Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 39150000-8 Меблі та приспособи різні (обладнання для ресурсної кімнати ЕЗОШ №4 (комплект меблів для побутово-практичної зони, комплект меблів для навчально-пізнавальної зони, стаціонарна меблева перегородка); обладнання для ресурсної кімнати ЕНВК «ЗНЗ І ступеня - ДНЗ» №6 ЕМР ЗО (комплект меблів для побутово-практичної зони, комплект меблів для навчально-пізнавальної зони, стаціонарна меблева перегородка); обладнання для ресурсної кімнати КО «ІРЦ» (комплект меблів для побутово-практичної зони)
Очікувана вартість
145 863,00 UAH
UA-2019-05-16-002534-a 2b83ee21797a423a8682c31ea10caf17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 15:29
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:12
Очікувана вартість: 145 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4114 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Обладнання для ресурсної кімнати ЕЗОШ №4 (комплект меблів для побутово-практичної зони – 1 шт.; комплект меблів для навчально-пізнавальної зони – 1 шт.; стаціонарна меблева перегородка – 1шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71502, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, вул. Лісова, б.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 шт
Обладнання для ресурсної кімнати ЕНВК «ЗНЗ І ступеня - ДНЗ» № 6 ЕМР ЗО (комплект меблів для побутово-практичної зони – 1 шт.; комплект меблів для навчально-пізнавальної зони – 1 шт.; стаціонарна меблева перегородка – 1шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, просп. Будівельників, б.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Обладнання для ресурсної кімнати КО «ІРЦ» (комплект меблів для побутово-практичної зони – 1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, вул. Молодіжна, б.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4. Порядок здійснення оплати 4.1 Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності у 2019 році відповідного бюджетного призначення, а саме: за рахунок коштів освітньої субвенції на придбання оснащення ресурсних кімнат в заклади загальної середньої освіти з інклюзивними класами та коштів місцевого бюджету в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника. 4.2 Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів освітньої субвенції на придбання оснащення ресурсних кімнат в заклади загальної середньої освіти з інклюзивними класами та коштів місцевого бюджету. 4.3 Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 90 календарних днів. 4.4 Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо). 4.5 Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 15:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
16 травня 2019 15:25
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000026 ● 7c5a747821f94480a0bfb287ab95f3b1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

20) Код за ДК 021:2015- 39150000-8 Меблі та приспособи різні (обладнання для ресурсної кімнати ЕЗОШ №4 (комплект меблів для побутово-практичної зони, комплект меблів для навчально-пізнавальної зони, стаціонарна меблева перегородка); обладнання для ресурсної кімнати ЕНВК «ЗНЗ І ступеня - ДНЗ» №6 ЕМР ЗО (комплект меблів для побутово-практичної зони, комплект меблів для навчально-пізнавальної зони, стаціонарна меблева перегородка); обладнання для ресурсної кімнати КО «ІРЦ» (комплект меблів для побутово-практичної зони), UA-2019-05-16-002534-а

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фролова Юлія Євгенівна 139 998,00
UAH з ПДВ
139 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк А.В. 145 861,00
UAH з ПДВ
145 861,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 16:55
Електронний підпис
30 травня 2019 16:52
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 16:52
Технічне завдання.pdf
30 травня 2019 16:52
Технічна пропозиція.pdf
30 травня 2019 16:52
Термін дії пропозиції.pdf
30 травня 2019 16:52
Лист персональні дані.pdf
30 травня 2019 16:52
Копія паспорту.pdf
30 травня 2019 16:52
Копія ІНПП.pdf
30 травня 2019 16:52
Довідка ст.17.pdf
30 травня 2019 16:52
Довідка про транспорт.pdf
30 травня 2019 16:52
Довідка про статут.pdf
30 травня 2019 16:52
Довідка бухгалтера.pdf
30 травня 2019 16:52
Гарантійний лист.pdf
30 травня 2019 16:52
Висновок на фурнітуру.pdf
30 травня 2019 16:52
Висновок на меблі.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 10:43
Електронний підпис
31 травня 2019 10:41
Технічна пропозиція.pdf
31 травня 2019 10:41
Технічне завдання.pdf
31 травня 2019 10:41
Лист з кодом доступу.pdf
31 травня 2019 10:41
Копія Виписки з ЄДР.pdf
31 травня 2019 10:41
Копія ІНК.pdf
31 травня 2019 10:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фролова Юлія Євгенівна

ФОП Сердюк А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фролова Юлія Євгенівна
#2861607861
Відхилено 139 998,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 08:58
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Переможець 145 861,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 08:29

Документи

07 червня 2019 08:58
Електронний підпис
07 червня 2019 08:57
протокол розгляду
03 червня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (припинено)
03 червня 2019 12:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 червня 2019 08:29
Електронний підпис
14 червня 2019 08:28
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
145 861,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 08:29
Електронний підпис
14 червня 2019 08:28
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 08:59
договір укладений
26 червня 2019 08:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 145 861,00
UAH