Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
49 088,28 UAH
UA-2019-05-16-003662-a 36419497a7614e21ad927cc3c7dc971a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 15:57
Очікувана вартість: 49 088,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1213 штука
засоби для догляду та чищення килимів, підлоги, туалетів, скла, посуду, труб, рідке мило туалетне, білизна, порошок для чищення, засоби універсальні для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 19:09
Умови миючі РЕД 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:24
Дата відповіді: 17 травня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Умовами Закупівлі передбачені господарські товари визначених виробників, торгової марки та не передбачено можливості для учасників пропонувати еквівалент товару. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. 2. Пропозиції подають будь-які особи (юридичні та фізичні, в т.ч. фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель за кіцевою вартістю пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.
Mr. PROPER
Дата подання: 17 травня 2019 11:38
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:19
Засіб миючий для підлоги універсальний Mr. PROPER, 750 мл - 240шт. Чи можливо змінити на Mr. PROPER, 1000 мл - 180шт ?
Відповідь: Так, можливо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 33 999,12
UAH з ПДВ
33 733,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павловський Віталій Вікторович 36 734,82
UAH з ПДВ
33 734,82
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 45 997,00
UAH з ПДВ
43 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 47 335,44
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 19:40
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2019 18:17
Сертифікати DOMESTOS.zip
20 травня 2019 18:17
Цiнова_1.pdf
20 травня 2019 18:17
Цiнова_2.pdf
20 травня 2019 18:17
Лист згода з договором.pdf
20 травня 2019 18:17
Гарантійний лист 1.pdf
20 травня 2019 18:17
Паспортні дані ст. 3.pdf
20 травня 2019 18:17
Індитифікаційний код.pdf
20 травня 2019 18:17
Паспортні дані ст. 2.pdf
20 травня 2019 18:17
Гарантійний лист 3.pdf
20 травня 2019 18:17
Гарантійний лист 2.pdf
20 травня 2019 18:17
Банківські реквізити.pdf
20 травня 2019 18:17
Паспортні дані ст. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП Павловський Віталій Вікторович

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 33 733,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
33 733,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
10 червня 2019 11:45