Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (утеплення стін підвалу з влаштуванням відмостки) комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради по вул. 20 років Перемоги, 13, м. Суми
Очікувана вартість
1 825 889,00 UAH
UA-2019-05-16-003010-a c2ea027b64e64a4593a3464923704f45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 12:15
Очікувана вартість: 1 825 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 258,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі (утеплення стін підвалу з влаштуванням відмостки) комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради по вул. 20 років Перемоги, 13, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день
Дата подання: 20 травня 2019 17:01
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:25
Відповідно до Додатку №1 (розділ - інша інформація п.14) "Для здійснення передачі Замовнику документації в Учасника повинен бути в наявності відділ розрахунків безпосередньо в м. Суми", що мається на увазі "відділ розрахунків", які функції він повинен виконувати та якими документами передбачено наявність такого відділу в будівельній організації?
Відповідь: З метою забезпечення ефективного безперервного функціонування роботи замовника, а також для спрощення процесу документообігу, а саме передачі договору, розрахунків, актів, технічної документації та для негайного реагування в разі виникнення термінової потреби, Замовником в додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям; перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інші документи» передбачено надання учасником листа-підтвердження за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою Учасника (за наявності) щодо наявності представництва (філії) безпосередньо в м. Суми або в його межах з зазначенням його адреси.
Добрий день!
Дата подання: 24 травня 2019 11:10
Дата відповіді: 28 травня 2019 09:24
Відповідно Додатку 1 "Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій ОРИГІНАЛІВ документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою). Далі у цьому ж Додатку 1 в розділі "Інша інформація" (примітки) : "Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника (із зазначення прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки. Також Ви вимагаєте в Додатку 1 копію Статуту, копію наказу про призначення, копію аналогічного договору. Які документи в тендерній пропозиції потрібно надати копії чи оригінали? Ми не маємо права вносити додаткову інформацію (прізвище, ініціали, посада та печатка) у вже підписані оригінали наших документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання). Тобто Учаснику необхідно відсканувати оригінал документу, завірити його підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) та завантажити на майданчик разом з іншими документами зазначеними в додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям; перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інші документи»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-003010-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трест Сумжитлобуд, Код ЄДРПОУ:39533624
Дата подання: 14 червня 2019 15:00
Вимога по Протоколу №11 від 10.06.2019р
Замовник порушив норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 14:18
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Авангард-Н» (код 30759920) визнано переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 "45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" (Капітальний ремонт будівлі (утеплення стін підвалу з влаштуванням відмостки) комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради по вул. 20 років Перемоги, 13, м. Суми) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-16-003010-a), оскільки тендерні пропозиції попередніх учасників не відповідають умовам тендерної документації (підстава: ч. 1 п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII).
Номер вимоги: UA-2019-05-16-003010-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трест Сумжитлобуд, Код ЄДРПОУ:39533624
Дата подання: 18 червня 2019 15:48
Вимога
Учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «Трест Сумжитлобуд» (надалі Учасник), було запропоновано початковою заявкою ціну пропозиції у сумі 1569531,31 грн., з ПДВ. Остаточна ціна пропозиції Учасника, яка стала в результаті пониження ставок складає 1420000,00 грн. з ПДВ. Тендерна пропозиція Учасника після електронного аукціону відповідає другій позиції.
Як стало відомо з протоколу № 11 від 10.06.2019 року засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради пропозиція переможця була відхилена. Після відхилення першої пропозиції тендерним комітетом була розглянута пропозиція Учасника (ТОВ «Трест Сумжитлобуд») і теж відхилена.
ТОВ «Трест Сумжитлобуд» не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, свою відмову Учаснику Замовник мотивував тим, що Учасником не надано інформації про те, «що юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми…». Але згідно п.10 ч. 1 ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі якщо«юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.» Оголошена Замовником вартість робіт складала 1825889,00 грн. з ПДВ, тобто набагато менше ніж 20 мільйонів, тому Замовником неправомірно затребувана інформація про наявність у учасників антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Також , Учасник надав довідку про залучення субпідрядників в об’ємі меншому 20%. Інформація про залучення або не залучення субпідрядників надається у випадку закупівлі робіт та послуг. Данною тендерною документацією вона не передбачена, але надання довідкової інформації Учасником не є порушенням Закону «Про публічні закупівлі.» Більше того, як вбачається з Протоколу № 11 від 10.06.2019 року засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради, яким визначено переможця, а саме приватне виробничо-комерційне підприємство «Авангард –Н» з ціною пропозиції 1628999,00 грн з ПДВ. В складі тендерної пропозиції переможця подана довідково інформація про субпідрядників . З чого вбачається упереджене ставлення до Учасників торгів та робота тендерного комітету під конкретного Учасника та завищення ціни на 208999,00 грн. робіт за результатами електронного аукціону.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників;
- обєктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Трест Сумжитлобуд» відповідає умовам тендерної документації та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України вважаємо, що тендерний комітете неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Трест Сумжитлобуд». Просимо переглянути рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 13:53
Учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «Трест Сумжитлобуд» (код 39533624) надано лист про те, що ним планується залучення субпідрядників. Проте, відповідно до вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації
7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) Не передбачено


Відповідно до вимог ч. 1 п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Що стосується тендерної пропозиції приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (код 30759920), то ним надано лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою про те, що підприємство не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, що не суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Також, члени тендерного комітету зауважили, що відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС" 1 459 403,00
UAH з ПДВ
1 403 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трест Сумжитлобуд 1 569 531,31
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 825 669,00
UAH з ПДВ
1 421 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 1 743 275,24
UAH з ПДВ
1 628 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" 1 797 075,66
UAH з ПДВ
1 629 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 1 646 593,00
UAH з ПДВ
1 646 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" 1 765 918,20
UAH з ПДВ
1 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Промбуд-1" ПАТ "Сумбуд" 1 800 144,00
UAH з ПДВ
1 800 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 10:10
Електронний підпис
03 червня 2019 10:08
Електронний підпис
03 червня 2019 10:04
Довідка довкілля.pdf
03 червня 2019 10:04
Довідка.pdf
03 червня 2019 10:04
Довідка сертифікати.pdf
03 червня 2019 10:04
Довідка ДЦ.pdf
03 червня 2019 10:04
Лист підтвердження.pdf
03 червня 2019 10:04
Проект Договору.pdf
03 червня 2019 10:04
Локальний кошторис.pdf
03 червня 2019 10:04
Договірна ціна.pdf
03 червня 2019 10:04
Індефікаційний код.pdf
03 червня 2019 10:04
Паспорт Ткаченко 1-6.pdf
03 червня 2019 10:03
Ліцензія.pdf
03 червня 2019 10:03
Дозвіл.pdf
03 червня 2019 10:03
Статут.pdf
03 червня 2019 10:03
протокол зборів .pdf
03 червня 2019 10:03
Наказ 1-го підпису.pdf
03 червня 2019 10:03
наказ на призначення .pdf
03 червня 2019 10:03
Лист гарантія.pdf
03 червня 2019 10:03
Відомості.pdf
03 червня 2019 10:03
Довідка ст.17.pdf
03 червня 2019 10:03
Довідка працівники.pdf
03 червня 2019 10:03
Довідка обладнання.pdf
03 червня 2019 10:03
Форма ТЦП.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 11:53
Електронний підпис
03 червня 2019 11:28
Локальний кошторис.pdf
03 червня 2019 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 11:28
Статут.pdf
03 червня 2019 11:28
Паспорт Струтинський.pdf
03 червня 2019 11:28
Пiдсумкова вiдомiсть.pdf
03 червня 2019 11:28
наказ директор.pdf
03 червня 2019 11:28
ліцензія.pdf
03 червня 2019 11:28
Лист підтвердження.pdf
03 червня 2019 11:28
Лист Гарантія.pdf
03 червня 2019 11:28
ІПН Струтинський.pdf
03 червня 2019 11:28
Изображение витяг ПДВ.pdf
03 червня 2019 11:28
Зведений кошторис.pdf
03 червня 2019 11:28
Договір підряду.pdf
03 червня 2019 11:28
Договiрна цiна.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.9_ ч.1 ст.17.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.8_ ч.1 ст.17.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.6_ ч.1 ст.17.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.4_ ч.1 ст.17.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.3_ ч.1 ст.17.pdf
03 червня 2019 11:27
Довідка п.2_ ч.1 ст.17.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 12:01
Електронний підпис
31 травня 2019 14:20
Електронний підпис
31 травня 2019 14:08
Договірна ціна.PDF
31 травня 2019 14:08
9 Лист гарантія.PDF
31 травня 2019 14:08
0 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 червня 2019 10:06
Паспорт стр.2.jpg
24 червня 2019 10:06
Паспорт стр.1.jpg
12 червня 2019 09:08
Довідка МВС.jpg
11 червня 2019 08:16
24.imd
10 червня 2019 15:48
Договірна ціна.rar
10 червня 2019 15:48
Локальний кошторис.rar
30 травня 2019 14:35
Електронний підпис
30 травня 2019 14:33
Технічний опис.rar
30 травня 2019 14:33
Тендерна пропозиція.rar
30 травня 2019 14:33
Статут.rar
30 травня 2019 14:33
Проект договору.rar
30 травня 2019 14:33
Наказ на призначення.jpg
30 травня 2019 14:33
Ліцензія_ дозвіл.rar
30 травня 2019 14:33
Лист-гарантія.jpg
30 травня 2019 14:33
Лист працівники.rar
30 травня 2019 14:33
Лист обладнання.rar
30 травня 2019 14:33
Лист - підтвердження.jpg
30 травня 2019 14:33
Довідка ст. 50.jpg
30 травня 2019 14:33
Довідка - Статут.jpg
30 травня 2019 14:33
Довідка - не банкрут.jpg
30 травня 2019 14:33
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

03 червня 2019 11:00
цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 11:00
статут заверений.pdf
03 червня 2019 11:00
свідоцтво пдв.pdf
03 червня 2019 11:00
реквізити.pdf
03 червня 2019 11:00
Проект договору.pdf
03 червня 2019 11:00
про несудимість.pdf
03 червня 2019 11:00
підтвердження досвіду.pdf
03 червня 2019 11:00
наявність працівників.pdf
03 червня 2019 11:00
наказ на директора.pdf
03 червня 2019 11:00
локальний кошторис.pdf
03 червня 2019 11:00
лист гарантія.pdf
03 червня 2019 11:00
інформація ст.17.pdf
03 червня 2019 11:00
Договірна ціна.pdf
03 червня 2019 11:00
відділ розрахунків.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 09:20
Електронний підпис
29 травня 2019 09:17
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 09:17
статут.pdf
29 травня 2019 09:17
паспорт.pdf
29 травня 2019 09:17
Кошторис.pdf
29 травня 2019 09:17
ліцензія.pdf
29 травня 2019 09:17
Дозвола.pdf
29 травня 2019 09:17
Довідка довкілля.pdf
29 травня 2019 09:17
Гарантійний лист2.pdf
29 травня 2019 09:17
Гарантійний лист1.pdf
29 травня 2019 09:17
Проект договора.pdf
29 травня 2019 09:17
Довідка сп.pdf
29 травня 2019 09:17
Повноваження.pdf
29 травня 2019 09:17
Гарантійний лист3.pdf
29 травня 2019 09:17
Довідка ст17.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 10:17
Електронний підпис
03 червня 2019 00:23
r_10_ДЦ_ССР.pdf
03 червня 2019 00:23
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 00:23
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 00:23
Довідка ліцензія.pdf
03 червня 2019 00:23
Статут В.Ч. Груп.pdf
03 червня 2019 00:23
r_10_ДЦ_ИВР.pdf
03 червня 2019 00:23
Довідка ст. 17.pdf
03 червня 2019 00:23
Довідка загальна.pdf
03 червня 2019 00:23
Лист МТБ.pdf
03 червня 2019 00:23
Лист працівники.pdf
03 червня 2019 00:23
Наказ Ніконоров.pdf
03 червня 2019 00:23
r_10_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
03 червня 2019 00:23
r_10_ДЦ_ДЦ.pdf
03 червня 2019 00:23
Лист-гарантія санкції.pdf
03 червня 2019 00:23
Лист субпідрядники.pdf
03 червня 2019 00:23
r_10_ДЦ_ДЦ пояснювальна.pdf
03 червня 2019 00:23
Проект договору.pdf
03 червня 2019 00:23
374.imd

Публічні документи

03 червня 2019 14:31
r_37_ДЦ_ИВР.pdf
03 червня 2019 14:31
r_37_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 червня 2019 14:31
Аналогічні договори.pdf
03 червня 2019 14:31
Аналогічні дог.PDF
03 червня 2019 14:31
Довідки.pdf
03 червня 2019 14:31
ліцензія.pdf
03 червня 2019 14:31
Посадова особа.pdf
03 червня 2019 14:31
Статут.pdf
03 червня 2019 14:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"

ТОВ Трест Сумжитлобуд

ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП"

ДП "Промбуд-1" ПАТ "Сумбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІЗАР-ТЕХНОСЕРВІС"
#35906730
Відхилено 1 403 144,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 10:52
ТОВ Трест Сумжитлобуд
#39533624
Відхилено 1 420 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:00
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2463807019
Відхилено 1 421 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:01
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Переможець 1 628 999,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:07

Документи

10 червня 2019 10:52
Електронний підпис
10 червня 2019 10:49
протокол.pdf

Документи

10 червня 2019 10:59
Електронний підпис
10 червня 2019 10:59
протокол.pdf

Документи

10 червня 2019 11:01
Електронний підпис
10 червня 2019 11:01
протокол.pdf

Документи

10 червня 2019 11:07
Електронний підпис
10 червня 2019 11:07
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
1 628 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 11:07
Електронний підпис
10 червня 2019 11:07
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 14:16
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 15:33
1.jpg зміни до договору
29 серпня 2019 15:26
2.jpg зміни до договору
29 серпня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 17:06
Скан копія договору з додатками.pdf укладений
24 червня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 3132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів робіт, які були враховані в проектній документації при виконанні робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі (утеплення стін підвалу з влаштуванням відмостки) комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради по вул. 20 років Перемоги, 13, м. Суми», Сторони погодилися зменьшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 3132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 466 688,14
UAH (в тому числі ПДВ 244 448,02 UAH)