Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-05-16-003657-a 4fde63702b76407ab6664bb76d300972
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Мєлков

+380487529800 mas_amparo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красносільська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379657
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Красносілка, , вул. Набережна, 87а
Контактна особа: Олександр Мєлков
+380487529800
mas_amparo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:17
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-92 - довірчі документи (талони пластикові та/або паперові) номіналом 5 та/або 10, та/або 20 л (строком дії не менше 1 року з моменту передачі Замовнику та з можливістю безкоштовного продовження невикористаних довірчих документів на аналогічний термін дії, гарантованим безоплатним обміном довірчих документів (обмін бланків старого зразку на бланки нового зразку, обмін пошкоджених документів, в т.ч. надірваних, з пошкодженим номером/штрих кодом, тощо) без врахування коливання ціни) – 8 700 л;
Більш детально зазначено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) – додаток № 4.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8700 літр
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67560, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Набережна, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-003657-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 10 червня 2019 10:47
ВИМОГА
Відмінити процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2019-05-16-003657-a, з підстав, передбачених в статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 20:53
Шановний учасник! Розглянувши вимогу від 10.06.2019 вих.№13/06, інформуємо про наступне.
Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте Ваша вимога не містить клопотання щодо надання зазначеної інформації. Натомість учасник вимагає скасувати закупівлю відповідно до ст.31 Закону. Проте такої підстави для скасування закупівлі, як задоволення замовником вимоги Учасника, зазначеною нормою Закону не передбачено.
На підставі вищевикладеного вимогу ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" відхилено з вищевикладених підстав.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-003657-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40257915
Дата подання: 06 червня 2019 10:26
Неправомірна дискваліфікація
Опис у прикріпленому файлі "Вимога щодо неправомірної дисквалфікації"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 10:10
Розглянувши вимогу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 06.06.2019 вих.№212), інформуємо про наступне.
Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте вимога ТОВ "ІДЖІ ГРУП" не містить клопотання щодо надання зазначеної інформації. Натомість учасник вимагає скасувати закупівлю відповідно до ч.1 ст.31 Закону. Проте такої підстави для скасування закупівлі, як задоволення замовником вимоги Учасника, зазначеною нормою Закону не передбачено.
На підставі вищевикладеного вимогу ТОВ "ІДЖІ ГРУП" відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-003657-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 20 червня 2019 10:43
Порушення законодавства з боку Замовника:
Враховуючи той факт, що Замовником було неправомірно дискваліфіковано учасників ТОВ "ІДЖІ ГРУП" та ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", з надуманих причин, а пропозицію ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК прийнято, цілком підставно вважати, що замовник з таким учасником знаходяться у корупційній змові.
Члени тендерного комітету мають здійснювати перевірку пропозицій учасників за принципами, що закріплені в ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема лб'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням. В даному випадку чітко та конкретно виявлена змова між учасником ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК та тендерним комітетом.
На якій підставі тендерний комітет Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області дозволив собі провести процедуру відкритих торгів всупереч всім нормам та принципам проведення таких торгів та всупереч чинному законодавству? На якій підставі тендерним комітетом було відхилено пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації? На якій підставі та чим керується тендерний комітет коли вступає у змову з одним із учасників?
Прошу надати факти, що підтверджують невідповідність обох тендерних пропозицій, враховуючи Вимоги та роз'яснення, які було подано учасникати ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП та ТОВ ІДЖІ ГРУП, в яких учасники чітко вказують тендерному комітету про наявність усіх необхідних документів у складі їх пропозицій. На якій підставі тендерний комітет зазначив у Протоколах відхилення недостовірну інформацію?
Нагадуємо, що в статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у разі порушень законодавства під час проведення закупівлі, які неможливо усунути - Замовник відміняє таку закупівлю.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 червня 2019 10:47
IMG_0002.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 230 724,00
UAH з ПДВ
225 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 230 202,00
UAH з ПДВ
226 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 238 032,00
UAH з ПДВ
235 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 240 120,00
UAH з ПДВ
237 597,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 18:36
Електронний підпис
31 травня 2019 18:36
6. Звіт , баланс ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
6. Банк від 21.05.19 ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
6. Банк від 15.05.19 ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
5. цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 18:36
3. Договор САН ОЙЛ.pdf
31 травня 2019 18:36
2. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
31 травня 2019 18:36
2. Опис ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
2. Відомості з ЄДР ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
2. Виписка ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
31 травня 2019 18:36
1. наказ ФМГ.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 16:35
Електронний підпис
31 травня 2019 16:32
13. Інші документи.PDF
31 травня 2019 16:32
8. Витяг ПДВ.pdf
31 травня 2019 16:32
1. Тендерна пропозиця.PDF

Публічні документи

14 червня 2019 16:06
ДФС
14 червня 2019 09:29
мвс
14 червня 2019 09:28
ліцензування
14 червня 2019 09:27
переможець
11 червня 2019 12:43
оновлена цінова
30 травня 2019 16:23
Електронний підпис
30 травня 2019 11:45
наказ (завірений_).PDF
30 травня 2019 11:45
Договір оренди офісу.rar
30 травня 2019 11:45
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК.rar
30 травня 2019 11:45
всі АЗС ВОГ.PDF
30 травня 2019 11:45
А-92 (завірене з датою).PDF
30 травня 2019 11:45
Договір ШК 07103.pdf
30 травня 2019 11:45
Договір ПК 07517.pdf
30 травня 2019 11:45
Договір ПК 07055.pdf
30 травня 2019 11:45
протокол(копія).PDF
30 травня 2019 11:45
талони Інтеркард.PDF
30 травня 2019 11:45
паспорт Наді(копія).PDF
30 травня 2019 11:45
талони інтер кард 92.PDF
30 травня 2019 11:45
опис статут(копія).PDF
30 травня 2019 11:45
наказ (копія).PDF
30 травня 2019 11:45
Витяг ПДВ(копія).PDF
30 травня 2019 11:45
виписка(копія).PDF
30 травня 2019 11:45
Установчі.rar
30 травня 2019 11:45
протокол завірений.PDF
30 травня 2019 11:45
про відкриття рахунку.pdf
30 травня 2019 11:45
паспорт Наді.PDF
30 травня 2019 11:45
штрих-картка.pdf
30 травня 2019 11:45
опис статуту.rar
30 травня 2019 11:45
наказ (завірений_).PDF
30 травня 2019 11:45
МВС.pdf
30 травня 2019 11:45
Договір ВОГ КАРД ШК-07103.pdf
30 травня 2019 11:45
копія паспорта Наді.pdf
30 травня 2019 11:45
Вог.rar
30 травня 2019 11:45
виписка завірена.PDF

Публічні документи

29 травня 2019 13:12
Електронний підпис
29 травня 2019 13:10
Тендерна Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 225 504,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:46
ТОВ "ІДЖІ ГРУП"
#40257915
Відхилено 226 548,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 08:41
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 235 532,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 19:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 19:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
235 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 18:51
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 10:10
SCAN0429.PDF зміни до договору
21 серпня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 13:30
Протокол тендерного комітету розгляд вимоги паливо Фест Моушен груп від 20.06.2019.doc укладений
24 червня 2019 13:27
скан договору про закупівлю паливо.PDF укладений
24 червня 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини четвертої ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку зі зміною (збільшенням) ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, що підтверджується ціновою довідкою від 11.06.2019 року № 167, виданою Чернівецькою Торгово-промисловою палатою, Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 14,00 (чотирнадцять) грн., в т.ч. ПДВ, а кількість Товару зменшити на 250 (двісті п'ятдесят) літрів
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 235 518,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 250,27 UAH)