Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 195 комбінованого типу» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 13 А, код ЄДРПОУ 34655086 з монтажем (реконструкція))
Очікувана вартість
715 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002627-a 197bb06cd1b94dee85e9c338987569d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:35
Очікувана вартість: 715 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3575 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 195 комбінованого типу» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 13 А, код ЄДРПОУ 34655086 з монтажем (реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 13 А, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 15:36
Електронний підпис
16 травня 2019 15:35
Додаток 2.pdf
16 травня 2019 15:35
Додаток 6 - Проект договору.docx
16 травня 2019 15:35
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 травня 2019 16:19
Дата відповіді: 21 травня 2019 19:14
"Не менше 8 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) " - Чому саме така кількість електромонтерів? Якщо можливо зробити роботу з меншою кількістью працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги щодо кількості фахівців та спеціалістів обумовлені стислими строками виконання завдань. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 20 травня 2019 16:19
Дата відповіді: 21 травня 2019 19:18
"Не менше 2-х легкових автомобілів та вантажного автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 т" Чому потрібна саме така кількість автомобілей? Якщо я маю можливість доставляти на об'єкт матеріали та працівників одним автомобілем. І це не як не вплине на якість та строки проведення робіт. Чи не здається Вам цей критерій дискримінаційний по відношенню до інших учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що обладнання, яке має бути доставлено на об’єкт має громіздкі габарити. Виконавець повинен дотримуватись Правил перевезення пасажирів та Правил перевезень вантажів. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-002627-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 10 червня 2019 11:31
Оскарження
Вважаємо відсутніми підстави для відхилення нашої пропозиції, відсутніми переваги переможця з огляду на наступне. (згідно Додатку)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:56
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі» «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Жодної скарги по закупівлі UA-2019-05-16-002098-a не було подано до органу оскарження. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу II Тендерної документації «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника». ПП «БМФ «Бар'єр» у складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист-підтвердження від 29.05.2019 № 177 у якому повідомляє, що «…уся інформація, яка викладена у тендерній документації на проведення закупівлі «Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)», є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень» (орфографія і пунктуація автора збережено). Таким чином, на етапі кваліфікації претензії ПП «БМФ «Бар'єр» щодо «дискримінаційних» вимог тендерної документації є абсолютно неправомірними та не відповідають дійсності. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, в тендерній документації не було визначено дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Відповідно до абз. 23 п. 5 р. 3 тендерної документації зазначена вимога щодо наявності у Учасника договору оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). Учасником ПП «БМФ «БАР'ЄР» у складі пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення № 050118-19ЖП від 05.01.2018 р., який не відповідає вимогам п. 1 ст. 284 господарського кодексу України «Умови договору оренди». Відповідно до п. 1 ст. 638 цивільного кодексу України Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Таким чином, наданий договір не є укладеним відповідно до цивільного кодексу України та не відповідає умовам Тендерної документації. Пропозиція учасника закупівлі ПП «БМФ «Бар'єр» була дискваліфікована на підставі ч.1 п.1 абз.1 та абз.4 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі". Обґрунтування дискваліфікації зазначено у Протоколі (рішення) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 05.06.2016р. № 71. Скасування протоколу призведе до порушень законодавства та накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення

Документи подані скаржником

10 червня 2019 11:30
Оскарження

Документи

14 червня 2019 17:56
Протокол 91.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БМФ Бар'єр 493 487,12
UAH з ПДВ
493 487,12
UAH з ПДВ
Документи
Дніпропетровське облспец. РБП ПР 707 400,00
UAH з ПДВ
695 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" 710 900,00
UAH з ПДВ
697 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 17:21
Електронний підпис
30 травня 2019 17:11
Довідка Веллез.pdf
30 травня 2019 17:11
Всі документи.pdf
30 травня 2019 17:11
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2019 17:11
G6012.19.7z
30 травня 2019 17:11
Реєстр документів.pdf
30 травня 2019 17:11
Установчі документи.pdf
30 травня 2019 17:11
Статут оригінал.pdf
30 травня 2019 17:11
специф додаток 4.pdf
30 травня 2019 17:11
скан паспорт Смага С.С..pdf
30 травня 2019 17:11
Сертифікати.pdf
30 травня 2019 17:11
аналог дог акт відгук.pdf
30 травня 2019 17:11
Сертифікати Тірас.pdf
30 травня 2019 17:11
свідоцтво Ситроен.pdf
30 травня 2019 17:10
проект договору.pdf
30 травня 2019 17:10
посвідчення всі.pdf
30 травня 2019 17:10
накази2.pdf
30 травня 2019 17:10
накази.pdf
30 травня 2019 17:10
Наказ про призначення.pdf
30 травня 2019 17:10
Мед.огляд1.pdf
30 травня 2019 17:10
Кошторис розр.pdf
30 травня 2019 17:10
експертиза.pdf
30 травня 2019 17:10
Документи по монтажу.pdf
30 травня 2019 17:10
Договір оренди авто.pdf
30 травня 2019 17:10
дог аренди ТЗ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:13
Електронний підпис
07 червня 2019 16:00
Dovidka_Ханбеков.pdf
07 червня 2019 15:59
Довідка Ханбеков.pdf.p7s
07 червня 2019 15:59
Довідка Ханбеков.pdf
07 червня 2019 15:41
Електронний підпис
06 червня 2019 13:14
Електронний підпис
06 червня 2019 13:13
Довідка РБП.pdf.p7s
06 червня 2019 13:13
Довідка РБП.pdf
06 червня 2019 13:13
Довідка.pdf.p7s
06 червня 2019 13:13
Довідка.pdf
06 червня 2019 13:13
Ноченко М. В. МВД.pdf
06 червня 2019 12:53
Електронний підпис
30 травня 2019 13:31
Електронний підпис
30 травня 2019 13:29
Mirgorodsky_837-K-O-ЭЦП.pdf
30 травня 2019 13:29
License with EDS .pdf
30 травня 2019 13:29
G0519-2794-GL_tender.pdf
30 травня 2019 13:29
074_Додаток 2 підписаний.pdf
30 травня 2019 13:29
071_Сертіфикати Тірас 12.pdf
30 травня 2019 13:29
068_Посвідчення ОП 1000В.pdf
30 травня 2019 13:29
060_Додаткова довідка.pdf
30 травня 2019 13:28
009_Витяг на власність.pdf
30 травня 2019 13:28
008_Ліцензія ДСНС.pdf
30 травня 2019 13:28
006_Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2019 13:28
005_Витяг з ЄДР.pdf
30 травня 2019 13:28
004_Статут.pdf
30 травня 2019 13:28
003_Накази.pdf
30 травня 2019 13:28
002_Специфікація.pdf
30 травня 2019 13:28
001_Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 13:28
000_Реєстр.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 12:52
Електронний підпис
31 травня 2019 12:50
4. Специфікація.pdf
31 травня 2019 12:50
3. Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 12:50
27. Договір оренди Ford.pdf
31 травня 2019 12:50
Реєстр.pdf
31 травня 2019 12:50
Підписаний_G0519-2700-GL_tender.pdf
31 травня 2019 12:50
68. Дипломи Чаплюка О.pdf
31 травня 2019 12:50
69. Дипломи Кулик Р.pdf
31 травня 2019 12:50
29. Договір оренди офіс.pdf
31 травня 2019 12:50
20. Проект договору.pdf
31 травня 2019 12:50
12. Витяг з ЄДР.pdf
31 травня 2019 12:50
8. Статут.pdf
31 травня 2019 12:50
9. Довідка по статті 17.pdf
31 травня 2019 12:50
25. Техпаспорт Renault.pdf
31 травня 2019 12:49
26. Техпаспорт Nissan.pdf
31 травня 2019 12:49
13. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 травня 2019 12:49
24. Техпаспорт Ford.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БМФ Бар'єр

Дніпропетровське облспец. РБП ПР

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП БМФ Бар'єр
#34774188
Відхилено 493 487,12
UAH з ПДВ
06 червня 2019 12:42
Дніпропетровське облспец. РБП ПР
#00182877
Переможець 695 400,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 13:00

Документи

06 червня 2019 12:42
Електронний підпис

Документи

06 червня 2019 13:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дніпропетровське облспец. РБП ПР
#00182877
695 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 13:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 19:03
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 12:21
Додаткова угода № 4 до договору № 26 від 25.06.2019.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 18:07
Додаткова угода 3 дог 26.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 17:13
Додаткова угода 2 до договору підряду 26.pdf зміни до договору
10 липня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 16:38
Додаткова угода 1 до договору підряду 26.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 19:46
Договір підряду 26.pdf укладений
27 червня 2019 19:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 695 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 900,00 UAH)