Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-05-16-001849-a 13355e3c1ccb4774b923f6eef8568b17
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765945 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Дорога Кільцева 4а
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765945
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:41
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:47
Дата відповіді: 17 травня 2019 13:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умовами Закупівлі визначені найменування та технічні характеристики товарів, що передбачається закупити та не передбачено можливості для учасників пропонувати еквівалент товару. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. 2. Пропозиції подають будь-які особи (юридичні та фізичні, в т.ч. фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель за кіцевою вартістю пропозиції, незалежно від особи статусу платника податків та обраної ним системи оподаткування

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕСЛЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ 74 150,00
UAH з ПДВ
68 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА 74 755,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 10:25
Лист про Не сертиф..pdf
23 травня 2019 10:25
Додаток 1 Техн вимоги.pdf
23 травня 2019 10:25
Додаток 4 Тенд пропоз.pdf
23 травня 2019 10:25
Виписка 2 (2).pdf
23 травня 2019 10:25
Витяг 1 (2).pdf
23 травня 2019 10:25
Виписка 1 (2).pdf
23 травня 2019 10:25
справка (1).pdf
23 травня 2019 10:25
Код (2).pdf
23 травня 2019 10:25
Паспорт 1 (2).pdf
23 травня 2019 10:25
Паспорт 2 (2).pdf
23 травня 2019 10:25
Повний витяг (3).pdf

Публічні документи

22 травня 2019 16:34
Свид.МОД.pdf
22 травня 2019 16:34
Единій податок МОД.pdf
22 травня 2019 16:34
DOC005.PDF
22 травня 2019 16:34
Довідка про довкілля.docx
22 травня 2019 16:34
Додаток 1.docx
22 травня 2019 16:34
Д О В І Д К А.docx
22 травня 2019 16:34
Д О В І Д К А.docx
22 травня 2019 16:34
Віписка МОД.pdf
22 травня 2019 16:34
Товар новий МОД .docx
22 травня 2019 16:34
Витяг МОД.pdf
22 травня 2019 16:34
DOC004.PDF
22 травня 2019 16:34
DOC003.PDF
22 травня 2019 16:34
Транспорт МОД.docx
22 травня 2019 16:34
4 ОПП МОД.pdf
22 травня 2019 16:34
справка о несудим. МОД.docx
22 травня 2019 16:34
Підпис МОД.docx
22 травня 2019 16:34
Открітие счета МОД.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕСЛЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕСЛЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#3101606212
Очікує рішення 68 999,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 16:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 12:51
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 14 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10), у разі відміни закупівлі, замовник зазначає підстави про таку відміну шляхом заповнення відповідних полів та завантаження окремого файлу з відповідною інформацією в електронну систему закупівель. У зв’язку з відсутністю потреби в подальшій закупівлі заявлених обсягів Товарів та укладенні договору про закупівлю за результатами проведення Закупівлі, замовником прийнято рішення про відміну Закупівлі відповідно до Наказу № 10