Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали
Очікувана вартість
98 838,53 UAH
UA-2019-05-17-000116-b 4b6597d1fc0748d7b3381091eced0783
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бочарова Тетяна Сергіївна

+380645244097 lediliski@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Вебсайт: http://snu.edu.ua
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А
Контактна особа: Бочарова Тетяна Сергіївна
+380645244097
lediliski@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 12:53
Очікувана вартість: 98 838,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 найменувань
Будівельні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 59 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно заявки Покупця по видатковій накладній Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 09:33
проект ДОГОВОРУ 13.doc
17 травня 2019 09:33
Документація 13.docx
17 травня 2019 09:33
Оголошення 13.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

потландцемент
Дата подання: 20 травня 2019 11:03
Дата відповіді: 20 травня 2019 11:20
Чи можлива поставка цементу у фасовці по 25 кг.?
Відповідь: Так, можлива.
шпаклівка по деревені
Дата подання: 20 травня 2019 14:48
Дата відповіді: 20 травня 2019 15:29
Підкажіть, будь ласка колір шпаклівки по деревині
Відповідь: світло коричневий
плінтуси
Дата подання: 20 травня 2019 14:50
Дата відповіді: 20 травня 2019 15:40
ДО ЯКОГО ПЛІНТУСУ, ТА ЯКОГО КОЛЬОРУ ПОТРІБНІ ЗАГЛУШКИ ТА З'ЄДНАННЯ?
Відповідь: ЗАГЛУШКИ ТА З'ЄДНАННЯ ПОТРІБНІ ДО ПЛІТНТУСУ KRON PLAST АРТ.505 ( з кабель-каналом коричневого кольору)
документація
Дата подання: 20 травня 2019 15:33
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:00
З якою метою вимагається копія гарантійного талону від підприємства. якщо будуть надані копії документів, що підтверджують якість товару?
Відповідь: Для закупівлі будівельних матеріалів при наявності копій документів, підтверджуючих якість товару, копія гарантійного талону від підприємства не є актуальною
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-000116-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2598401598
Дата подання: 28 травня 2019 14:59
Невідповідність вимогам заповнення тендерної документації та кваліфікаційним критеріям
Шановний Голово тендерного комітету! При кваліфікації переможця прошу Вас звернути увагу на такі моменти:
1) Цінова пропозиція учасника ФЛП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" має низку некоректно вказаних цін, які знижені, або набагато завищені у порівнянні з середньою ринковою ціною.
2) Цінова пропозиція учасника ФЛП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" заповнена некоректно – на жоден товар з неї не вказана ціна учасника, є лиш загальна сума (але прослідкувати за тим, як її отримав учасник неможливо).
Обидва учасники не повідомляють, чи будуть надані ними сертифікати або паспорти якості на усі товари, вказані у пропозиції на етапі підписання договору з Замовником.
Дякую за увагу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 11:00
Шановний Учасник, дякуємо за увагу, Ваші зауваження будуть враховані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000116-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3277300776
Дата подання: 31 травня 2019 15:05
Учасник не відповідає вимогам тендерної документації.
Шановні члени тендерного комітету та голова тендерного комітету, просимо звернути увагу, що згідно до вимог тендерної документації до кваліфікації учасників, учасники на етапі прийому пропозицій мали надати у складі своєї пропозиції копію документу(-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.).
Учасником ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не було надано жодного документу, який підтверджує якість запропонованих товарів. Згідно п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, учасник не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 09:23
Прийняте рішення скаргу не задовільнити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-17-000116-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3277300776
Дата подання: 03 червня 2019 15:18
Несправедливість кваліфікаційного процесу!
У протоколі визнання переможцем учасника ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" прописано, що учасник відповідає вимогам тендерної документації. Як це можливо, коли учасником не наданого жодного документу, що підтверджує якість товару, про необхідність надання чого було білим по чорному прописано у вимогах тендерної документації? Закликаємо замовника не робити неправомірних дій, за які несеться відповідальність посадовими особами. За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 44 156,00
UAH з ПДВ
44 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" 65 000,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 69 058,16
UAH з ПДВ
68 058,16
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІХАЙЛІШІНА ЯНА ПЕТРІВНА" 98 578,42
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ" 96 217,27
UAH з ПДВ
96 217,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 18:07
Цін проп.pdf
27 травня 2019 18:07
ц п.pdf
27 травня 2019 18:07
Свідоцтво Microsoft Word.pdf
27 травня 2019 18:07
Свідоцтво 2 Microsoft Word.pdf
27 травня 2019 18:07
Паспорт Microsoft Word (1).pdf
27 травня 2019 18:07
Паспорт 1 Microsoft Word.pdf
27 травня 2019 18:07
лист-згода.pdf
27 травня 2019 18:07
ін код Microsoft Word.pdf
27 травня 2019 18:07
Виписка Microsoft Word.pdf
27 травня 2019 18:07
Виписка Microsoft Word.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 13:22
дог буд матер.PDF
27 травня 2019 13:22
сертификат.PDF
27 травня 2019 13:22
устав.PDF
27 травня 2019 13:22
цін проп .PDF

Публічні документи

26 травня 2019 11:43
Електронний підпис
26 травня 2019 11:19
цінова пропозиція.pdf
26 травня 2019 11:19
антикорупц.pdf
26 травня 2019 11:19
довідка від банку.jpeg
26 травня 2019 11:19
паспорт.pdf
26 травня 2019 11:19
витяг.jpeg
26 травня 2019 11:19
виписка.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 20:52
Електронний підпис
27 травня 2019 20:51
Довідка про ПДВ.pdf
27 травня 2019 20:35
Сертифікати якості.pdf
27 травня 2019 20:35
Паспорт та код.pdf
27 травня 2019 20:35
Витяг розширений.pdf
27 травня 2019 20:35
Витяг єд. под..pdf
27 травня 2019 20:35
Виписка.pdf
27 травня 2019 20:35
Пропозиція.pdf
27 травня 2019 20:35
Повноваження підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"

ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "МІХАЙЛІШІНА ЯНА ПЕТРІВНА"

ФОП "ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2728019610
Відхилено 44 156,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 11:02
ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"
#2086113619
Відхилено 65 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:31
ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2598401598
Переможець 68 058,16
UAH з ПДВ
03 червня 2019 14:44

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАСЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2598401598
68 058,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 14:47
ДУ 1 до дог 84.pdf зміни до договору
03 липня 2019 14:37
Дог 84.pdf укладений
06 червня 2019 11:39
Підписаний контракт укладений
06 червня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна номенклатури товару
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 68 058,16
UAH