Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of Zhytomyr Oblast T-06-08 Malyn - Kocheriv km 45 + 765 - km 47 + 665; km 48 + 644 - km 49 + 635
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 vita1906@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 vita1906@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 9 804 362,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 17 травня 2019 10:41 |
Enquiries until: | 08 червня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 14 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 червня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 9 804 362 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 98 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 11:11 |
перелік змін до ТД Т-06-08.pdf | |
22 травня 2019 11:10 |
ЗТД Т-06-08.doc | |
17 травня 2019 11:31 |
Проект договору.doc | |
17 травня 2019 11:31 |
Додатки до ТД.doc |
22 травня 2019 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2019 11:11 |
перелік змін до ТД Т-06-08.pdf
|
|||
22 травня 2019 11:10 |
ЗТД Т-06-08.doc
|
|||
17 травня 2019 11:31 |
Проект договору.doc
|
|||
17 травня 2019 11:31 |
Додатки до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Докладніше: замовник, відповідно до додатку 3 до тендерної документації, вимагає від учасників надання «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг*», далі - Відомості. Також, замовником визначено: «*Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії діючих договорів оренди з додатками, в яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається).
На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» надав документ: «Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг» Вих. № 14-06-03 від 14 червня 2019 року, в який включено обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг.
Також на підтвердження вказаної у довідці інформації, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» надав копії договорів з:
1. ПП «Глорія-В», Договір №15/01/18-01 від 15.01.2018 р.
2. ПП «Глорія-ВЛ»,Договір оренди №2 від 01.09.2017 р.
3. ТОВ «Укрекскавація-В»,Договір №01/03-19 від 01.03.2019 р.
щодо оренди техніки, що буде використовуватися учасником при наданні послуг.
Окремо зазначаємо, що обладнання та механізми, які не мають відношення до вказаної закупівлі та не будуть застосовані під час виконання предмету закупівлі, не були включені у вказану довідку.
З огляду на вказане, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» виконав вимоги Замовника відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (стор. 22) у повному обсязі.
Враховуючи те, що обмеження щодо включення у Відомості стосувалось лише обладнання та механізмів, учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» додатково (п.44 Відомості) повідомив про наявність у нього орендованого нерухомого майна:
1) Ремонтна майстерня, заг площею 250 м2, що входить в комлекс будівель котельної (інв.№ЗД-004)
2) Операторська (насосна мазутна), заг площею 15 м2, що входить в комлекс будівель котельної (інв.№ЗД-004)
3) Будівля бензобази, заг площею 28 м2 (інв.№ЗД-003).
Вказане нерухоме майно використовується ТОВ «МЕГО ЛТД» з метою розміщення АБЗ-КДМ 2013 М (асфальтно-бетонна установка) за договором оренди №1 від 13.11.2017 з ПАТ «Закарпатський завод «Електроавтоматика», предметом якого є оренда саме нерухомого майна, зазначеного вище, копія якого також додатково надана у складі нашої пропозиції.
Враховуючи те, що Замовником вимагалось надання копій діючих договорів оренди з додатками, в яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається тільки при використанні орендованої техніки, а також те, що надання копій діючих договорів оренди нерухомого майна замовником не передбачено, вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГО ЛТД», яка відхилена за ненадання додатку «звіт про оцінку/акт оцінки майна, що передається в оренду» до Договору оренди №1 від 13.11.2017, відхилено безпідставно, чим порушено два з основних принципів здійснення закупівель:
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,
що визначені Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи викладене, просимо взяти до уваги зазначене вище, скасувати пункт 4 Рішення тендерного комітету замовника відповідно до Протоколу №133 від 26.06.2019 щодо відхилення нашої пропозиції та допустити ТОВ «МЕГО ЛТД» до участі в аукціоні на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-08 Малин - Кочерів км 45+765 – км 47+665; км 48+644 – км 49+635 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт).
Одночасно нагадуємо, відповідальність, згідно з частиною другою статті 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету персонально.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000048 ● 803d22fa3dbb478691ec5026eab47f42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019
№ 34
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-05-17-000324-b від 17.05.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-14 16:42:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-08 Малин – Кочерів км 45+765 – км 47+665; км 48+644 – км 49+635» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-000324-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Статтею 17 Закону № 922 встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Так, в частині 1 статті 17 Закону № 922 визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Частиною 2 статті 17 Закону № 922 визначено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, встановлено імперативну умову, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, аналізом відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що пункт 5 розділу III тендерної документації містить інформацію про спосіб підтвердження вимогам визначеним у частинах першій і другій статті 17 Закону № 922 (гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Поряд з тим, тендерна документація не містить вимоги, встановлені частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, поясніть який пункт розділу III тендерної документації містить вимоги, встановлені пунктами 1-10 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону № 922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-19 16:42:21
надання пояснень щодо умов тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-08 Малин – Кочерів км 45+765 – км 47+665; км 48+644 – км 49+635 (45000000-7.
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надавати інформацію для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме: гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону.
Інформуємо, що вказана вимога тендерної документації Служби автодоріг щодо дотримання вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає додержання вимог статті 17 в повному обсязі, в тому числі і того, що замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Згідно вимог ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками у довільній формі, у випадку із вищевказаною процедурою у формі гарантійного листа.
Відповідно до речення 2 та 3 частини 3 ст.17 Закону, Замовник встановлює спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вимог речення 2 та 3 частини 3 ст.17 Закону, замовником встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відмови переможцю процедури закупівлі у формі надання документів після повідомлення про намір укласти договір:
- Оригінал або копію довідки (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
- Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою) або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП або КЕП посадової особи відповідного контролюючого органу. Довідка має бути чинною на дату подання Учасником;
Також звертаємо увагу, що Замовником не вимагалося надання переможцем процедури закупівлі копії антикорупційної програми чи копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми, так як вартість закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-08 Малин – Кочерів км 45+765 – км 47+665; км 48+644 – км 49+635 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт), не дорівнює і не перевищує 20 мільйонів гривень та становить 9 804 362,00 грн. (з ПДВ).
У складі тендерних пропозицій учасників (розкриття пропозицій 18.06.2019 о 09:00) міститься гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, що свідчить про дотримання умов тендерної документації та вимог ст. 17 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
відмова від усунення порушень (протокол №141 від 08.07.19р. щодо заперечень на висновок за результатами моніторингу)
2019-07-08 15:08:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 17 липня 2019 |
Документи:
17 липня 2019 11:51
|
Електронний підпис |
17 липня 2019 11:49
|
Позовна заява на результати моніторингу закупівлі.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
7 540 049,76
UAH з ПДВ
|
7 299 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
8 750 000,00
UAH з ПДВ
|
7 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
9 510 231,00
UAH з ПДВ
|
8 235 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
9 545 000,00
UAH з ПДВ
|
9 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
7 299 900,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 11:04
|
договір №55 Т-06-08.pdf | укладений |
17 липня 2019 10:59
|