Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
352 700,00 UAH
UA-2019-05-16-002229-a ● 31e9e55247bb4a83a8cf4b2f72173b8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ЦПМСД" Лиманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37894885 |
Місцезнаходження: | 84401, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, 64 А |
Контактна особа: |
Ірина Олександрівна +380626141275 cpmsdliman@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 352 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 тони
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька область, Лиманський район, за адресами структурних підрозділів КНП «ЦПМСД» Лиманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 1.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 2.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 3.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 4.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 5.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Додаток 6.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Тендерна_документацiя.docx | |
16 травня 2019 14:51 |
Оголошення_ВТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фракція вугілля
Дата подання: 16 травня 2019 23:18
Дата відповіді: 17 травня 2019 12:05
Доброго дня. Ви вимагаєте марку вугілля ДГКО.
Яку фракцію, тобто розмір вугілля Ви вимагаєте?
Відповідь: Згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) – ГОСТ 19242.
Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм. Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.
Таки чином розмір кусків вугілля класу КО визначається з урахуванням ГОСТ 19242.
Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм. Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.
Таки чином розмір кусків вугілля класу КО визначається з урахуванням ГОСТ 19242.
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 травня 2019 16:28
Дата відповіді: 23 травня 2019 13:15
Ваша тендерна документація включає наступні вимоги, які я, як потенційний учасник закупівлі, вважаю Вам необхідно змінити, а саме:
1. «Для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів, та дозвіл на використання сертифікату генетичних та технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію від виробника.»
Призначення Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію втановлюється ДСТУ 7146:2016, у якому йдеться:
«6. Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів.
За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).»
«Додаток А
Перелік параметрів, що зазначають у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середньогота високого рангів. (позначення згідно з ГОСТ 27313–95 (ISO 1170–81))
А.1 Основні параметри для визначення 14-знакового коду».
Зрозуміло, що цей сертифікат не має жодного відношення до «підтвердження відповідності товару технічним вимогам». На підставі показників якості, отриманих при лабораторному дослідженні окремої проби вугілля (близько 5 кг), складається сертифікат, головна іноформація в якому – 14-знаковий код згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів, але він не має жодного відношення до вимог Замовника та до вугілля, яке буде запропоноване учасниками.
До речі, на підставі п. 7.10 ДСТУ 7146-2010 «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації.» Де йдеться «про підтвердження відповідності товару технічним вимогам»? Вивчайте матеріальну частину, а потім висувайте законні вимоги.
Вимоги про надання цього документу неодноразово були розглянуті на засіданнях уповноваженого органу та визначені як незаконні.
Викликає здивування Ваша вимога надати «дозвіл на використання сертифікату генетичних та технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію від виробника» «для підтвердження відповідності товару технічним вимогам». Виключить, будь ласка, цю маячню.
Прошу вилучити ці вимоги з тендерної документації як дискримінаційні.
2. «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником.»
За Вашою формулою, я, як покупець у покупця, повинен відслідкувати увесь ланчужок від виробника вугільної продукції, через ДП «Вігілля України», як основного покупця вугільної продукції в Україні, через гуртового покупця вугільної продукції у ДП «Вугілля України», через невідому мені кількість інших підприємств та осіб, які мали відношення до потенційно Вашого вугілля, а потім, через той самий ланцюг, повинен вимагати у підприємств, які мені, як Учаснику, та Вам, як Замовнику нічого не винні виконання Ваших незаконих вимог про надання доказів, договорів, дозволів, сертифікатив та іншої маячні, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі,. Доречі, ці документи, зрозуміло, містять комерційну таємницю підписантів, які не мають, та не можуть мати відношення до Вашої закупівлі. Ви грубо порушуєте п. ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та неприпустимо звужуєтете коло учасників процедури закупівлі лише тими, які вже мають вказані документи у своєму розпорядженні. Доречі, іх обов`язкова наявність у розпорядженні потенційних учасників торгів не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, крім Вашої тендерної документації. Ви грубо порушуєте усі принципи проведення закупівель в Україні. Вважаю за необхідне виключити ці дискримінаційні вимоги з Вашої тендерної документації.
3. «Перевірку товару на якість здійснюватиме будь-яка незалежна лабораторія за вибором замовника.». Навіть, Ваша лікарняна лабораторія, яка проводить дослідження аналізів?
Взагалі, здається що Замовник проводить конкурс на наявність документів на досить екзотичну марку вугілля, якість якого не відповідає вимогам основного для предмету закупівлі ДСТУ 7146-2010. Сподівась, що у разі необхідності, Ви зможете документально довести, що «за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника і в той же час являється економічно вигідними та надійним, що є значною економією бюджетних коштів»?
Прошу виключити дискримінаційні вимоги з тенедерної документації та привести її у відповідність до норматино-правових актів та законів, діючих на території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного, що закуповується замовником, у тому числі показники зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива. При цьому зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів. Дана вимога тендерної документації встановлена з огляду на ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», пунктом 7.10 якого передбачено: «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. (*Виданий ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».)». Додаток А (обов’язковий) до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» містить перелік параметрів, що зазначаються у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів (позначення згідно ГОСТ 27313-95 (ISO 1170–81)), серед яких, зокрема: зольність на сухий стан палива (п.А.1.6.) та загальна волога на робочий стан палива (п. А.2.1.). Зрозуміло, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію в повній мірі відображає інформацію про відповідність або невідповідність товару, що пропонується учасниками, технічним характеристикам, встановленим замовником в тендерній документації. Не вбачаємо за необхідне вилучати з тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію та дозвіл від виробника на його використання.
2. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження спроможності учасника забезпечити поставку товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу до учасників підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником. Жодним чином дана вимога не обмежує коло учасників адже допускає співпрацю учасника з будь-яким виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем. Незрозуміло яким чином дана вимога може створювати перешкоду для участі в торгах учасникам, які в своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України. Не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації дану вимогу.
3. Згідно частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
При цьому Закон не містить положень, які передбачають зобов’язання Замовника надавати відповідь на припущення або сподівання учасників.
2. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження спроможності учасника забезпечити поставку товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу до учасників підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником. Жодним чином дана вимога не обмежує коло учасників адже допускає співпрацю учасника з будь-яким виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем. Незрозуміло яким чином дана вимога може створювати перешкоду для участі в торгах учасникам, які в своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України. Не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації дану вимогу.
3. Згідно частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
При цьому Закон не містить положень, які передбачають зобов’язання Замовника надавати відповідь на припущення або сподівання учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-002229-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 22 травня 2019 09:28
Розмір фракцій
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 пункту 1. Ви вимагаєте для підтвердження відповідності товару технічним вимогам надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів, а саме найменування товару згідно ваших вимог вугілля кам’яне марки ДГКО, хочемо зазначити, що Сертифікату генетичних , технологічних та якісних характеристик без зазначення розміру фракцій не існує та не видається ВП «Укрндівуглезбагачення» ДП «НТЦ «Вуглеінновація». Тому приведіть тендерну документацію у відповідність із зазначенням розміру фракцій для вугілля марки ДГКО.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2019 11:31
На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного, що закуповується замовником, у тому числі показники зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива. При цьому зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів. Дана вимога тендерної документації встановлена з огляду на ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», пунктом 7.10 якого передбачено: «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. (*Виданий ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».)». Додаток А (обов’язковий) до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» містить перелік параметрів, що зазначаються у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів (позначення згідно ГОСТ 27313-95 (ISO 1170–81)), серед яких, зокрема: зольність на сухий стан палива (п.А.1.6.) та загальна волога на робочий стан палива.
В рамках даної процедури закупівлі замовником здійснюється закупівля вугілля кам’яного ДГКО (або еквівалент). Згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) – ГОСТ 19242.
Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм. Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.
Таким чином розмір кусків вугілля класу КО визначається з урахуванням ГОСТ 19242.
Зауважуємо, що тендерна документація не містить вимоги для учасників надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля без зазначення розміру фракцій. Тому не вбачаємо за необхідне вносити зміни в тендерну документацію.
В рамках даної процедури закупівлі замовником здійснюється закупівля вугілля кам’яного ДГКО (або еквівалент). Згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) – ГОСТ 19242.
Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм. Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.
Таким чином розмір кусків вугілля класу КО визначається з урахуванням ГОСТ 19242.
Зауважуємо, що тендерна документація не містить вимоги для учасників надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля без зазначення розміру фракцій. Тому не вбачаємо за необхідне вносити зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
233 850,00
UAH з ПДВ
|
221 249,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІВІАЛ" |
313 500,00
UAH з ПДВ
|
221 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"САЛЬВЄС" |
257 250,00
UAH з ПДВ
|
257 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
291 375,00
UAH з ПДВ
|
284 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
352 650,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВОРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
221 249,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 14:47
|
додаткова вугілля.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 15:04
|
28 19 д у3.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2019 12:12
|
001.jpg | зміни до договору |
29 липня 2019 12:11
|
002.jpg | зміни до договору |
29 липня 2019 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 13:53
|
Дод2.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 11:56
|
001.jpg | зміни до договору |
02 липня 2019 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2019 12:07
|
001.jpg | зміни до договору |
24 червня 2019 12:04
|
0011.jpg | зміни до договору |
24 червня 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 11:43
|
28 19.PDF | укладений |
24 червня 2019 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | . |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 14. Сума договору після внесення змін. 221248,50 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 57,888364 т |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |