Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (окремими ділянками), Полтавська область
Repair of the highway of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky (separate plots), Poltava region
Очікувана вартість
1 185 000 000,00 UAH
UA-2019-05-17-000041-b 4b607cfc8a8a4e90b80f04191d4cbf7e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 травня 2019 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:56
Очікувана вартість: 1 185 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 850 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35550000 UAH
Publication date: 17 травня 2019 08:57
Enquiries until: 21 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 1 185 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 850 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 кілометри
Ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (окремими ділянками), Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Repair of the highway of general use of state importance M-03 Kiev-Kharkiv-Dovzhansky (separate plots), Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Джерело фінансування – державний бюджет. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 08:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
24 червня 2019 08:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
10 червня 2019 12:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
10 червня 2019 12:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 2).docx
28 травня 2019 09:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
17 травня 2019 09:19
Технічне завдання (обсяги робіт).pdf
24 червня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 08:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
24 червня 2019 08:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
10 червня 2019 12:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
28 травня 2019 09:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
17 травня 2019 09:19
Тендерна документація.pdf
10 червня 2019 12:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
10 червня 2019 12:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зміни № 2).docx
17 травня 2019 09:19
Проект договору.pdf
28 травня 2019 09:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
17 травня 2019 09:19
Технічне завдання (обсяги робіт).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відгуки за налогічними договорами
Дата подання: 25 травня 2019 11:37
Дата відповіді: 26 травня 2019 21:05
Що означає, що відгуки мають бути не пізніше тижня до кінця терміну подання тендерних пропозицій учасниками ? Чому не можна за 5 днів, чи за 3 дні, чи за 2 дні ?
Відповідь: Відгуки мають бути від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником та датовані не пізніше тижня до кінця терміну подання тендерної пропозиції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-000041-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 12 червня 2019 23:44
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 20:15

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000031 ● c6f941511ad44517880fb321ecb53cb5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-05-17-000041-b 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-20 15:08:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (окремими ділянками), Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-17-000041-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-23 10:44:27

Про надання пояснення_ UA-2019-05-17-000041-b

При цьому на Ваш запит від 19.10.2021 року у межах проведення Вами моніторингу UA-М-2021-10-13-00031 закупівлі робіт за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою – ідентифікаційний номер закупівлі UA-2019-05-17-000041-b – «Ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (окремими ділянками), Полтавська область» надаємо пояснення з наступного питання моніторингу, а саме щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі технічної та кошторисної документації, розробленої у порядку, визначеному ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»; розмір бюджетного призначення – відповідно до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 №382 (із змінами); розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 130-р «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2019 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення»»; очікувана вартість – на підставі кошторисної документації, складеної відповідно до порядку, передбаченого СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 липня 2019
UA-2019-05-17-000041-b4b607cfc8a8a4e90b80f04191d4cbf7e
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 11:35
Електронний підпис
27 червня 2019 11:35
Електронний підпис
27 червня 2019 11:35
016-001-24856-2019.zip
27 червня 2019 11:35
Реєстр4ч.2.PDF
27 червня 2019 11:35
Реєстр 4ч.1.PDF
15 червня 2019 15:01
Електронний підпис
15 червня 2019 15:01
Електронний підпис
15 червня 2019 14:59
Реєстр7.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр4ч.2.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр1.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 6.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 5.pdf
15 червня 2019 14:59
Реєстр 4ч.1.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 3 ч.9.pdf
15 червня 2019 14:59
Реєстр 3 ч.8.2.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.8.1.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.7.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.6.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.5.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.4.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.3.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.2.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.18.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.17.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.16.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.15.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.14.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.13.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.12.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.11.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.10.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.1.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 2.pdf
15 червня 2019 14:58
016-001-23690-2019.zip
15 червня 2019 14:58
Реєстр 9.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 8.PDF

Публічні документи

30 червня 2019 11:50
14059-1 лонг Альтком p7s.rar
18 червня 2019 08:55
Реєстр 1_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 9_Ст.17 та інше.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 8_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 7_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 6_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 5_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 4_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 3_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 2_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
14059-1 Альтком p7s.rar

Публічні документи

24 липня 2019 17:02
Довідка ДПІ.pdf
24 липня 2019 17:02
МВС.pdf
24 липня 2019 17:02
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2019 14:29
Тендерна пропозиція.docx
19 липня 2019 14:29
Договірна ціна.rtf
19 липня 2019 14:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 липня 2019 14:28
Проект договору.pdf
19 липня 2019 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2019 14:28
Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 09:57
Електронний підпис
01 липня 2019 09:57
Електронний підпис
01 липня 2019 09:56
Банківська гарантія.rar
01 липня 2019 09:56
Технічна частина.pdf
01 липня 2019 09:56
Фінансова частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 1 176 239 077,20
UAH з ПДВ
974 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 974 520 526,80
UAH з ПДВ
974 520 526,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 1 180 585 797,61
UAH з ПДВ
1 180 585 797,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 17:02
Довідка ДПІ.pdf
24 липня 2019 17:02
МВС.pdf
24 липня 2019 17:02
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2019 14:29
Тендерна пропозиція.docx
19 липня 2019 14:29
Договірна ціна.rtf
19 липня 2019 14:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 липня 2019 14:28
Проект договору.pdf
19 липня 2019 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2019 14:28
Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 09:57
Електронний підпис
01 липня 2019 09:57
Електронний підпис
01 липня 2019 09:56
Банківська гарантія.rar
01 липня 2019 09:56
Технічна частина.pdf
01 липня 2019 09:56
Фінансова частина.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 11:50
14059-1 лонг Альтком p7s.rar
18 червня 2019 08:55
Реєстр 1_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 9_Ст.17 та інше.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 8_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 7_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 6_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 5_Кваліфікація.rar
17 червня 2019 22:24
Реєстр 4_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 3_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
Реєстр 2_Кваліфікація.pdf
17 червня 2019 22:24
14059-1 Альтком p7s.rar

Публічні документи

27 червня 2019 11:35
Електронний підпис
27 червня 2019 11:35
Електронний підпис
27 червня 2019 11:35
016-001-24856-2019.zip
27 червня 2019 11:35
Реєстр4ч.2.PDF
27 червня 2019 11:35
Реєстр 4ч.1.PDF
15 червня 2019 15:01
Електронний підпис
15 червня 2019 15:01
Електронний підпис
15 червня 2019 14:59
Реєстр7.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр4ч.2.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр1.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 6.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 5.pdf
15 червня 2019 14:59
Реєстр 4ч.1.PDF
15 червня 2019 14:59
Реєстр 3 ч.9.pdf
15 червня 2019 14:59
Реєстр 3 ч.8.2.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.8.1.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.7.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.6.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.5.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.4.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.3.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.2.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.18.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.17.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.16.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.15.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.14.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.13.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.12.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.11.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.10.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 3 ч.1.pdf
15 червня 2019 14:58
Реєстр 2.pdf
15 червня 2019 14:58
016-001-23690-2019.zip
15 червня 2019 14:58
Реєстр 9.PDF
15 червня 2019 14:58
Реєстр 8.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 974 520 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 09:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
974 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:52
№ 13-01-19 д.у.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:24
№ 13-01-19 д.у.11.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:24
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 14:49
ДОДАТОК 2 до ДОГОВОРУ № 13-01-19 від 09.08.2019 року.pdf укладений
09 серпня 2019 14:42
ДОДАТОК 1 до ДОГОВОРУ № 13-01-19 від 09.08.2019 року.pdf укладений
09 серпня 2019 14:41
ДОГОВІР № 13-01-19.pdf укладений
09 серпня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 13-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою зменшують ціну договору та припиняють його дію, згідно чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: № 13-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 958 636 735,62
UAH (в тому числі ПДВ 159 772 789,27 UAH)