Мікрофони та гучномовці
Очікувана вартість
71 075,00 UAH
UA-2019-05-16-003082-a 48bc6a74d37f4320a6aaa712eceb0a84
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Вінницький обласний молодіжний центр «Квадрат»
Код ЄДРПОУ: 42158002
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА, будинок 15
Контактна особа: Мороз Дар'я Євгеніївна
380687069339
zakupivli.kvadrat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:22
Очікувана вартість: 71 075,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


32340000-8 Натільний мікрофон для майстер класів з радіосистемою SHURE BLX14/P31 та провідний настільний мікрофон для конференцій Electro-Voice PolarChoice Desktop18
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Натільний мікрофон для майстер класів з радіосистемою SHURE BLX14/P31 та провідний настільний мікрофон для конференцій Electro-Voice PolarChoice Desktop18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Натільний мікрофон для майстер класів з радіосистемою SHURE BLX14/P31 та провідний настільний мікрофон для конференцій Electro-Voice PolarChoice Desktop18 Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:31
Дата відповіді: 20 травня 2019 09:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Відповідно до п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
Крім того, у додатку №1 до Тендерної документації «Технічні вимоги» прописано: «З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”.»

Замовник дотримується принципів недискримінації, а тому участь в закупівлі на рівних умовах можуть брати як вітчизні так і іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 34 200,00
UAH з ПДВ
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИЧАГОВА ТЕТЯНА ПИЛИПІВНА" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 14:16
примеры договоров.rar
24 травня 2019 14:16
Лист гарантія ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2725215639
Переможець 34 200,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 18:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2725215639
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 07.06.19 № 07.06.pdf укладений
07 червня 2019 15:39

Актуальні тендери

До пошуку