Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна часнина) (Книжковий сканер)
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000424-c f0ad4ce18ac244f6926c76d975c72e59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:27
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


в межах бюджетних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Машини для обробки даних (апаратна часнина) (Книжковий сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фактична поставка Товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:07
ТД Книжковий сканер 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:11
Дата відповіді: 20 травня 2019 13:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Книжкові сканери) (далі – Тендерна документація), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації, які є обов’язковими при поданні пропозиції Учасником.
2. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Згідно до форми «ЦІНА ТЕНДЕРОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Додаток №2 до ТД) « Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ», тобто учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лупашко О.Р. 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 83 850,00
UAH з ПДВ
83 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 84 450,00
UAH з ПДВ
84 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 15:11
Лист авторизації.rar
31 травня 2019 19:16
Електронний підпис
31 травня 2019 19:08
працівники Лупашко.PDF
31 травня 2019 19:08
техвимоги Лупашко.PDF
31 травня 2019 19:08
сертифікація Лупашко.PDF
31 травня 2019 19:08
матер-тех база Лупашко.PDF
31 травня 2019 19:08
свідоцтва Лупашко.pdf
31 травня 2019 19:08
лист-згода Лупашко.PDF
31 травня 2019 19:08
лист гарантія Лупашко.PDF

Публічні документи

30 травня 2019 15:06
технічні вимоги.pdf
30 травня 2019 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 15:06
Статут 2017 завірений.pdf
30 травня 2019 15:06
Протокол№3.pdf
30 травня 2019 15:06
Протокол 55.1.pdf
30 травня 2019 15:06
Платник ПДВ.pdf
30 травня 2019 15:06
Опис.pdf
30 травня 2019 15:06
Наказ керівника.pdf
30 травня 2019 15:06
Лист-згода договір.pdf
30 травня 2019 15:06
Лист Згода персон дані.pdf
30 травня 2019 15:06
Лист Гарантія санкції.pdf
30 травня 2019 15:06
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 15:06
Декларація (переклад).pdf
30 травня 2019 15:06
Витяг 02.05.2019.pdf
30 травня 2019 15:06
Авторизація сканер.pdf
30 травня 2019 15:06
ISO9001_2015 Сканери.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лупашко О.Р.

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупашко О.Р.
#3342316676
Відхилено 72 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 09:42
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 83 850,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 09:34

Документи

06 червня 2019 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
83 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 08:50
Звіт про виконання договору укладений
12 серпня 2019 08:47
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 13:37
Підписаний контракт укладений
24 червня 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 83 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 975,00 UAH)