Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали - 3 лоти
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002478-a 41336628bec74ec8a75a3656867cd9e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Артюхова

+380963125380 spk_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М. МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 05492367
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 48
Контактна особа: Альона Артюхова
+380963125380
spk_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 620 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

16 травня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 15:19
Тендерна документація.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 1.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 2.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 3.1 Лот №1.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 3.2 Лот №2.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 3.3 Лот №3.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 4.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 5.docx
16 травня 2019 15:19
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-002478-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 05 червня 2019 13:00
Звернення, стосовно невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно п. 3.6.2 Тендерної документації: Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам Замовника.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника медичним, якісним, кількісним ат іншим вимогам до предмету закупівлі (далі — медико-технічні вимоги), встановленим Замовником.
Підтвердженням відповідності запропонованих товарів медико-технічним вимогам є надання Учасником таблиці відповідності з обов’язковим заповненням колонки «ВІДПОВІДНІСТЬ», а саме: проти кожного значення показника, що вимагається, Учасник повинен вказати «Так» або «Ні» з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог тощо). Відсутність підтвердження на будь-який пункт медико-технічних вимог посиланням на відповідний пункт (сторінку) в офіційній друкованій інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог тощо) буде означати, що такий параметр у товару, що запропоновано Учасником відсутній, що призведе до відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає медико-технічним вимогам.
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” надав Таблицю відповідності.

1) Згідно наданої Учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” таблиці відповідності, він пропонує кільця алюмінієві для контейнерів для крові, що відповідають вимогам: Застосування: використовуються для пережимання ПВХ трубок контейнерів для крові; В упаковці повинно бути 1000 шт.
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” стверджує, що відповідність цим вимогам зазначено на сторінці 1 Сертифіката партії та сторінці 2 Свідоцтва про державну реєстрацію.
Звертаємо Вашу увагу, що ані на сторінці 1 Сертифіката партії ані на сторінці 2 Свідоцтва про державну реєстрацію не підтверджено, що кільця, які запропонував Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” використовуються для пережимання ПВХ трубок контейнерів для крові та те, що в упаковці 1000 штук колець.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації і на підставі п. 3.6.2 ТД та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” має бути відхилена Замовником.

2) Згідно наданої Учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” таблиці відповідності, він пропонує Пристрій для взяття крові ВК який відповідає вимогам: Система взяття крові ВК10-01 призначена для взяття донорської крові. Донорська голка повинна бути не менше 1,6 мм діаметром, з силіконовим покриттям. Металева голка для проколювання резинової пробки не повинна викликати її руйнування та підтікання крові на місті проколу. Повинен бути коннектор «Луер-Лок» для під’єднання донорської голки до полімерної трубки. Кожна система повинна бути в окремій упаковці.
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” стверджує, що відповідність цим вимогам зазначено на сторінці 1 Паспорта якості та на сторінці 1 Декларації про відповідність № 020.
Звертаємо Вашу увагу, що ані на сторінці 1 Паспорта якості ані на сторінці 1 Декларації про відповідність № 020 не міститься підтвердження інформації, що запропонований Учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” товар відповідає вимогам Донорська голка повинна бути не менше 1,6 мм діаметром, з силіконовим покриттям. Металева голка для проколювання резинової пробки не повинна викликати її руйнування та підтікання крові на місті проколу. Повинен бути коннектор «Луер-Лок» для під’єднання донорської голки до полімерної трубки. Кожна система повинна бути в окремій упаковці.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації і на підставі п. 3.6.2 ТД та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” має бути відхилена Замовником.

3) Згідно наданої Учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” таблиці відповідності, він пропонує Пристрій для переливання крові, компонентів крові, кровозамінників, колоїдних та інфузійних розчинів одноразового застосування з пластиковою голкою вістря типу "олівець" з одним центральним і трьома бічними отворами, з повітрозабірним клапаном.
До товару містяться наступні вимоги: Повинна бути оснащена напівжорсткою прозорою крапельницею з мікрофільтром., З однієї сторони трубки повинні закінчуватися полімерною голкою з ковпачком для підключення до полімерного контейнера.
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” стверджує, що відповідність цим вимогам зазначено на сторінках 1-2 Буклету, сторінці 1 Інструкції, сторінках 1-2 Сертифікату якості.
Згідно наданих учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” документів на товар, цей Учасник не підтвердив відповідність запропонованого пристрою вимозі “ Повинна бути оснащена напівжорсткою прозорою крапельницею з мікрофільтром.”
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації і на підставі п. 3.6.2 ТД та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” має бути відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 15:49
Ваше звернення розглянуто та прийнято до уваги. На теперішній час тендерним комітетом розглядається подана документація від учасників закупівлі. Рішення щодо визначення переможця не прийнято.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (42 найменування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 червня 2019 11:21
Закінчення: 03 червня 2019 11:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

79200 од
Медичні матеріали (42 найменування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 48
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І. 489 997,00
UAH з ПДВ
489 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА 499 776,20
UAH з ПДВ
499 776,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 08:58
Електронний підпис
11 червня 2019 08:58
Електронний підпис
11 червня 2019 08:57
ДОКУМЕНТИ_ПЕРЕМОЖЦЯ.PDF
11 червня 2019 08:57
податкова.pdf
11 червня 2019 08:57
Dovidka_МВС.pdf
30 травня 2019 14:34
Електронний підпис
30 травня 2019 14:24
АРЕНДА ПРИМІЩЕННЯ4.pdf
30 травня 2019 14:24
АРЕНДА ПРИМІЩЕННЯ3.pdf
30 травня 2019 14:24
АРЕНДА ПРИМІЩЕННЯ2.pdf
30 травня 2019 14:24
АРЕНДА ПРИМІЩЕННЯ.pdf
30 травня 2019 14:24
аренда приміщення 2.jpeg
30 травня 2019 14:24
аренда приміщення 1.jpeg
30 травня 2019 14:24
fdnj 2.jpg
30 травня 2019 14:24
авто 1.jpg
30 травня 2019 14:24
Диплом.jpg
30 травня 2019 14:24
Технічна частина 1.pdf
30 травня 2019 14:24
Технічна частина 2.pdf
30 травня 2019 14:24
Технічна частина 3.pdf
30 травня 2019 14:24
Технічна частина 4.pdf
30 травня 2019 14:24
Технічна частина 5.PDF
30 травня 2019 14:24
проект договору.pdf
30 травня 2019 14:24
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 18:11
Техническая часть 3.pdf
30 травня 2019 18:11
Техническая часть 2.pdf
30 травня 2019 18:11
Техническая часть 1.pdf
30 травня 2019 18:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.

ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.
#2166806350
Переможець 489 997,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІСКРЕНКО Ю.І.
#2166806350
489 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:31
Договір.PDF укладений
27 червня 2019 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 489 997,00
UAH