Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери і ноутбуки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 510 156,00 UAH
UA-2019-05-17-000296-a a294865507204d5fb6e5b2e4767ef249
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проніна

+380673475741 zosh4779@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031598
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32
Контактна особа: Наталія Проніна
+380673475741
zosh4779@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 510 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 550,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ПК вчителя – 7шт., ПК учня – 30шт., ноутбук вчителя – 13шт., ноутбук учня – 31шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ПК вчителя за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
30 штука
ПК учня за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
ноутбук вчителя за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
31 штука
ноутбук учня за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:48
пр-л тех.пом. ПК.pdf
17 травня 2019 09:49
ТД ноутбук+ПК школа 47.doc
03 червня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:48
пр-л тех.пом. ПК.pdf
17 травня 2019 09:49
ТД ноутбук+ПК школа 47.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:28
Дата відповіді: 20 травня 2019 13:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Срок действия лицензии
Дата подання: 20 травня 2019 12:58
Дата відповіді: 20 травня 2019 19:51
в ТЗ не однозначно прописано на что именно "термін дії ліцензії не менше ніж 5 років". Прошу уточнить.
Відповідь: Шановний учаснику!
Характеристика "термін дії ліцензії не менше ніж 5 років" відноситься до офісного програмного забезпечення. Беручи до уваги, що Замовником вказана ліцензія офісного програмного забезпечення для навчальних закладів "OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc", що діє на постійній основі, слід вважати зазначене формулювання "термін дії ліцензії не менше ніж 5 років" як мінімальний термін дії ліцензії та подальшої експлуатації в організації Замовника.
антивирус
Дата подання: 20 травня 2019 15:55
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:19
Прошу уточнить, Антивирус Windows Defender, который строен в ОС не рассматривается как продукт? Антивирус должен быть любой, но не Microsoft ?
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до вимог технічного завдання, а саме "антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;", запропоноване антивірусне програмне забезпечення учасником закупівлі може постачатися з операційною системою (Антивірус Windows Defender), а також повинне мати функціонал, що вказаний у вимогах технічного завдання, а саме "антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-000296-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 27 червня 2019 11:38
Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 20:38
рішення від 02.07.2019 № 8663 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 20:38
рішення від 18.07.2019 № 9721 .pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 23:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 Маріупольської міської ради Донецької області"скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2019 17:07

Документи подані скаржником

27 червня 2019 11:38
Сплата.pdf
27 червня 2019 11:38
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 348 669,26
UAH з ПДВ
1 348 669,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 1 509 840,00
UAH з ПДВ
1 500 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семенюк Ростислав Анатолійович 1 508 420,00
UAH з ПДВ
1 508 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 10:56
Електронний підпис
19 червня 2019 17:43
Електронний підпис
04 червня 2019 16:36
Електронний підпис
04 червня 2019 11:43
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2019 17:59
Електронний підпис
10 червня 2019 12:11
технічна частина.pdf
10 червня 2019 12:11
Авторизаційні листи.pdf
10 червня 2019 12:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 23:26
UA-2019-05-17-000296-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Семенюк Ростислав Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 1 348 669,26
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:45
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 348 669,26
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 1 500 900,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:12
ФОП Семенюк Ростислав Анатолійович
#3316012496
Відхилено 1 508 420,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:16

Документи

20 червня 2019 17:12
Електронний підпис
20 червня 2019 13:05
повід. ПК.pdf
20 червня 2019 13:05
пр-л ПК.pdf

Документи

24 липня 2019 16:59
Електронний підпис
24 липня 2019 16:47
пр-л дісквал. ПК.pdf

Документи

24 липня 2019 17:12
Електронний підпис
24 липня 2019 17:09
пр-л дісквал. ПК.pdf

Документи

24 липня 2019 17:16
Електронний підпис
24 липня 2019 17:15
пр-л дісквал. ПК.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 липня 2019 17:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі