Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-16-001805-a d67443bc7be845d7aec25185f026b8f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Дмитро Миколайович

+380445915535 d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Окружний адміністративний суд міста Києва
Код ЄДРПОУ: 34414689
Вебсайт: http://oask.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Московська, 8
Контактна особа: Миронюк Дмитро Миколайович
+380445915535
d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:42
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01051, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 13:59
Тендерна документація БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:47
Дата відповіді: 17 травня 2019 09:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить примітку наступного змісту: "У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент»."
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що "У разі надання пропозиції учасником, що не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ та в рядку «Сума з ПДВ» зазначається вартість пропозиції без ПДВ, про що учасником робиться відповідна позначка."
Тобто, у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-001805-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 05 червня 2019 16:42
Вимога відмінити рішення про відхилення пропозиції
Шановні Замовники. Ми, товариство з обмеженою відповідальністю “Лідер Че”, в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, вимагаємо переглянути ваше рішення стосовно відхилення нашої пропозизії та відмінити його. Повний текст вимоги з обгрунтування в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2019 09:48
Замовником розлянуто лист № 12 від 05.06.2019 стосовно оскарження результатів закупівлі та вимогу переглянути результати проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Порядок оскарження процедури закупівлі передбачено ст.18 Закону.
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» не відповідає її умовам.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була вказана в додатку № 2 Тендерної документації, де зазначено, що предмет закупівлі (товар) - це багатофункціональний пристрій з додатковим оригінальним картриджем на 15 000 копій у комплекті.
Оригінальний картридж – це картридж від виробників відповідного товару, відповідних маркувань, в оригінальній упаковці від виробника, на якій зазначаються: товарний знак та/або найменування підприємства виробника, найменування однієї або більше моделей друкуючих пристроїв, в яких може бути використаний картридж, штрих код, країна-виробник, дата виробництва, оскільки фірма виробник техніки гарантує якісну роботу своєї техніки тільки за умови використання оригінальних витратних матеріалів і запчастин.
Звертаємо увагу на те, що вживаний Вами термін «еквівалент», саме до витратних матеріалів (картридж) посилаючись на примітку, що була вказана в технічній специфікації, є недоцільним, оскільки запропонований учасником багатофункціональний пристрій фірми XEROX, при цьому додатковий картридж (витратний матеріал) виробника G&G не являться оригінальним.
Враховуючи вищевикладене, ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

05 червня 2019 16:42
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 245 106,00
UAH з ПДВ
245 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 288 405,00
UAH з ПДВ
288 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 14:38
Електронний підпис
30 травня 2019 14:28
3. Статут.pdf
30 травня 2019 14:28
23. Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 14:28
22. Проект договору.pdf
30 травня 2019 14:28
20. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
30 травня 2019 14:28
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
30 травня 2019 14:28
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 19:38
Довідка ДФС 07.06.jpg
10 червня 2019 16:52
МВС 03.06.19.pdf
20 травня 2019 18:33
Електронний підпис
20 травня 2019 18:31
паспорт.pdf
20 травня 2019 18:31
ІНН Балюк О.А. (к).pdf
20 травня 2019 18:31
Декларація мфу.pdf
20 травня 2019 18:31
Висновок СЕЕ мфу Xerox.pdf
20 травня 2019 18:31
11. Проект договору.pdf
20 травня 2019 18:31
10. Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2019 18:31
07. Ст.17.pdf
20 травня 2019 18:31
06. Довкілля.pdf
20 травня 2019 18:31
04. Аналог.дог..pdf
20 травня 2019 18:31
витяг ПДВ_копія.pdf
20 травня 2019 18:31
копія Виписка з ЄДР.pdf
20 травня 2019 18:31
копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 245 106,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:14
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 288 405,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:21

Документи

05 червня 2019 14:14
Електронний підпис
05 червня 2019 14:12
Протокол

Документи

05 червня 2019 14:21
Електронний підпис
05 червня 2019 14:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
288 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 14:21
Електронний підпис
05 червня 2019 14:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:04
Видаткова накладна укладений
02 січня 2020 07:53
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 11:51
Договір укладений
20 червня 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 288 405,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 067,50 UAH)