Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
118 775 885,00 UAH
UA-2019-05-16-002718-a ● 61e779095eb04d44a4a0cad36cc5afa3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 118 775 885,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3563200 UAH |
Publication date: | 16 травня 2019 15:46 |
Enquiries until: | 29 червня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 118 775 885 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 79 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,07 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога, загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 20 червня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 15:33 |
Перелік змін 14 06 19.doc | |
14 червня 2019 15:32 |
ТД ПСР Н-11 км 293+000-298+000 закреслені 14 06 19.docx | |
14 червня 2019 15:32 |
Проект Договору ПСР Н-11 км 293+000-298+000.doc | |
14 червня 2019 15:31 |
ТД ПСР Н-11 км 293+000-298+000 нова редакція 14 06 19.docx | |
14 червня 2019 15:29 |
Знак_Ремонтується.pdf |
14 червня 2019 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2019 15:33 |
Перелік змін 14 06 19.doc
|
|||
14 червня 2019 15:32 |
ТД ПСР Н-11 км 293+000-298+000 закреслені 14 06 19.docx
|
|||
14 червня 2019 15:32 |
Проект Договору ПСР Н-11 км 293+000-298+000.doc
|
|||
14 червня 2019 15:31 |
ТД ПСР Н-11 км 293+000-298+000 нова редакція 14 06 19.docx
|
|||
14 червня 2019 15:29 |
Знак_Ремонтується.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 07 червня 2019 15:34
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:48
Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ.
Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобовязано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано безумовне право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цого переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні. За результатами розгляду Вашого звернення Замовником встановлено описку, тому в тендерну документацію буде внесено зміни в частині дати листа-відгуку.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобовязано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано безумовне право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цого переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні. За результатами розгляду Вашого звернення Замовником встановлено описку, тому в тендерну документацію буде внесено зміни в частині дати листа-відгуку.
Роз'яснення стосовно умов ТД
Дата подання: 07 червня 2019 15:44
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:47
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.
Чи правильно учасник розуміє вимогу тендерної документації, а саме:
датою публікації оголошення про закупівлю є 16 травня 2019, таким чином лист(и) відгук(и) МАЄ(ЮТЬ) БУТИ ВИДАНИЙ (НІ) УЧАСНИКУ ДО 16.05.2019р.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що при формуванні тендерної документації сталась описка. В тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Щодо вимог Тендерної документації 2
Дата подання: 21 червня 2019 16:06
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:13
Ознайомившись з Вашою відповіддю на запитання «Щодо вимог Тендерної документації» від 07 червня 2019 року, вважаємо її неповною і не зовсім коректною. А саме:
- Вами проявлена вибірковість в тлумаченні та застосуванні норм ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» - не прийнято до уваги ч. 4 ст. 16;
- Ваше твердження щодо того, що «ст-ю 16 Закону Замовнику дано БЕЗУМОВНЕ ПРАВО ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації» - є, на нашу думку, невірним. Законотворцем, для запобігання зловживань з боку Замовників, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ». Тобто, ПРАВО Замовника ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕ Є БЕЗУМОВНИМ.
- Роз’яснення Замовника: «Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.» - НЕ Є НОРМОЮ ЗАКОНОДАВСТВА, що ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ВІДГУКУ (листа-відгуку) для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців.
Враховуючи вищевикладене, повторно просимо Замовника ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ) яка передбачає для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо.
У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та ще раз звертає увагу учасника на норми ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Одночасно, згідно з ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Умови тендерної документації замовника щодо подання в складі тендерної пропозиції листа-відгука від балансоутримувачів автомобільних доріг не порушує жодного принципу здійснення закупівель та повністю відповідають нормам Закону, тому для задоволення вимог щодо внесення змін до тендерної документації, зазначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Одночасно, згідно з ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Умови тендерної документації замовника щодо подання в складі тендерної пропозиції листа-відгука від балансоутримувачів автомобільних доріг не порушує жодного принципу здійснення закупівель та повністю відповідають нормам Закону, тому для задоволення вимог щодо внесення змін до тендерної документації, зазначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
Щодо вимог Тендерної документації 3
Дата подання: 29 червня 2019 18:48
Дата відповіді: 03 липня 2019 15:41
Замовник не надав обґрунтовану відповідь на запитання Учасника. Тому черговий раз просимо надати відповідь на наступне запитання:
ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), ЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, НАЯВНІСТЬ ВІДГУКІВ (ЛИСТІВ-ВІДГУКІВ І Т.П.) – ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ ТОЩО.
У випадку, якщо Замовник не надасть обґрунтовану відповідь щодо нормативно-правового акту, який передбачає відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, вважаємо, що:
1) відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) не передбачений чинним законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців;
2) у зв’язку з вищевикладеним, Учасник може не надавати відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) у складі своєї тендерної пропозиції;
3) у зв’язку з вищевикладеним, відсутність відгуку (листа-відгуку, позитивного відгуку тощо) у складі тендерної пропозиції Учасника НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповіді на запити учасника, розміщені в електронній системі закупівель 12.06. та 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації.
Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповіді на запити учасника, розміщені в електронній системі закупівель 12.06. та 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації.
Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 30 липня 2019 15:07
Дата подання: 30 липня 2019 15:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:55
рішення від 01.08.2019 № 10449 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2019 № 11447.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 14:08
рішення від 19.08.2019 № 11447.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 19:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (Протокол № 14/26/2019 від 28.08.2019р.) скасувано рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 13/26/2019 від 24 липня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» та рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 8/26/2019 від 24 липня 2019 року) про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ПБС»
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2019 15:38
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 30 липня 2019 18:04
Дата подання: 30 липня 2019 18:04
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (протокол засідання тендерного комітету № 11/26/2019 від 24.07.2019 р.).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» повідомляє про відкликання скарги вих.№30/07-08 від 30.07.2019р. та просить припинити її розгляд.
Дата: 30 липня 2019 19:18
рішння від 02.08.2019 № 10543.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:44
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 02 вересня 2019 21:16
Дата подання: 02 вересня 2019 21:16
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області про допуск до аукціону учасника
Таким чином, пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» не відповідає умовам Документації, містить недостовірну інформацію, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, що мало бути підставою для відхилення його пропозиції відповідно до пунктів 1, 3, 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень у даній процедурі закупівель.
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області скасувати своє рішення про допуск до аукціону пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги, а саме оригінал платіжного доручення.
Про час і місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо повідомити в установленому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2019 19:05
рішення від 05.09.2019 № 12413 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 19:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 №13367 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 16:46
рішення від 20.09.2019 №13367 .pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 00:38
Номер скарги: UA-2019-05-16-002718-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 30 жовтня 2019 19:35
Дата подання: 30 жовтня 2019 19:35
СКАРГА на неправомірне рішення кваліфікації по учаснику/переможцю ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» - протокол засідання тендерного комітету № 22/26/2019 від 22.10.2019р.
Замовником грубо порушені норми закону, умови тендерної документації та неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ". Замовник упереджено оцінює документи ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ". Замовник ігнорує принципи здійснення закупівель. Детальніше у доданій скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2019 20:30
рішення від 04.11.2019 № 15872.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 20:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2019 № 16783.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 17:19
рішення від 15.11.2019 № 16783.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 22:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
95 020 708,00
UAH з ПДВ
|
95 020 708,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
117 400 000,00
UAH з ПДВ
|
117 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "СМТ № 8" |
117 580 450,00
UAH з ПДВ
|
117 580 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Рішення скасоване |
95 020 708,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 14:59
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Відхилено |
95 020 708,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Рішення скасоване |
117 400 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
117 400 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 17:03
|
ОАО "СМТ № 8" #100067972 |
Переможець |
117 580 450,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:08
|
ДУ4 до дог 43-Б від 29.11.2019.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 15:18
|
Договір № 43-Б від 29.11.2019.pdf | укладений |
29 листопада 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2020 року №738 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 104 610 777,31 грн. (сто чотири мільйони шістсот десять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 31 коп. в тому числі ПДВ 17 435 129,55 грн., в тому числі: 2019 рік – 50,00 грн.; 2020 рік – 104 610 727,31 грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів |
Номер договору про закупівлю: | 43-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |