Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс (у складі проектор, інтерактивна дошка , ноутбук), багатофункціональний пристрій(принтер, сканер, копір), ноутбук
Очікувана вартість
439 073,00 UAH
UA-2019-05-16-002093-a 47f5b5ffeef64ad3b7a9e6e9879b22e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Наливайко

+380990000841 marina.nalivayko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білопільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147701
Вебсайт: http://bilop-osvita.ucoz.ru/
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Шевченка, 27
Контактна особа: Марина Наливайко
+380990000841
marina.nalivayko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:53
Очікувана вартість: 439 073,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 195,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
мультимедійний комплекс (у складі проектор, інтерактивна дошка , ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 штука
Багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району, загальноосвітні заклади міста Білопілля та Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 08:29
Електронний підпис
28 травня 2019 08:27
Мультимедійне обладнання нова.doc
28 травня 2019 08:27
ЗМІНИ 2.doc
16 травня 2019 14:37
Проект договору.docx
28 травня 2019 08:29
Електронний підпис
20 травня 2019 10:15
Електронний підпис
16 травня 2019 14:38
Електронний підпис
28 травня 2019 08:27
Мультимедійне обладнання нова.doc
20 травня 2019 10:14
ТД мультимедійне обладнання нова редакція.doc
16 травня 2019 14:37
ТД мультимедійне обладнання.doc
28 травня 2019 08:27
ЗМІНИ 2.doc
20 травня 2019 10:14
ЗМІНИ.doc
16 травня 2019 14:37
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:40
Дата відповіді: 17 травня 2019 12:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації не вказані торгівельна марка або модель предмета закупівлі. технічні вимоги повинні відповідати Додатку №3 тендерної документації. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб- підприємців неплатників ПДВ. Вартість товару враховується з ПДВ, якщо неплатник, то ціна товару без ПДВ. Розглянемо його ціну як остаточну.
Відсутність інормації про технічну частину та дискриминаційні вимоги
Дата подання: 20 травня 2019 20:21
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:00
Шановний замовнику. Нагадуємо що один з шести принципів Закону про державну закупівлю статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Також згідно закону Статті 22 п3. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Проаналізувавши Ваші вимоги можна сказати що вони не зовсім зрозумілі, а саме: - «Товщина (інтерактивної дошки) не менше 39,5 мм» . Чи можна збільшення цього параметру вважати «поліпшення»? Яким чином збільшення або зменшення цього параметру впливає на навчальний процес та умови використання товару? Чи не суперечить цей параметр розмірам, зазначеним в тендерній документації як «Розміри не менше:1754 мм х 1261 мм х 30 мм;»? - Не зовсім зрозуміло зазначення Розмірів інтерактивної дошки. Як ці розміри можуть впливати на функції товару? Що саме вважати поліпшенням в цьому випадку? Складається враження, що ці параметри взято з технічних характеристик дошки конкретної моделі конкретного виробника. На нашу думку ці вимоги є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють участь у Тендері Учасників з будь яким Товаром, окрім саме тієї моделі з якої взято параметри. - Слід зазначити що технічна документація не містить жодних характеристик для багатофункціонального пристрою(принтер, сканер, копір), який зазначений як предмет закупівлі. - Також технічна документація не містить жодних характеристик для ноутбуків, який вказаний як окремий предмет закупівлі в кількості 2 шт. Чи повинні ці ноутбуки бути аналогічними тим, що вимагаються у складі Мультимедійного комплексу? Хочемо наголосити, що внесення необхідних змін дозволить Вам отримати значно більше пропозицій, із яких Ви зможете вибрати найбільш економічно вигідну. Будь-ласка, виправте наведені недоліки та приведіть тендерну документацію до норм та вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що згідно Додатка 3 до тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз "або еквівалент". це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тендерним комітетом буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими.
Технічні характеристики багатофункціонального пристрою були внесені до Тендерної документації та викладені в новій редакції ТД.
Щодо ноутбуків в кількості 2 шт. які зазначені в тендерній документації як окремий предмет закупівлі то їх технічні характеристики є аналогічними тим ноукбукам що вимагаються у складі мультимедійного комплексу.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 травня 2019 09:41
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:08
Шановний Замовник! На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, Замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Керуючись принципами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу що зазначення габаритних розмірів, унікального маркування, специфічної комплектації та таке інше, які жодним чином не впливають на функціонал та навчальній процес, також може призвести до виникнення нерівних умов для учасників та їх дискримінації. Тому наполегливо просимо прибрати з тендерної документації вимоги, що стосуються габаритних розмірів, та товщини дошки, як дискримінаційні. Також повідомляємо, що Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання не передбачає закупівлю спеціалізованого програмного забезпечення. Згідно коду ДК 32320000-2 передбачено закупівлю лише техніки (телепроекційне обладнання, мультимедійне обладнання, відеомонітори, телевізори). Закупівля спеціалізованого програмного забезпечення, проведення тренінгів та таке інше під даним кодом не передбачена. Зважаючи на вище зазначене проведення тренінгів, мастеркласів, вимоги до їх проведення, надання документів та сертифікатів на підтвердження кваліфікації Спікера також не можуть бути предметом закупівлі в рамках публічних закупівель (Згідно коду ДК 32320000-2) як на платній так і на безоплатній основі, а можуть бути запропоновані Постачальником на добровільній основі як доповнення до тендерної пропозиції. Технічна частина цього тендеру містить значно більше вимог стосовно програмного забезпечення, сертифікатів на це програмне забезпечення, та проведення тренінгів по користуванню програмним забезпеченням, ніж вимог безпосередньо по товару, що є предметом закупівлі. Тому вимагаємо або розділити тендер на два окремих лота: ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - для придбання техніки, та ДК 021:2015 48930000-6 - Пакети навчального та розважального програмного забезпечення - для придбання спеціалізованого програмного забезпечення, або прибрати дискримінаційні вимоги що стосуються програмного забезпечення, яке не є предметом закупівлі даного тендеру. A саме: - специфічні функції та можливості програмного забезпечення (35 ліцензійних додатків для створення уроків та багато інших), -надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України (Гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти»), -надання документів та сертифікатів на підтвердження кваліфікації Спікера, -надання гарантійного листа про проведення майстер класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням такого сертифікату, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Зараз тендерна документація складена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Усунення порушень дозволить прийняти участь у тендері більшому колу учасників, створити відкриту та прозору конкуренцію, придбати обладнання за значно меншою ціною, домогтися значної економії бюджетних коштів для НУШ та подальшого використання для інших потреб навчальних закладів. У разі якщо тендерна документація і надалі буде містити дискримінаційні вимоги щодо спеціалізованого програмного забезпечення, які обмежують коло учасників ми вимушені будемо звернутися до антимонопольного комітету з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, просимо з розумінням поставитися до наших вимог до даного високовартісного обладнання, так як ми бажаємо закупити лише якісне обладнання та бути впевнені в тому, що кінцевий користувач буде повністю проконсультований по роботі з ним.
Що стосується питання програмного забезпечення, то таке йде в комплекті поставки інтерактивної дошки та не закуповується окремо, тому повністю підпадає під Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2. А для того, щоб вчителі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчально процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для кваліфікованого такого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника.
Розділити дану закупівлю немає можливості, так як програмне забезепечення постачається у комплекті інтерактивної дошки і не використовується окремо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-002093-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб", Код ЄДРПОУ:42831727
Дата подання: 07 червня 2019 12:08
невідповідність
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації в складі комп’ютера вчителя (ноутбук) та ноутбука має бути інстальовано пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою.
ТОВ Проксіма-сервіс (файл «порівняльна таблиця.pdf») пропонує Вам до поставки в складі зазначених компютерних засобів Apache Open Office.
При цьому, за наявною у нас інформацією вказаний пакет програмних засобів офісного призначення не відповідає Вашому технічному опису. Apache Open Office не сертифікований в Україні та не має україномовного інтерфейсу.
Відповідно до п. 5 Додатку № 3 Учасник в складі своєї пропозиції має надати авторизаційний лист від правовласника спеціалізованого програмного забезпечення про повноваження участі в даній закупівлі з вказанням номера та найменування замовника торгів. Так, ТОВ Проксіма-сервіс (файл «порівняльна таблиця.pdf») розписує спеціалізоване програмне забезпечення без назви виробника та назви програмного продукту, з чого не можна зробити висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічній частині Тендерної документації. Крім того, в порушення п. 5 Додатку № 3 зазначений учасник взагалі не надає авторизаційного листа від правовласника спеціалізованого програмного забезпечення.
Просимо Вас врахувати зазначені порушення при визначенні переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 15:11
Дякуємо, тендерний комітет прийняв до уваги вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-002093-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 13 червня 2019 18:16
Оскарження переможця
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною пропозицією Участника ТОВ Дидактиклаб, який визнаний Вами, як переможець торгів UA-2019-05-16-002093-a, ми виявили в ній безліч невідповідностей.


1. Згідно Вимог технічної частини Тендерної документації - в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 3 -обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. В своїй Тендерній документації (файл: технічний опис.pdf), ТОВ Дидактиклаб пропонує «Пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою». Це формулювання не містить жодного посилання на назву або маркування такого програмного забезпечення офісного призначення, що унеможливлює перевірку відповідності вимогам.


2. Згідно Вимог технічної частини Тендерної документації - в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 3 - обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. В своїй тендерній документації (файл: технічний опис.pdf), Учасник пропонує «Спеціалізоване програмне забезпечення для комп’ютера вчителя (смарт кейс для вчителя): Електронні ігрові освітні ресурси для початкової школи (комплект для вчителя)». Це формулювання не містить жодного посилання на назву або маркування цього програмне забезпечення, що унеможливлює перевірку відповідності вимогам.


3. Згідно вимоги п. 5 Додатку № 3 тендерної документації, учасник повинен надати «Авторизаційний лист від правовласника спеціалізованого програмного забезпечення про повноваження участі в даній закупівлі з вказанням номера та найменування замовника торгів», ТОВ «Дидактиклаб» надає файл «Авторизація програмне забезпечення.pdf», але цей файл пошкоджений і не відкривається стандартними програмами для перегляду pdf файлів, тому слід вважати його як «не наданий».

4. Згідно Вимог технічної частини Тендерної документації щодо Багатофункціонального пристрою (принтер, сканер, копір), а саме: «Компактний мультифункціональний пристрій з інтегрованими чорнильними ємностями, а також можливістю друку та сканування через Wi-Fi.» багатофункціональний пристрій, запропонований Учасником, повинен бути укомплектований необхідними модулями (наприклад: Wi-Fi). Але Модель Багатофункціонального пристрою Epson L3100 (посилання на сайт виробника: http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3100/?page=characteristics), запропонована ТОВ «Дидактиклаб», не оснащена модулем Wi-Fi, та не дає можливості користуватися функціями Wi-Fi, що вимагаються.

5. Згідно вимоги п. 6 Додатку № 3 тендерної документації Учасник повинен надати «Гарантійний лист про проведення майстер класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням такого сертифікату.» Гарантійний лист надано, але сертифікат Спікера відсутній. Відомостей про Спікера не надано жодних.

6. Згідно вимоги п.п 2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів / або довідка у довільній формі, що містить інформацію про освіту, досвід роботи фізичної особи-підприємця (для фізичних осіб - підприємців, які працюють без залучення найманих працівників).» В тендерній пропозиції ТОВ «Дидактиклаб», а саме: «Листа вих: 1/7 від 21.05.2019 року» файлу «Довідки учасника.pdf», відомості про освіту працівників відсутні.

7. Згідно чітких вимог тендерної документації Учасник повинен надати: «а) якщо подаються копії документів, виданих іншими установами, то вони повинні бути завірені підписом керівника учасника чи уповноваженої особи учасника та печаткою Учасника торгів з позначкою «Згідно з оригіналом» та розшифровкою підпису;» В тендерній пропозиції ТОВ Дидактиклаб, а саме Копіях документів, виданих іншими установами, Учасник замість позначки «Згідно з оригіналом» використовує позначку «Копія вірна», що не відповідає вимогам тендерної документації.

8. Згідно вимоги п. 4 Додатку № 3 тендерної документації Учасник повинен надати «Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.» У файлі «Авторизація інтерактивна дошка та проектор.pdf», наданому ТОВ Дидактиклаб, повна назва товару із зазначенням кількості відсутня.


Шановний Замовник, наша тендерна пропозиція була відхилена з трьох причин:
1. ApacheOpenOffice, офісний продукт запропонований нами, несертифікований в Україні та не має україномовного інтерфейсу;
2. Спеціалізоване програмне забезпечення, запропоноване нами без назви виробника, та назви програмного продукту;
3. Відсутній авторизаційний лист від правовласника спеціалізованого програмного забезпечення.
Згідно пунктів 1-3 даного листа в тендерній пропозиції ТОВ «Дидактиклаб», наявні ті ж самі невідповідності, через які наша тендерна пропозиція була відхилена, а окрім того безліч інших неточностей та невідповідностей, але чомусь ТОВ «Дидактиклаб» був визнаний переможцем даної процедури закупівлі.

Шановний Замовник, нагадуємо, що один із шести принципів Закону про публічні закупівлі статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Тому вимагаємо неупереджено ставитись до всіх Учасників даної процедури закупівлі, і негайно відмінити Ваше рішення згідно Протоколу № 7 від 12.06.2019р. про визначення ТОВ «Дидактиклаб» переможцем цієї процедури закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.

У разі ігнорування таких суттєвих порушень з боку Учасника ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для оцінки правомірності рішень прийнятих Замовником. Де також буде підняте питання про дискримінаційні вимоги даного тендеру, що стосуються обов’язкового надання Авторизаційного листа від правовласника спеціалізованого програмного забезпечення, яке мало того, що не являється предметом даної закупівлі, так і може видаватися тільки однією юридичною особою - виробником єдиного в Україні програмного забезпечення, яке підходить під дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 червня 2019 12:29
Причина: Помилково

Документи подані скаржником

07 червня 2019 12:07
вимога.pdf

Документи

10 червня 2019 15:11
Протокол №5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 398 446,80
UAH з ПДВ
398 446,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 436 080,00
UAH з ПДВ
436 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" 438 980,00
UAH з ПДВ
438 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 22:13
46.СЕС_Epson_002.jpg
04 червня 2019 22:13
45.СЕС_Epson_001.jpg
04 червня 2019 22:13
44.Сертифікат спікера.pdf
04 червня 2019 22:13
42.СЕС Ноутбук LENOVO.pdf
04 червня 2019 22:13
34.ISO 14001 ViewSonic.pdf
04 червня 2019 22:13
33.ISO 9001 ViewSonic.pdf
04 червня 2019 22:13
32.СЕС на дошки Intech.PDF
04 червня 2019 22:13
30.ISO 14001 Intech.pdf
04 червня 2019 22:13
29.ISO 9001 Intech.pdf
04 червня 2019 22:13
28.Сертификат Windows-10-Pro.jpg
04 червня 2019 22:13
27.Лист Авторизація Epson.pdf
04 червня 2019 22:13
26.Лист Авторизація Lenovo.pdf
04 червня 2019 22:13
24.Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 22:13
23.Проект Договору.pdf
04 червня 2019 22:13
22.Лист-повідомлення.pdf
04 червня 2019 22:13
21.Лист гарантія.pdf
04 червня 2019 22:13
20.Лист.pdf
04 червня 2019 22:12
17.Порівняльна таблиця.pdf
04 червня 2019 22:12
11.Копія Статуту.pdf
04 червня 2019 22:12
10.Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 18:00
Електронний підпис
03 червня 2019 17:50
технічний опис.pdf
03 червня 2019 17:50
Копія статут_Дидлаб.pdf
03 червня 2019 17:50
Технічні документи.pdf
03 червня 2019 17:50
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
03 червня 2019 17:50
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
03 червня 2019 17:50
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
03 червня 2019 17:50
Проект договору.pdf
03 червня 2019 17:50
Довідки учасника.pdf
03 червня 2019 17:50
Технічні документи.pdf
03 червня 2019 17:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 14:06
Електронний підпис
04 червня 2019 14:01
Договір Білопілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проксіма-сервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проксіма-сервіс
#37524487
Відхилено 398 446,80
UAH з ПДВ
10 червня 2019 16:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 436 080,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:07

Документи

10 червня 2019 16:07
Електронний підпис
10 червня 2019 16:06
протокол №6.pdf

Документи

12 червня 2019 14:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
436 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:23
Договір мультимедійне обладнання.pdf укладений
26 червня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 436 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 680,00 UAH)