44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002939-a 1d26b37f2a454881b92f588a8b624e50
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження замовника: 14013, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа замовника: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 16:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 16:17
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:50
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Фарби в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявки в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки еквіваленту
Дата подання: 20 травня 2019 11:35
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:35
Доброго дня. Відповідно п 1. розділу 3 тендерної документації "після проведення електронного акціону, учасником у період кваліфікації необхідно надати зразки товару, у разі надання еквіваленту. Просимо повідомити адресу на яку повинні бути доставлені зразки. Також просимо повідомити чи достатньо буде в якості зразків для емалей ПФ-115 та ПФ-266 фасування по 0,9 кг, для водно-дисперсійних фарб фасування по 1,4 кг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, адреса м.Чернігів, проспект Перемоги, 141, каб.420. Згідно тендерної документації замовника: "зразок товару з етикеткою на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, склад товару, гарантійний термін зберігання, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція)" . Фасування не має значення.
Вимоги Додатку № 3 до тендерної документації
Дата подання: 20 травня 2019 15:41
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:53
Доброго дня. Додатком № 3 до тендерної документації, Замовником встановлена наступна вимога: "Учасники закупівлі повинні надати копії санітарно-гігієнічних висновків на продукцію завірені підписом та печаткою учасника на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви, характеристик, відповідність ДСТУ (ГОСТ), ТУ". Просимо надати чітке роз'яснення, які саме "характеристики" продукції повинні бути зазначені у висновку-санітарно епідеміологічної експертизи на продукцію? Зі свого боку наголошуємо, що висновок ДСЕЕ не є документом, який повинен підтверджувати будь-які технічні характеристики лакофарбової продукції, а тільки підтверджує її безпечність у відповідності до вимог діючого санітраного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, на підтвердження технічних вимог замовника викладених у додатку 3 тендерної документації , учасники закупівлі повинні надати копії санітарно-гігієнічних висновків на продукцію завірені підписом та печаткою учасника на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви, характеристик, відповідність ДСТУ (ГОСТ), ТУ.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-16-002939-a.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 03 червня 2019 20:37
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації з додатками у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 20:49
рішення від 05.06.2019 № 7240.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 20:49
Рішення від 24.06.2019 № 8294.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 21:49

Документи подані скаржником

03 червня 2019 20:37
Статут 2019.pdf
03 червня 2019 20:37
Платіжне доручення.pdf
03 червня 2019 20:37
ВИТЯГ ЄДРПОУ 12.04.2019.pdf
03 червня 2019 20:37
Запрос ПОЛІСАН.pdf
03 червня 2019 20:37
Повноваження Мєльнік.pdf
03 червня 2019 20:37
Скарга.pdf
24 червня 2019 15:20
Доповнення
24 червня 2019 15:20
Лист звернення
24 червня 2019 15:20
Лист відповідь

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 20:49
рішення від 05.06.2019 № 7240.pdf
27 червня 2019 21:49
Рішення від 24.06.2019 № 8294.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
04 липня 2019 11:52
Причина скасування
відповідно до п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відмінити відкриті торги, у разі, а саме: «неможливісті усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи
04 липня 2019 11:52 ПРОТОКОЛ відміна ФАРБА 4.doc

Актуальні тендери

До пошуку