Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
118 775 885,00 UAH
UA-2019-05-16-002718-a 61e779095eb04d44a4a0cad36cc5afa3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт замовника: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа замовника: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 14:15
Очікувана вартість: 118 775 885,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 563 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07 %
Publication date: 16 травня 2019 15:46
Enquiries until: 29 червня 2019 19:00
Complaints submission until: до 05 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 118 775 885 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 550 UAH
Minimal lowering step, %: 0,07 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 563 200,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога, загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 293+000 – км 298+000, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 293+000 - km 298+000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 червня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 07 червня 2019 15:34
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:48
Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ. Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобовязано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано безумовне право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цого переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні. За результатами розгляду Вашого звернення Замовником встановлено описку, тому в тендерну документацію буде внесено зміни в частині дати листа-відгуку.
Роз'яснення стосовно умов ТД
Дата подання: 07 червня 2019 15:44
Дата відповіді: 12 червня 2019 16:47
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю. Чи правильно учасник розуміє вимогу тендерної документації, а саме: датою публікації оголошення про закупівлю є 16 травня 2019, таким чином лист(и) відгук(и) МАЄ(ЮТЬ) БУТИ ВИДАНИЙ (НІ) УЧАСНИКУ ДО 16.05.2019р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що при формуванні тендерної документації сталась описка. В тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Щодо вимог Тендерної документації 2
Дата подання: 21 червня 2019 16:06
Ознайомившись з Вашою відповіддю на запитання «Щодо вимог Тендерної документації» від 07 червня 2019 року, вважаємо її неповною і не зовсім коректною. А саме: - Вами проявлена вибірковість в тлумаченні та застосуванні норм ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» - не прийнято до уваги ч. 4 ст. 16; - Ваше твердження щодо того, що «ст-ю 16 Закону Замовнику дано БЕЗУМОВНЕ ПРАВО ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації» - є, на нашу думку, невірним. Законотворцем, для запобігання зловживань з боку Замовників, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ». Тобто, ПРАВО Замовника ВИЗНАЧАТИ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕ Є БЕЗУМОВНИМ. - Роз’яснення Замовника: «Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.» - НЕ Є НОРМОЮ ЗАКОНОДАВСТВА, що ПЕРЕДБАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ВІДГУКУ (листа-відгуку) для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо Замовника ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ) яка передбачає для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку