Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 2» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, 1, код ЄДРПОУ 25002394 з монтажем (реконструкція))
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002158-a ● dba8cb42524443229122fdfcbf9d260a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 1 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 2» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, 1, код ЄДРПОУ 25002394 з монтажем (реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 14:44 |
Додаток 2.pdf | |
16 травня 2019 14:44 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
16 травня 2019 14:44 |
Тендерна документація.docx |
16 травня 2019 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2019 14:44 |
Додаток 2.pdf
|
|||
16 травня 2019 14:44 |
Додаток 6 - Проект договору.docx
|
|||
16 травня 2019 14:44 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 20 травня 2019 16:20
Дата відповіді: 21 травня 2019 19:15
"Не менше 8 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) " - Чому саме така кількість електромонтерів? Якщо можливо зробити роботу з меншою кількістью працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги щодо кількості фахівців та спеціалістів обумовлені стислими строками виконання завдань. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.
Вимоги щодо кількості фахівців та спеціалістів обумовлені стислими строками виконання завдань. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 20 травня 2019 16:20
Дата відповіді: 21 травня 2019 19:24
"Не менше 2-х легкових автомобілів та вантажного автомобілю вантажопідйомністю не менше 1,5 т" Чому потрібна саме така кількість автомобілей? Якщо я маю можливість доставляти на об'єкт матеріали та працівників одним автомобілем. І це не як не вплине на якість та строки проведення робіт. Чи не здається Вам цей критерій дискримінаційний по відношенню до інших учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що обладнання, яке має бути доставлено на об’єкт має громіздкі габарити. Виконавець повинен дотримуватись Правил перевезення пасажирів та Правил перевезень вантажів. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.
Повідомляємо, що обладнання, яке має бути доставлено на об’єкт має громіздкі габарити. Виконавець повинен дотримуватись Правил перевезення пасажирів та Правил перевезень вантажів. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі у закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-002158-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМФ Бар'єр, Код ЄДРПОУ:34774188
Дата подання: 10 червня 2019 11:50
Оскарження
- скасувати оформлене протоколом №74 від 05.06.2019 рішення про визначення ДОСРБППР переможцем закупівлі Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 2» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Ю. Савченка, 1, код ЄДРПОУ 25002394 з монтажем (реконструкція) - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-16-002158-a,
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:58
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі» «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Жодної скарги по закупівлі UA-2019-05-16-002098-a не було подано до органу оскарження. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу II Тендерної документації «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника». ПП «БМФ «Бар'єр» у складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист-підтвердження від 29.05.2019 № 177 у якому повідомляє, що «…уся інформація, яка викладена у тендерній документації на проведення закупівлі «Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)», є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень» (орфографія і пунктуація автора збережено). Таким чином, на етапі кваліфікації претензії ПП «БМФ «Бар'єр» щодо «дискримінаційних» вимог тендерної документації є абсолютно неправомірними та не відповідають дійсності. Наголошуємо, що нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, в тендерній документації не було визначено дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Відповідно до абз. 23 п. 5 р. 3 тендерної документації зазначена вимога щодо наявності у Учасника договору оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). Учасником ПП «БМФ «БАР'ЄР» у складі пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення № 050118-19ЖП від 05.01.2018 р., який не відповідає вимогам п. 1 ст. 284 господарського кодексу України «Умови договору оренди». Відповідно до п. 1 ст. 638 цивільного кодексу України Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Таким чином, наданий договір не є укладеним відповідно до цивільного кодексу України та не відповідає умовам Тендерної документації. Пропозиція учасника закупівлі ПП «БМФ «Бар'єр» була дискваліфікована на підставі ч.1 п.1 абз.1 та абз.4 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі". Обґрунтування дискваліфікації зазначено у Протоколі (рішення) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 05.06.2016р. № 71. Скасування протоколу призведе до порушень законодавства та накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП БМФ Бар'єр |
599 725,96
UAH з ПДВ
|
599 725,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дніпропетровське облспец. РБП ПР |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
982 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" |
1 003 900,00
UAH з ПДВ
|
985 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП БМФ Бар'єр #34774188 |
Відхилено |
599 725,96
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:41
|
Дніпропетровське облспец. РБП ПР #00182877 |
Переможець |
982 896,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2020 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 17:39
|
Додаткова угода 2 дог 22.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2019 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 16:10
|
Додаткова угода 1 до договору підряду 22.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 19:37
|
Договір підряду 22.pdf | укладений |
27 червня 2019 19:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |