Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
118 775 885,00 UAH
UA-2019-05-16-002718-a 61e779095eb04d44a4a0cad36cc5afa3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт замовника: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа замовника: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:30
Очікувана вартість: 118 775 885,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 563 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07 %
Publication date: 16 травня 2019 15:46
Enquiries until: 29 червня 2019 19:00
Complaints submission until: до 05 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 118 775 885 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 550 UAH
Minimal lowering step, %: 0,07 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 563 200,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога, загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 червня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 07 червня 2019 15:34
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:48
Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ. Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобовязано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано безумовне право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цого переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні. За результатами розгляду Вашого звернення Замовником встановлено описку, тому в тендерну документацію буде внесено зміни в частині дати листа-відгуку.
Роз'яснення стосовно умов ТД
Дата подання: 07 червня 2019 15:44
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:47
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю. Чи правильно учасник розуміє вимогу тендерної документації, а саме: датою публікації оголошення про закупівлю є 16 травня 2019, таким чином лист(и) відгук(и) МАЄ(ЮТЬ) БУТИ ВИДАНИЙ (НІ) УЧАСНИКУ ДО 16.05.2019р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що при формуванні тендерної документації сталась описка. В тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Щодо вимог Тендерної документації 2
Дата подання: 21 червня 2019 16:06
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:13
Ознайомившись з Вашою відповіддю на запитання «Щодо вимог Тендерної документації» від 07 червня 2019 року, вважаємо її неповною і не зовсім коректною. А саме: - Вами проявлена вибірковість в тлумаченні та застосуванні норм ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» - не прийнято до уваги ч. 4 ст. 16; - Ваше твердження щодо того, що «ст-ю 16 Закону Замовнику дано БЕЗУМОВНЕ ПРАВО ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації» - є, на нашу думку, невірним. Законотворцем, для запобігання зловживань з боку Замовників, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ». Тобто, ПРАВО Замовника ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕ Є БЕЗУМОВНИМ. - Роз’яснення Замовника: «Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.» - НЕ Є НОРМОЮ ЗАКОНОДАВСТВА, що ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ВІДГУКУ (листа-відгуку) для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо Замовника ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ) яка передбачає для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та ще раз звертає увагу учасника на норми ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Одночасно, згідно з ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Умови тендерної документації замовника щодо подання в складі тендерної пропозиції листа-відгука від балансоутримувачів автомобільних доріг не порушує жодного принципу здійснення закупівель та повністю відповідають нормам Закону, тому для задоволення вимог щодо внесення змін до тендерної документації, зазначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
Щодо вимог Тендерної документації 3
Дата подання: 29 червня 2019 18:48
Дата відповіді: 03 липня 2019 15:41
Замовник не надав обґрунтовану відповідь на запитання Учасника. Тому черговий раз просимо надати відповідь на наступне запитання: ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), ЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, НАЯВНІСТЬ ВІДГУКІВ (ЛИСТІВ-ВІДГУКІВ І Т.П.) – ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ ТОЩО. У випадку, якщо Замовник не надасть обґрунтовану відповідь щодо нормативно-правового акту, який передбачає відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, вважаємо, що: 1) відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) не передбачений чинним законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців; 2) у зв’язку з вищевикладеним, Учасник може не надавати відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) у складі своєї тендерної пропозиції; 3) у зв’язку з вищевикладеним, відсутність відгуку (листа-відгуку, позитивного відгуку тощо) у складі тендерної пропозиції Учасника НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповіді на запити учасника, розміщені в електронній системі закупівель 12.06. та 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації.
Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 липня 2019 15:07
Скарга
На неправомірні дії Замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:55
рішення від 01.08.2019 № 10449 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:55
рішення від 19.08.2019 № 11447.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 19:57
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 30 липня 2019 18:04
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (протокол засідання тендерного комітету № 11/26/2019 від 24.07.2019 р.).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: Відповідно до частини 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» повідомляє про відкликання скарги вих.№30/07-08 від 30.07.2019р. та просить припинити її розгляд.
Дата: 30 липня 2019 19:18
рішння від 02.08.2019 № 10543.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:44
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.a3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 02 вересня 2019 21:16
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про допуск до аукціону учасника
Таким чином, пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» не відповідає умовам Документації, містить недостовірну інформацію, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, що мало бути підставою для відхилення його пропозиції відповідно до пунктів 1, 3, 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень у даній процедурі закупівель. 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області скасувати своє рішення про допуск до аукціону пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги, а саме оригінал платіжного доручення. Про час і місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо повідомити в установленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2019 19:05
рішення від 05.09.2019 № 12413 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 19:04

Документи подані скаржником

30 липня 2019 15:07
Скарга Н 11 км 293 км 298

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

30 липня 2019 18:04
СКАРГА_Н11_км 293-298

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2019 19:44
рішння від 02.08.2019 № 10543.pdf

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 21:16
Скарга .pdf
02 вересня 2019 21:16
Платіжне доручення 10377.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2019
UA-2019-05-16-002718-a61e779095eb04d44a4a0cad36cc5afa3
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ОАО "СМТ № 8" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 липня 2019 14:22
sign.p7s

Публічні документи

06 липня 2019 18:18
Статут.pdf
06 липня 2019 18:18
Скани тех паспортів.PDF
06 липня 2019 18:18
ОПИСЬ 2018.pdf
06 липня 2019 18:18
Ліцензія.pdf
06 липня 2019 18:18
Ліцензія банк.pdf
06 липня 2019 18:18
Лист з банку.pdf
06 липня 2019 18:18
Лист від ТФ Ескадор.pdf
06 липня 2019 18:18
Лист від Ескадор.pdf
06 липня 2019 18:18
Лист від Бізань.pdf
06 липня 2019 18:18
Договір Лабораторія.pdf
06 липня 2019 18:18
Договір з Держдорнді.pdf
06 липня 2019 18:18
Договір з Бізань.pdf
06 липня 2019 18:18
Довідка про санкціїї.pdf
06 липня 2019 18:18
Довідка про довкілля.PDF
06 липня 2019 18:18
Довідка за ст 17.PDF
06 липня 2019 18:18
Відгук.pdf
06 липня 2019 18:18
4 Форми КБ до дог. 3П.pdf
06 липня 2019 18:18
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
06 липня 2019 18:18
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
06 липня 2019 18:18
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
06 липня 2019 18:18
016-001-26312-2019.zip

Документи

25 липня 2019 14:10
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 15:03
9 Аналог договір.pdf
09 липня 2019 15:03
8 Працівники.pdf
09 липня 2019 15:03
7.2 Письмо ДСТ №7 укр.pdf
09 липня 2019 15:03
7.1 Письмо ДСТ №7.pdf
09 липня 2019 15:03
5-6 Техніка.7z
09 липня 2019 15:03
4 Обладнання.pdf
09 липня 2019 15:03
29.1 Свидетельство СМТ.pdf
09 липня 2019 15:03
24 Гарантія СМТ №8 3084.zip
09 липня 2019 15:02
20.2 Лаб РБ укр.pdf
09 липня 2019 15:02
20.1 Лаб РБ.pdf
09 липня 2019 15:02
19 Код доступу.pdf
09 липня 2019 15:02
14 Довідка ст.17.pdf
09 липня 2019 15:02
13.1 Отзыв Р-40 12.06.2019.pdf
09 липня 2019 15:02
12 Акты+справки Р-40.rar
09 липня 2019 15:02
10 Договор Р-40.rar
09 липня 2019 15:02
1 Гарантійний лист ТЗ.pdf

Документи

25 липня 2019 14:16
13_26 Протокол ШБУ 50.doc
25 липня 2019 14:17
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 16:57
Інші документи.7z

Документи

25 липня 2019 14:46
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 17:12
Микол._Т.Ч._2_293.PDF
09 липня 2019 17:12
Микол._Т.Ч._1.PDF
09 липня 2019 17:12
Микол._К.Ч..PDF

Документи

25 липня 2019 14:20
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 18:08
sign.p7s
09 липня 2019 17:17
юр.док. банку.zip
09 липня 2019 17:17
довідка Миколаїв 293.pdf
09 липня 2019 17:17
Гарантія Миколаїв 293.7z
09 липня 2019 17:17
Знак.PDF
09 липня 2019 17:17
Відгук до договору 68.PDF
09 липня 2019 17:17
Техпаспорти 76.pdf
09 липня 2019 17:17
Протокол на участь.PDF
09 липня 2019 17:17
Протокол ЗБ.pdf
09 липня 2019 17:17
Ліцензія ПБС.PDF
09 липня 2019 17:16
ВІДГУК.pdf
09 липня 2019 17:16
Технічне завдання 293.pdf
09 липня 2019 17:16
Проект договору 293.pdf
09 липня 2019 17:16
Інформація до ст.17.pdf
09 липня 2019 17:16
Довідка про досвід.PDF

Документи

25 липня 2019 14:39
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 18:15
sign.p7s
09 липня 2019 18:10
ЛИСТ покриття 3 563 200_00.pdf
09 липня 2019 18:10
12218-29 Альтком p7s.rar
09 липня 2019 18:10
4.2 Відгук.pdf
09 липня 2019 18:10
2. Інші документи.rar
09 липня 2019 18:09
1. Технічний опис ПЗ.rar

Документи

25 липня 2019 14:25
sign.p7s

Документи

28 серпня 2019 15:56
15_26 Протокол ШБУ 50.doc
28 серпня 2019 15:58
sign.p7s
28 серпня 2019 15:59
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 16:57
Інші документи.7z

Документи

28 серпня 2019 16:12
sign.p7s

Публічні документи

09 липня 2019 18:08
sign.p7s
09 липня 2019 17:17
юр.док. банку.zip
09 липня 2019 17:17
довідка Миколаїв 293.pdf
09 липня 2019 17:17
Гарантія Миколаїв 293.7z
09 липня 2019 17:17
Знак.PDF
09 липня 2019 17:17
Відгук до договору 68.PDF
09 липня 2019 17:17
Техпаспорти 76.pdf
09 липня 2019 17:17
Протокол на участь.PDF
09 липня 2019 17:17
Протокол ЗБ.pdf
09 липня 2019 17:17
Ліцензія ПБС.PDF
09 липня 2019 17:16
ВІДГУК.pdf
09 липня 2019 17:16
Технічне завдання 293.pdf
09 липня 2019 17:16
Проект договору 293.pdf
09 липня 2019 17:16
Інформація до ст.17.pdf
09 липня 2019 17:16
Довідка про досвід.PDF

Актуальні тендери

До пошуку