Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-апаратний комплекс переведення паперових пенсійних справ в електронну форму (книжковий сканер, сервер баз даних, персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
1 375 800,00 UAH
UA-2019-05-16-003719-a 0060ec446fd94eeab5ddb59fc776d515
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Склярова Вікторія Сергіївна

+380612135291 avt@zp.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 20490012
Вебсайт: http://zpfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б
Контактна особа: Склярова Вікторія Сергіївна
+380612135291
avt@zp.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 22:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 22:37
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 22:37
Очікувана вартість: 1 375 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

16 травня 2019 22:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 22:32
Програмно-апаратний комплекс ТД 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 травня 2019 14:10
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:29
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, пунктами 5, 7 "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" передбачені достатні гарантії запобігання закупівлі неякісної продукції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-003719-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 22 травня 2019 15:35
Терміни постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.4 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати підписання договору, але не пізніше 15.08.2019. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 15:53
Строки поставки товару, вказані у проекті договору, обумовлені необхідністю проведення роботи з переведення паперових пенсійних справ в електронну форму. Потреба Головного управління у придбанні відповідної техніки підкріплена програмою фінансування адміністративних витрат, пов'язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України в Запорізькій області. Початок роботи з реконверсії паперових пенсійних справ запланований на червень 2019 року. Отже, придбання програмно-апаратного комплексу, який забезпечить сканування паперових документів, їх обробку та передачу інформації в єдину базу даних повинно бути здійснено невідкладно.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Книжковий сканер
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 121 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 218,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 червня 2019 13:46
Закінчення: 03 червня 2019 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Книжковий сканер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 158-б
Дата доставки: 15 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 117 390,00
UAH з ПДВ
117 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 118 230,00
UAH з ПДВ
118 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 16:20
10 2 Дистриб PIRIT.pdf
31 травня 2019 16:20
9 Витяг з ЕДР.pdf
31 травня 2019 16:20
8 Виняг платника ПДВ.pdf
31 травня 2019 16:20
7 Статут Софт Продакшн.pdf
31 травня 2019 16:20
5 2 Договор 221018.pdf
31 травня 2019 16:20
5 1 Договір 392019.pdf
31 травня 2019 16:20
2 8 OnixSolutions-Сертифікати.pdf
31 травня 2019 16:20
2 7 ISO CZUR.pdf
31 травня 2019 16:20
2 6 Сертифікати DELL UKR.pdf
31 травня 2019 16:20
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
31 травня 2019 16:20
2 3 dell-iso14001-worldwide.pdf
31 травня 2019 16:20
2 2 dell-worldwide-iso9001.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 11:41
Тендерна Пропозиція.pdf
30 травня 2019 11:41
Статут 2017 завірений.pdf
30 травня 2019 11:41
Протокол№3.pdf
30 травня 2019 11:41
Протокол 55.1.pdf
30 травня 2019 11:41
Платник ПДВ.pdf
30 травня 2019 11:41
Опис.pdf
30 травня 2019 11:41
Наказ керівника.pdf
30 травня 2019 11:41
Лист Згода персон дані.pdf
30 травня 2019 11:41
Лист Згода з проектом.pdf
30 травня 2019 11:41
Лист Гарантія санкції.pdf
30 травня 2019 11:41
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 11:41
Декларація (переклад).pdf
30 травня 2019 11:41
Витяг 02.05.2019.pdf
30 травня 2019 11:41
Авторизація сканери.pdf
30 травня 2019 11:41
ISO9001_2015 Сканери.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Відхилено 117 390,00
UAH з ПДВ
08 червня 2019 21:36
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Відхилено 118 230,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 23:31

Документи

08 червня 2019 21:36
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 23:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
27 червня 2019 16:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі