Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картриджі з тонером
Очікувана вартість
277 100,00 UAH
UA-2019-05-16-002649-a ● 86dffc52da33499ab3f98c8b145661ee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський Суд Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 03499891 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1, м. Дніпро. |
Контактна особа: |
Боговенко Олександр Володимирович +380562362286 mba_alex@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 15:41 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 277 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 771,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49600, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Винниченка, буд. 1 , м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 15:37 |
Додаток 6 (проект договору) картриджі.doc | |
16 травня 2019 15:37 |
ТД картриджи 2019.docx | |
16 травня 2019 15:37 |
Оголошення картриджі 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:33
Дата відповіді: 17 травня 2019 10:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше загальне запитання щодо оголошення в процедурі закупівлі UA-2019-05-16-002649-a за кодом ДК 021:2015- 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером).
У зв’язку з тим, що багатофункціональний пристрій Epson WorkForce Pro WF-M5690DWF знаходиться на гарантійному обслуговуванні, необхідна згода виробника (Epson) на використання аналога картриджа Epson Black T8651 WorkForce Pro WF-M5690/WF-M5190 XXL.
Замовником зазначених торгів являється державна установа, яка у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п. 2 статті 20 Закону України « Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи та п. 35 статті 1 цього Закону - учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Основним критерієм оцінки пропозиції згідно даного Закону є ціна, яка визначається в автоматичному режимі за результатом аукціону.
Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше загальне запитання щодо оголошення в процедурі закупівлі UA-2019-05-16-002649-a за кодом ДК 021:2015- 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером).
У зв’язку з тим, що багатофункціональний пристрій Epson WorkForce Pro WF-M5690DWF знаходиться на гарантійному обслуговуванні, необхідна згода виробника (Epson) на використання аналога картриджа Epson Black T8651 WorkForce Pro WF-M5690/WF-M5190 XXL.
Замовником зазначених торгів являється державна установа, яка у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п. 2 статті 20 Закону України « Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи та п. 35 статті 1 цього Закону - учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Основним критерієм оцінки пропозиції згідно даного Закону є ціна, яка визначається в автоматичному режимі за результатом аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" |
276 300,00
UAH з ПДВ
|
273 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
277 020,00
UAH з ПДВ
|
274 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" #36295263 |
Переможець |
273 520,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 14:33
|
специфікація.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 12:26
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 16:14
|
договір | укладений |
19 червня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 06-19/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06-19/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06-19/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06-19/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |