Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи зі здійснення технічного нагляду по об'єкту: Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії міськрай ТМО по вул. Н.Оржевської ,13, корпус №2 в м. Новограді – Волинському Житомирської області (коригування). (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
27 900,00 UAH
UA-2019-05-16-003382-a 9b5cfbe640ba43e48f8620b965c71657
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Черпіта

+380630219610 novogradtmotender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991820
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Контактна особа: Максим Черпіта
+380630219610
novogradtmotender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи зі здійснення технічного нагляду по об'єкту: Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії міськрай ТМО по вул. Н.Оржевської ,13, корпус №2 в м. Новограді – Волинському Житомирської області (коригування). (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

16 травня 2019 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панасюк Ольга Володимирівна
#2447908987
Переможець 27 900,00
UAH
16 травня 2019 19:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 08:40
Додаткова угода №1 від 23.09.2019 р. до Договору №11 від 16.05.2019 р..pdf зміни до договору
23 вересня 2019 08:40
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 19:24
Договір №11 від 16.05.2019 р..pdf укладений
16 травня 2019 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пунктів 3.1. та 5.1.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML