Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари в асортименті для заходу «Теплий дім»
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000347-b 532bb26e56704a41afa47402ee75ad95
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кусяка Ольга Юріївна

380444561599
380444582767
kmcsssdm24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19137032
Вебсайт: http://ssm.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2
Контактна особа: Кусяка Ольга Юріївна
380444561599,380444582767
kmcsssdm24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 13:00
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари в асортименті для заходу «Теплий дім»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202 штуки
Канцелярські товари в асортименті для заходу «Теплий дім»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, вул. Довженка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:23
Дата відповіді: 20 травня 2019 10:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) так, тому і вказаний "або аналог". 2) оцінюється цінова пропозиція з урахуванням ПДВ (для платників) та без ПДВ (для неплатників)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій