Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (окуляри доповненої реальності)
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2019-05-16-002088-a b494357f99324fb5b9358739da0e8ac4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:42
Очікувана вартість: 127 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

бюджет участі (проект №258)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
окуляри доповненої реальності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Календарна, 20-А, КЗО СЗШ № 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 14:37
Тендерна документація.docx
16 травня 2019 14:37
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 травня 2019 14:37
Додаток 6 - Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:45
Дата відповіді: 17 травня 2019 09:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! П. 1. Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник має право право внести зміни у свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тобто, якщо в процедурі відкритих торгів зміни в тендерну пропозицію внесені учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій і тендерна пропозиція, подана учасником до завершення кінцевого строку їх подання, не відповідає вимогам тендерної документації, то на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" така тендерна пропозиція буде відхилена. У разі проведення допорогової закупівлі замовник користується умовами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській області, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 "Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді", відповідно до п. 4.9 якого учасник повинен протягом 1 наступного робочого дня викласти в електронній системі закупівель кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника або з моменту дискваліфікації попередбного учасника, тобто, учаснику надається право протягом одного робочого дня внести зміни та додати необхідні документи. П. 2. Тендерна пропозиція учасника буде дискваліфікована у разі відсутності інформації щодо марки та виробника товару, якщо вимога щодо зазначення такої інформації міститься у тендерній документації. Відхилення тендерної пропозиції учасника, що надані після аукціону, буде здійснюватися у відповідності до попредньої інформації (дивись п. 1).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" 126 024,00
UAH з ПДВ
125 388,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 126 000,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 17:39
scan 0306.pdf
29 травня 2019 14:58
Електронний підпис
29 травня 2019 14:58
Epson BT-300.PDF
29 травня 2019 14:58
R&M Partner_1318.pdf
29 травня 2019 14:58
Epson авториз письмо.pdf
29 травня 2019 14:58
Штатний розпис.pdf
29 травня 2019 14:58
сертификат СКС.jpg
29 травня 2019 14:58
Свідотство ПДВ.pdf
29 травня 2019 14:58
Приват банк 23-05.pdf
29 травня 2019 14:58
пивденній 23-05.pdf
29 травня 2019 14:58
окпо.pdf
29 травня 2019 14:58
Накази спивробитникив.pdf
29 травня 2019 14:58
кредит 23-05.PDF
29 травня 2019 14:58
ИНН Жукова цветной.pdf
29 травня 2019 14:58
Документ_ЄДР_1005048654.zip
29 травня 2019 14:58
Гос рег + ндс.pdf
29 травня 2019 14:58
видомости 24-05.pdf
29 травня 2019 14:58
4- Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 14:58
1- проект договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВФ "СЕРВІС"

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 125 388,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

03 червня 2019 17:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
125 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 17:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 17:00
Договір № ПБ19_22 від 14.06.2019.pdf укладений
14 червня 2019 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 125 388,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 898,00 UAH)