВ, на рівних умовах.
Сумма ПДВ 20% до вартості пропозиції учасника- неплатника ПДВ додаватися не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000734-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:28
Запит по ISO
Замовник вимагає податикопію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншогоСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ(Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 15:24
Вимоги щодо сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та документів, які підтверджують їх дійсність наведені у Додатку 2 тендерної документації. Інших вимог щодо зазначених документів Замовником не виставляється.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000734-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:29
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 15:25
Рекомендуємо уважно переглянути Додаток 2 Тендерної документації, в якому Замовником зазначено вимогу, надати Копію листа, виданого для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, а саме: електрона інформаційно-освітня система, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
До того ж, згідно з умовами тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідні технічні вимоги, оформлені згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.

Ба більше, п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено: Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Зокрема:
п. 4.4 Розділу 4 «Приймання товару» Договору передбачено:
«При виявлені невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт в присутності представників обох сторін, на місці і в момент передачі товару на складі Покупця.»
П. 5.4. Розділу 5 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» зазначено, що Постачальник за Договором несе відповідальність за якість Продукції. Якщо поставлена Продукція не відповідає за якістю, а також у випадку недопоставки Продукції, Постачальник зобов'язаний власними силами і за свій рахунок здійснити заміну неякісної Продукції або допоставити Продукцію у 20-денний строк. Якщо Постачальник не здійснив заміну невідповідної Продукції у зазначений строк, Покупець має право вимагати сплати Постачальником штрафу в розмірі 20% від вартості Продукції невідповідної якості.
*З іншими умовами Договору можна ознайомитись за Додатком 3 тендерної документації.
В будь-якому разі, не підтвердження наданої учасником інформації або невідповідності технічним вимогам замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000734-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:30
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 15:26
Шановний учаснику, уважно читайте тендерну документацію!
Додаток 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) містить вимогу щодо надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. Додаток 2 містить вичерпний перелік документів для підтвердження якості та безпеки обладнання для можливості його використання у навчально-виховному процесі.
Відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА 1 167 000,00
UAH з ПДВ
1 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 1 170 000,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 17:39
Електронний підпис
31 травня 2019 17:01
Установчі документи.pdf
31 травня 2019 17:01
Технічна специфікація.pdf
31 травня 2019 17:01
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_6.PDF
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_5.PDF
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_4.pdf
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_3.pdf
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_2.pdf
31 травня 2019 17:01
Сертифікати_1.PDF
31 травня 2019 17:01
Сертифікати.PDF
31 травня 2019 17:01
Проект_договору.pdf
31 травня 2019 17:01
Нотаріальна_копія_ТУ.pdf
31 травня 2019 17:01
Договір_з_виробником.pdf
31 травня 2019 17:01
Довідки_.pdf
31 травня 2019 17:01
Довідка ст.16.pdf
31 травня 2019 17:01
Довідка про санкції.pdf
31 травня 2019 17:01
Автозаційні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3184018869
Відхилено 1 167 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 12:24
ФОП Рудик Віктор Олександрович
#3082622257
Відхилено 1 170 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 12:54

Документи

04 червня 2019 12:24
Електронний підпис
04 червня 2019 12:23
Протокол 87.pdf

Документи

04 червня 2019 12:54
Електронний підпис
04 червня 2019 12:54
Протокол 88.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 червня 2019 12:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі