Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, рис, пшоно, вівсяні пластівці, крупа пшенична (з ярої пшениці), крупа перлова, крупа ячна, крупа гречана)
Очікувана вартість
190 310,00 UAH
UA-2019-05-16-002377-a d3a6c02d07d44a78a033aa16c0576719
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження замовника: 25030, Україна, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа замовника: Вікторія Миколаївна Перепьолкіна
+380522553334
kol_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:06
Очікувана вартість: 190 310,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 кілограм
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1600 кілограм
вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
850 кілограм
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1300 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2500 кілограм
Пшенична крупа (з ярої пшениці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1100 кілограм
Перлова крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1800 кілограм
Ячна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1600 кілограм
Гречана крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 травня 2019 15:08
Електронний цифровий підпис
16 травня 2019 15:07
Тендерна документація крупи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 16 травня 2019 15:41
Дата відповіді: 16 травня 2019 15:59
Доброго дня! Шановний Замовнику, в п. 2 додатку 2 ТД зазначено: 2. Якість товару повинна підтверджуватися: - декларацією виробника, яка підтверджує якість та безпечність продукту (копія документу завірена підписом та печаткою Учасника, надається у складі тендерної документації); - сертифікатом відповідності на відповідний товар та/або сертифікат якості (копія документу завірена підписом та печаткою Учасника, надається у складі тендерної документації); - протоколом дослідження проб харчових продуктів (копія документу завірена підписом та печаткою Учасника, надається у складі тендерної документації). З приводу цього запитання: Учасник повинен надати усі три зазначені документа чи один з них? Заздалегідь дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якість продукції згідно нашої Тендерної документації повинна бути підтверджена всіми трьома документами, які зазначені в п. 2 додатку 2 ТД. З повагою, тендерний відділ КНП "КОЛ КОР".
Сертифікація
Дата подання: 16 травня 2019 16:58
Дата відповіді: 17 травня 2019 15:35
Доброго дня! Сертифікат відповідності на відповідний товар та/або сертифікат якості не повинен вимагатись. Сертифікація не є обов язковою згідно чинного законодавста. Це дискрімінаційна вимога!
Відповідь: Сертифікація продуктів харчування – це процедура підтвердження її заявленої якості та безпеки харчових продуктів для споживача. В Україні розрізняють обов'язкову й добровільну сертифікацію. Обов’язкова сертифікація для товарів борошно-круп’яної промисловості не передбачена, але існує добровільна сертифікація. Тому, враховуючи специфіку діяльності закладу Замовника, негативний досвід під час попередньої закупівлі аналогічної продукції, для впевненості у якості та безпеці товарів борошно-круп’яної промисловості, які використовуються для харчування пацієнтів лікарні, керуючись ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми вимагаємо Сертифікат відповідності на відповідний товар та/або сертифікат якості. Крім того, в отриманні Сертифікату відповідності на відповідний товар та/або сертифікату якості ніхто не обмежений і його може отримати будь-який суб’єкт господарської діяльності. Тому вважаємо, що умова щодо недискримінації учасників повністю дотримана.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 161 688,00
UAH з ПДВ
147 290,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Максименко Віталій Сергійович 183 440,00
UAH з ПДВ
147 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 181 434,00
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 177 740,00
UAH з ПДВ
168 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іщенко В.А. 190 310,00
UAH з ПДВ
190 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 11:13
Сертифікат борошно.PDF
30 травня 2019 11:13
Договор Крупи.PDF
30 травня 2019 11:13
лист згода.PDF
30 травня 2019 11:13
Копія паспорта.PDF
30 травня 2019 11:13
Інформація.PDF
30 травня 2019 11:13
Довідка 4 ОПП.PDF
30 травня 2019 11:13
Довідка.PDF
30 травня 2019 11:13
Гарантійні листи.PDF

Публічні документи

31 травня 2019 17:59
2.pdf
31 травня 2019 17:59
1.pdf
31 травня 2019 17:59
ст 17.pdf
31 травня 2019 17:59
пропоз.pdf
31 травня 2019 17:59
проект д.pdf
31 травня 2019 17:59
про санкції.pdf
31 травня 2019 17:59
пояснення сертифікати.pdf
31 травня 2019 17:59
мат тех база.pdf
31 травня 2019 17:59
інф про технічні.pdf
31 травня 2019 17:59
додаток 5 ст 17.pdf
31 травня 2019 17:59
довідка аналогічний.pdf
31 травня 2019 17:59
гарант лист.pdf
31 травня 2019 17:59
гарант лист тара упак.pdf
31 травня 2019 17:59
гарант лист довкіл.pdf
31 травня 2019 17:59
авто.pdf
31 травня 2019 17:59
12.копія холод.pdf
31 травня 2019 17:59
0.установчі.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 11:18
якісні.PDF
31 травня 2019 11:18
паспорт.PDF
31 травня 2019 11:18
наказ.PDF
31 травня 2019 11:18
ідент код.PDF
31 травня 2019 11:18
документи.pdf
31 травня 2019 11:18
договор ТЗ.PDF
31 травня 2019 11:18
договір оренди склад.PDF
31 травня 2019 11:18
газ тех паспорт.PDF
31 травня 2019 11:18
Витяг з ЭДР.PDF

Публічні документи

18 червня 2019 08:49
оновлена цінова
14 червня 2019 14:35
якісні
14 червня 2019 14:35
якісні
14 червня 2019 14:35
якісні
14 червня 2019 14:35
якісні
14 червня 2019 14:35
якісні
14 червня 2019 14:35
оновлена цінова
14 червня 2019 14:19
УМВС
14 червня 2019 14:19
ОДПІ
29 травня 2019 14:02
sign.p7s
29 травня 2019 14:01
15.pdf
29 травня 2019 14:01
14.pdf
29 травня 2019 14:01
13.pdf
29 травня 2019 14:01
12.pdf
29 травня 2019 14:01
11.pdf
29 травня 2019 14:01
10.pdf
29 травня 2019 14:01
9.pdf
29 травня 2019 14:01
8.pdf
29 травня 2019 14:01
7.pdf
29 травня 2019 14:01
6.pdf
29 травня 2019 14:01
5.pdf
29 травня 2019 14:01
4.pdf
29 травня 2019 14:01
3.pdf
29 травня 2019 14:01
2.pdf
29 травня 2019 14:01
1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 147 290,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 13:52
ФОП Максименко Віталій Сергійович
#3286313134
Відхилено 147 298,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 13:59
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 163 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:46
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3020018471
Відхилено 168 900,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:48
ФОП Іщенко В.А.
#2461715450
Переможець 190 310,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 08:35

Документи

06 червня 2019 13:52
sign.p7s
06 червня 2019 13:51
протокол 150.pdf

Документи

06 червня 2019 13:59
sign.p7s
06 червня 2019 13:58
протокол 151.pdf

Документи

12 червня 2019 15:46
sign.p7s

Документи

12 червня 2019 15:48
sign.p7s

Документи

13 червня 2019 08:35
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іщенко В.А.
#2461715450
190 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 08:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2019 09:24
43-ТР19.pdf укладений
24 червня 2019 09:23
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2019 08:24
ДУ 1 43-ТР19.pdf зміни до договору
26 червня 2019 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 43-ТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку