Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадський проект №282 «Створення дитячого центру медико-психологічної реабілітації» (Комплекти обладнання для оснащення кабінетів логопеда, психолога та сенсорної кімнати)
Очікувана вартість
715 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000680-b 05e65a415ae743fdb1b3562cb7b98a1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Лілія Всилівна

30445509518 kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Вебсайт: http://tychyny12.kiev.ua
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Адаменко Лілія Всилівна
30445509518
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:23
Очікувана вартість: 715 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Громадський проект №282 «Створення дитячого центру медико-психологічної реабілітації» (Комплекти обладнання для оснащення кабінетів логопеда, психолога та сенсорної кімнати) - 5 комплектів
Згідно технічного завдання (Додаток 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Громадський проект №282 «Створення дитячого центру медико-психологічної реабілітації» (Комплекти обладнання для оснащення кабінетів логопеда, психолога та сенсорної кімнати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, місто Київ, Київ, ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, будинок 12, 4 поверх, каб. 403
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:32
Додаток 4.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 3.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 1.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 2 до тендерної документації.doc
17 травня 2019 12:31
ТД _обладнання для сенсорної.doc
23 травня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:32
Додаток 4.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 3.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 1.doc
17 травня 2019 12:31
Додаток 2 до тендерної документації.doc
17 травня 2019 12:31
ТД _обладнання для сенсорної.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000680-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:46
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 10:01
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
У Вашому звернені Ви посилаєтесь на ряд нормативно-правових актів, які безпосередньо стосуються закладів освіти. Наша установа не являється таким закладом. Крім того, умовами тендерної документації передбачено надання сертифікату відповідності, або сертифікату (паспорт) якості, або сертифікату походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (використання для навчання, в навчальних (учбових) закладах) із додатками. При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000680-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:47
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 10:01
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Тобто, інформація про виробника Замовнику буде відома, знайти відповідний сайт на сьогодення не має жодних проблем.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000680-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:48
Запит по ISO
Замовник вимагає податикопію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншогоСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ(Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 10:02
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закони, нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, сертифікат ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні має бути чинним на момент подання Учасником, отримання даного сертифікату відбувається згідно із нормами чинного законодавства на момент звернення про сертифікацію системи якості відповідного суб’єкта. Тому, якщо отримання даного сертифікату було здійснено до моменту вступу вдію наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року, Учасник надає діючий сертифікат який у нього наявний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 714 999,00
UAH з ПДВ
714 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 715 000,00
UAH з ПДВ
715 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 15:09
Електронний підпис
11 червня 2019 15:06
мвс копия.pdf
11 червня 2019 15:06
дфс.pdf
31 травня 2019 11:26
Електронний підпис
31 травня 2019 11:22
СЕС та сертифікати.pdf
31 травня 2019 11:22
опис ігор.pdf
31 травня 2019 11:22
Копія Паспорт та ІПН.pdf
31 травня 2019 11:22
Копія Статуту.pdf
31 травня 2019 11:22
технічна специфікація.pdf
31 травня 2019 11:22
Копія Витягу ПДВ.pdf
31 травня 2019 11:22
Баланс УН.pdf
31 травня 2019 11:22
проект договору.pdf
31 травня 2019 11:22
мат тех база.pdf
31 травня 2019 11:22
працівники.pdf
31 травня 2019 11:22
ПРОТОКОЛ УН тендер.pdf
31 травня 2019 11:22
п.4 ч.1 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
Ліцензування.pdf
31 травня 2019 11:22
п.5 ч.1 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
санкції.pdf
31 травня 2019 11:22
ч.2 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 11:22
право підпису.pdf
31 травня 2019 11:22
п.2 ч.1 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
п.6 ч.1 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
Сертифікація.pdf
31 травня 2019 11:22
п.10 ч.1 ст.17.pdf
31 травня 2019 11:22
згода з істотними.pdf
31 травня 2019 11:22
зразки.pdf
31 травня 2019 11:22
доставка.pdf
31 травня 2019 11:22
довкілля.pdf
31 травня 2019 11:22
гарантія.pdf
31 травня 2019 11:22
довідка товар є новий.pdf
31 травня 2019 11:22
вчасна доставка.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 18:12
якість товару.pdf
30 травня 2019 18:12
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 18:12
тех вимоги.pdf
30 травня 2019 18:12
Статистика.pdf
30 травня 2019 18:12
склад ціни.pdf
30 травня 2019 18:12
Сервісний центр.pdf
30 травня 2019 18:12
санкції.pdf
30 травня 2019 18:12
проект договору.pdf
30 травня 2019 18:12
працівники.pdf
30 травня 2019 18:12
персональні дані.pdf
30 травня 2019 18:12
Паспорт.pdf
30 травня 2019 18:12
офшорні зони.pdf
30 травня 2019 18:12
наявність МТБ.pdf
30 травня 2019 18:12
ліцензування.pdf
30 травня 2019 18:12
Зразки.pdf
30 травня 2019 18:12
зміни до договору.pdf
30 травня 2019 18:12
згідно МОУ.pdf
30 травня 2019 18:12
доставка.pdf
30 травня 2019 18:12
Договір Оренди №15-1.pdf
30 травня 2019 18:12
Договір Оренди №15.pdf
30 травня 2019 18:12
гігієнічні висновоки.pdf
30 травня 2019 18:12
гарантійний термін.pdf
30 травня 2019 18:12
Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 18:12
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 714 999,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 17:05

Документи

10 червня 2019 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
714 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 10:33
додаткова угода.PDF зміни до договору
27 червня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 13:46
договір обладнання.PDF укладений
21 червня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 27.06.2019 року. Обсяг (кількість) та сума - згідно із договором.
Номер договору про закупівлю: № 38
Договір:
Номер додаткової угоди: № 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 714 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 166,50 UAH)