Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання короткофокусних проекторів, інтерактивних дошок, телевізорів, мультимедійних інтерактивних комплексів, інтерактивних комплектів
Очікувана вартість
520 680,00 UAH
UA-2019-05-17-000494-c 7bb0018dc74e46599796919d7aafad61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Тетяна Леонідівна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Науменко Тетяна Леонідівна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 13:58
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 13:58
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:22
Очікувана вартість: 520 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 863,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Постачання товару здійснюється на протязі 14 робочих днів після заключення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Придбання короткофокусних проекторів, інтерактивних дошок, телевізорів, мультимедійних інтерактивних комплексів, інтерактивних комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42744, Україна, Сумська область, Охтирський район, навчальні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:54
1 ТЕНДЕРНА_ІНТЕРАКТИВНА ЕЛЕВІЗОРИ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:06
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1): Відповідно до Додатку 4 тендерної документації : Поси-лання на конкретну торгівельну марку є необхідним, оскільки за основними характерис-тиками зазначені товари є такими, що оптимально відповідають потребам Замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійними, що є значною економією бюджетних коштів. У випадку пропонування еквіваленту, Учасник в складі пропозиції, має надати порівняльну таблицю з обов’язковим зазначенням всіх технічних характери-стик запропонованого еквіваленту та документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів (сертифікати та декларації відповідності, інструкції з викорис-тання та (або) гарантійний талон тощо). Якщо мова йде про закупівлі персональних комп’ютерів , зверніть увагу, обов’язковою вимогою є підтримка операційної системи Windows 7 х 64. Також, керуючись досвідом користування комп’ютерною технікою, надаємо перевагу виробнику процесорів Intel при виборі переможця , що приймуть участь у закупівлі.
Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ" 453 900,00
UAH з ПДВ
453 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛИННИК МАРИНА ВАСИЛІВНА 484 045,00
UAH з ПДВ
484 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2019 10:53
Сертифікати.rar
01 червня 2019 10:53
Установчі док_ти.pdf
01 червня 2019 10:53
тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2019 10:53
Сервісний центр.pdf
01 червня 2019 10:53
проект договору.pdf
01 червня 2019 10:53
лист-згода на обробку.pdf
01 червня 2019 10:53
контактні дані.pdf
01 червня 2019 10:53
код.pdf
01 червня 2019 10:53
вимоги до закупівель.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 18:00
Авторизація_Vinga.PDF
31 травня 2019 18:00
перс дані.pdf
31 травня 2019 18:00
інфор про учасника.pdf
31 травня 2019 18:00
тех вимоги.pdf
31 травня 2019 18:00
право підпису.pdf
31 травня 2019 18:00
гарантія.pdf
31 травня 2019 18:00
цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 18:00
паспорт код.pdf
31 травня 2019 18:00
витяг виписка.pdf
31 травня 2019 18:00
проект договору.pdf
31 травня 2019 18:00
Авторизацiя_ФОП_Линник.pdf
31 травня 2019 18:00
стаття 17.pdf
31 травня 2019 18:00
сервісний центр.pdf
31 травня 2019 18:00
реком лист.pdf
31 травня 2019 18:00
дотрим законод.pdf
31 травня 2019 18:00
аналог договір.pdf
31 травня 2019 18:00
гарантія витрати.pdf
31 травня 2019 18:00
дов аналог досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП ЛИННИК МАРИНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЛОДЯЖНИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
#3463103531
Відхилено 453 900,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:19
ФОП ЛИННИК МАРИНА ВАСИЛІВНА
#3137615540
Переможець 484 045,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 17:33

Документи

04 червня 2019 16:18
Електронний підпис
04 червня 2019 16:15
prot_mult.pdf

Документи

05 червня 2019 17:33
Електронний підпис
05 червня 2019 17:29
SCAN0029.PDF
04 червня 2019 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИННИК МАРИНА ВАСИЛІВНА
#3137615540
484 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 17:33
Електронний підпис
05 червня 2019 17:29
SCAN0029.PDF
04 червня 2019 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 17:25
SCAN0014.PDF укладений
18 червня 2019 17:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 484 045,00
UAH