Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002966-a 259c518dc08e47089bd84bd81251c312
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корітчук Людмила Володимирівна

+380432507948 tendervopnl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка"
Код ЄДРПОУ: 01982264
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinoblpcixlik
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., місто, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Контактна особа: Корітчук Людмила Володимирівна
+380432507948
tendervopnl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:33
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари проводиться на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 16:16
ТД комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:32
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.

2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Документація
Дата подання: 20 травня 2019 14:24
Дата відповіді: 23 травня 2019 10:49
Шановний Замовник! в Тендерній документації, а саме у: ТД комп.doc вказано: "3) Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.". Роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі під "монтаж, налагодження товару"? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !!!
Дякуємо за питання. Відповідно до п. 3 загальних вимог «Технічного завдання» - Додатку 2 до тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Щодо сутті заданого Вами питання повідомляємо наступне: під час встановлення вказаної вимоги тендерної документації під монтажем, налагодженням товару тендерний комітет мав на увазі встановлення персональних комп’ютерів на визначених замовником робочих місцях з подальшим налаштуванням інтерфейсу операційної системи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 448 380,00
UAH з ПДВ
448 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУЧКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 449 700,00
UAH з ПДВ
449 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

ФОП БУЧКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 448 380,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
448 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 15:48
підписаний договір укладений
20 червня 2019 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 448 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 730,00 UAH)