Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції)
Очікувана вартість
1 465 744,00 UAH
UA-2019-05-17-000338-b ● 494b0c25897d4db5ad62e9446e2a233c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04344386 |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Демянюк Олена Юріївна 380974505048 b.meriya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 465 744,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 328,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42210000-1: Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну
42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції) на виконання заходів проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» ,що фінансується Європейським Союзом (Міжнародна технічна допомога)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12722, Україна, Житомирська область, с.Рогачів, вул. Молодіжна 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 42210000-1 — Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 11:04 |
Додаток 1 -квалiфiкацiйнi критерii.docx | |
17 травня 2019 11:03 |
Тендерна документацiя.docx | |
17 травня 2019 11:01 |
Додаток 7 -сканкопія плану закупівель .docx | |
17 травня 2019 11:01 |
Додаток 6 -сканкопія картки реєстрації Проекту МК в МЕРТ.docx | |
17 травня 2019 10:56 |
Додаток 4 - персональнi данi.docx | |
17 травня 2019 10:56 |
Додаток 3 -тендерна пропозицiя.docx | |
17 травня 2019 10:56 |
Додаток 2 -проект договору .docx | |
17 травня 2019 10:55 |
Додаток 5 -специфiкацiя на товар .docx | |
17 травня 2019 10:55 |
Додаток 1 -квалiфiкацiйнi критерii.docx | |
17 травня 2019 10:54 |
Тендерна документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000338-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛИЦ", Код ЄДРПОУ:32778751
Дата подання: 14 червня 2019 14:50
Вимога ТОВ "БЛИЦ" № 22 від 14.06.2019
1. Найменування Замовника:БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюєтьсяВимога UA-2019-05-17-000338-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведеннязакупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати -неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ«БЛИЦ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 36/2019 від 11 червня 2019 року (далі за текстом «протокол»))
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Згідно протоколу Замовник неправомірно визначенорішення замовника в якому вказано що “Учасникпід час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печаткупідприємства замість електронного цифрового підпису”. ТОВ «БЛИЦ» був накладений електронний цифровий підпис АЦСК АТ КБ«ПРИВАТБАНК» який містить в собі як підпис так і печатку.Ці дані були передані системі ProZorro, система самостійно обрала з носіяключової інформації печатку, а не підпис. Порушень зі сторони учасника небуло, так як електронна цифрова печатка є різновидом електронного цифровогопідпису, яка дає можливість ідентифікувати юридичну особу як підписувача.
В протоколі зазначено: «тендерна пропозиція учасника в частині додатку 5 тендерної документації (специфікація на товар) містить ряд розбіжностей за технічними характеристиками, як от:
- у пункті 1 додатку 5 розмірні характеристики рами не співпадають;
- у пункті 2 додатку 5 запропоновано дещо меншу потужність;
- у пункті 4 додатку 5 запропоновано більш габаритний пристрій (+50 л);
- у пункті 5 менша кількість змінних перемішуючих лопаток;
- у пункті 7 запропоновано менший корисний об'єм (відсутня перегородка, менші габарити);
у пункті 11 ((прес-стіл) у тендерній документації натомість (стіл технологічний) у тендерній пропозиції) не вказано наявність поліетиленових полиць;
у пункті 12 агрегат має об'єм, що на 400 л менший від запитуваного; у пункті 13 агрегат має більший на 40 л робочий об’єм; у пункті 14 не вказано об'єм бойлера; у пункті 20 не вказано габаритні параметри агрегату.» Предметом закупівлі є «лінії переробки молока марки СВВ-10 (1000л) або еквіваленту» дана лінія виробляється лише одним виробником а саме: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (код ЄДРПОУ25036387) і специфікація на товар (додаток 5) була розроблена виключно під цю лінію. Інший учасник ФОП Корзун Людмила Андріївна подала у складі своєї тендерної пропозиції Декларацію про відповідність виробник якої є ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ. у пунктах9 та 15 додатку 5 «характеристики товару» зазначені виробники товару, що прямо заборонено ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином ТОВ «БЛИЦ» зважаючи на наявність антиконкурентних таузгодженх дій з боку замовника, та неможливості подати до тендеру «саме таку» специфікацію,керуючись Директивою«2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC»-подає еквівалент можливістю відсоткових відхилень: 40–50%. Якісні характеристики обладнання є аналогічні і головне передбачають переробку молока 1000 літрів на добу натверді сири, м’які сири, вершки пастеризовані, масло вершкове, молоко пастеризоване, йогурт.Окрім того БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА оцінюючи параметри товару представленого ТОВ «БЛИЦ» на відповідність вимогам замовника мала керуватися в першу чергу статтею 67(3)Директиви ЄС «Про публічні закупівлі» «Критерії оцінювання вважаються релевантними, якщо вони стосуються робіт, товарів чи послуг, які постачаються за таким договором на будь-якому етапі їхнього життєвого циклу, включаючи чинники, пов’язані з: (a) певним процесом виробництва, постачання або реалізації таких робіт, товарів чи послуг; (b) певним процесом на іншому етапі їхнього життєвого циклу, навіть якщо такі чинники не стосуються характерних особливостей відповідних товарів, робіт чи послуг», Міністерство економічного розвитку і торгівлі Українив 2016 році видало Наказ № 680 “Про затвердженняпримірної тендерної документації” в якому прописала можливість відхилень параметрів. ТОВ «БЛИЦ» подав специфікацію з аналогічним товаром в межах відхилень встановлених Законом.
Враховуючи вищезазначене,
ВИМАГАЄМО
1) Скасувати рішення проВідхилення пропозиції учасника ТОВ «БЛИЦ» згідно предмету закупівлі «42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000338-b) у зв'язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документаціїТОВ « БЛИЦ».
2) Визнати ТОВ « БЛИЦ» переможцем торгів.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛИЦ», ЄДРПОУ 32778751, юридична адреса:вул. Білопільський шлях, 30/3 , м. Суми , 40009, Телефон/факс: (0542) 615-216 Електронна адреса: 653224buh@gmail.com
Розгорнути
Згорнути
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюєтьсяВимога UA-2019-05-17-000338-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведеннязакупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати -неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ«БЛИЦ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 36/2019 від 11 червня 2019 року (далі за текстом «протокол»))
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Згідно протоколу Замовник неправомірно визначенорішення замовника в якому вказано що “Учасникпід час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печаткупідприємства замість електронного цифрового підпису”. ТОВ «БЛИЦ» був накладений електронний цифровий підпис АЦСК АТ КБ«ПРИВАТБАНК» який містить в собі як підпис так і печатку.Ці дані були передані системі ProZorro, система самостійно обрала з носіяключової інформації печатку, а не підпис. Порушень зі сторони учасника небуло, так як електронна цифрова печатка є різновидом електронного цифровогопідпису, яка дає можливість ідентифікувати юридичну особу як підписувача.
В протоколі зазначено: «тендерна пропозиція учасника в частині додатку 5 тендерної документації (специфікація на товар) містить ряд розбіжностей за технічними характеристиками, як от:
- у пункті 1 додатку 5 розмірні характеристики рами не співпадають;
- у пункті 2 додатку 5 запропоновано дещо меншу потужність;
- у пункті 4 додатку 5 запропоновано більш габаритний пристрій (+50 л);
- у пункті 5 менша кількість змінних перемішуючих лопаток;
- у пункті 7 запропоновано менший корисний об'єм (відсутня перегородка, менші габарити);
у пункті 11 ((прес-стіл) у тендерній документації натомість (стіл технологічний) у тендерній пропозиції) не вказано наявність поліетиленових полиць;
у пункті 12 агрегат має об'єм, що на 400 л менший від запитуваного; у пункті 13 агрегат має більший на 40 л робочий об’єм; у пункті 14 не вказано об'єм бойлера; у пункті 20 не вказано габаритні параметри агрегату.» Предметом закупівлі є «лінії переробки молока марки СВВ-10 (1000л) або еквіваленту» дана лінія виробляється лише одним виробником а саме: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (код ЄДРПОУ25036387) і специфікація на товар (додаток 5) була розроблена виключно під цю лінію. Інший учасник ФОП Корзун Людмила Андріївна подала у складі своєї тендерної пропозиції Декларацію про відповідність виробник якої є ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА УКРЮЖМОЛПРОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ. у пунктах9 та 15 додатку 5 «характеристики товару» зазначені виробники товару, що прямо заборонено ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином ТОВ «БЛИЦ» зважаючи на наявність антиконкурентних таузгодженх дій з боку замовника, та неможливості подати до тендеру «саме таку» специфікацію,керуючись Директивою«2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC»-подає еквівалент можливістю відсоткових відхилень: 40–50%. Якісні характеристики обладнання є аналогічні і головне передбачають переробку молока 1000 літрів на добу натверді сири, м’які сири, вершки пастеризовані, масло вершкове, молоко пастеризоване, йогурт.Окрім того БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА оцінюючи параметри товару представленого ТОВ «БЛИЦ» на відповідність вимогам замовника мала керуватися в першу чергу статтею 67(3)Директиви ЄС «Про публічні закупівлі» «Критерії оцінювання вважаються релевантними, якщо вони стосуються робіт, товарів чи послуг, які постачаються за таким договором на будь-якому етапі їхнього життєвого циклу, включаючи чинники, пов’язані з: (a) певним процесом виробництва, постачання або реалізації таких робіт, товарів чи послуг; (b) певним процесом на іншому етапі їхнього життєвого циклу, навіть якщо такі чинники не стосуються характерних особливостей відповідних товарів, робіт чи послуг», Міністерство економічного розвитку і торгівлі Українив 2016 році видало Наказ № 680 “Про затвердженняпримірної тендерної документації” в якому прописала можливість відхилень параметрів. ТОВ «БЛИЦ» подав специфікацію з аналогічним товаром в межах відхилень встановлених Законом.
Враховуючи вищезазначене,
ВИМАГАЄМО
1) Скасувати рішення проВідхилення пропозиції учасника ТОВ «БЛИЦ» згідно предмету закупівлі «42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000338-b) у зв'язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документаціїТОВ « БЛИЦ».
2) Визнати ТОВ « БЛИЦ» переможцем торгів.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛИЦ», ЄДРПОУ 32778751, юридична адреса:вул. Білопільський шлях, 30/3 , м. Суми , 40009, Телефон/факс: (0542) 615-216 Електронна адреса: 653224buh@gmail.com
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 10:16
Відповідь на вимогу ТОВ «БЛИЦ»
за результатом кваліфікації Учасника відкритих торгів за предметом закупівлі 42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції)
1.За результатом розгляду тендерної документації ТОВ «БЛИЦ» визначено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно абзацу 3 частини 3 статі 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»». Згідно абзацу 2 статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Натомість, учасником порушено вимогу п.1.5 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та використано електронну печатку, в результаті чого не завершено створення електронного документа шляхом накладання електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію.
Окрім вищезазначеного, Замовник при відхиленні пропозиції Учасника керувався
РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№ 10915-р/пк-пз від 24.10.2018.
2. Варто зазначити, що Директива «2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC» стосується лише державних замовників держав-членів ЄС (п.29). Відтак, принципи Директиви мають для держав,що подали заявку на членство - рекомендаційний (загальнонапрямковий) характер та не мають характеру обов’язковості.
Уповноважена особа підпис існує О.Дем’янюк
за результатом кваліфікації Учасника відкритих торгів за предметом закупівлі 42210000-1 - Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (42211000 - 8 . – Машини для виробництва молочної продукції)
1.За результатом розгляду тендерної документації ТОВ «БЛИЦ» визначено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Згідно абзацу 3 частини 3 статі 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»». Згідно абзацу 2 статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Натомість, учасником порушено вимогу п.1.5 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та використано електронну печатку, в результаті чого не завершено створення електронного документа шляхом накладання електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію.
Окрім вищезазначеного, Замовник при відхиленні пропозиції Учасника керувався
РІШЕННЯМ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№ 10915-р/пк-пз від 24.10.2018.
2. Варто зазначити, що Директива «2014/24/ЄС ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ ЄС від 26 лютого2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC» стосується лише державних замовників держав-членів ЄС (п.29). Відтак, принципи Директиви мають для держав,що подали заявку на членство - рекомендаційний (загальнонапрямковий) характер та не мають характеру обов’язковості.
Уповноважена особа підпис існує О.Дем’янюк
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛИЦ" #32778751 |
Відхилено |
1 210 977,00
UAH
|
11 червня 2019 11:14
|
ФОП Корзун Людмила Андріївна #2041503909 |
Переможець |
1 443 635,00
UAH
|
18 червня 2019 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 09:39
|
Додаткова угода № 2 від 17.10.2019 .jpg | зміни до договору |
17 жовтня 2019 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 10:02
|
Додаткова угода № 1 від 15.07.2019 .jpg | зміни до договору |
15 липня 2019 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 14:22
|
Договір № 229 від 04.07.2019.pdf | укладений |
04 липня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12.2 Дія терміну цього договору починає свій перебіг з моменту підписання та закінчується 31.10.2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами. Решта умов Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія терміну цього договору починає свій перебіг з моменту підписання та закінчується 31.12.2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов’язань сторонами. Решта умов Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |