Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне( Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
13 900,00 UAH
UA-2019-05-16-002573-a 47e1ef6c9af44b169d0ea7f4ccb671b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попова Тетяна Михайлівна

380503807857 kvpushpm@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище швейного та перукарського мистецтва
Код ЄДРПОУ: 03063159
Вебсайт: http://kvpu46-inf-ua.1gb.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, Єреванська, 12 А
Контактна особа: Попова Тетяна Михайлівна
380503807857
kvpushpm@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:10
Очікувана вартість: 13 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне( Канцелярське приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне( Канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, Україна, Київська область, Київ, вул. Єреванська, 12 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:34
Дата відповіді: 17 травня 2019 11:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму ,джерело походження або виробника,.усі показники еквіваленту мають бути не гіршимии ніж у зазначеному товарі.Учасник ,який знаходиться на кваліфікації, погоджуеться за свій рахунок ,за вимогою,надати зразки пропозиції для погодження з замовником,до оголошення його переможцем закупівлі. 2) До закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції, відповідно як платник ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ . Цінова пропозиція неплатника ПДВ розглядаеться як остаточна.Критеріем оцінки тендерних пропозицій є"ціна" з урахуванням усіх податків та зборі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 12 542,08
UAH з ПДВ
11 769,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 983,22
UAH з ПДВ
11 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 13 747,86
UAH з ПДВ
12 469,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 13:02
Папір самоклеючий Buromax.pdf
21 травня 2019 13:02
Sertificate Spectra.pdf
21 травня 2019 13:02
бокс метал Buromax dbcyjdrb.pdf
21 травня 2019 13:02
Buromax метал. пыдставки.pdf
21 травня 2019 13:02
виписка єдр 2.jpg
21 травня 2019 13:02
виписка єдр.jpg
21 травня 2019 13:02
витяг эдр 2.jpg
21 травня 2019 13:02
витяг эдр.jpg
21 травня 2019 13:02
пдв.jpg
21 травня 2019 13:02
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
21 травня 2019 13:02
протокол.jpg
21 травня 2019 13:02
наказ.jpg
21 травня 2019 13:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 15:04
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
Переможець 11 769,90
UAH з ПДВ
23 травня 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
11 769,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 24Канц.пр..pdf укладений
30 травня 2019 14:39