Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
печатки, штампи
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-16-001195-a ● 4ba1e879c7b94f96a1d05520b8596289
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Андрій Дергалюк 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:47 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
печатки, штампи
печатки, штампи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
печатки, штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2019
—
05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 11:52 |
Т.Д._16.05..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:54
Дата відповіді: 17 травня 2019 09:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля аналогів не передбачена. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 17 травня 2019 10:14
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:56
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, печатки та штампи Вам потрібні без оснастки, тільки гумове кліше? Якщо оснастка потрібна, то яка, автоматична чи ручна? Якого діаметру мають бути печатки для опечатування сейфів? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня!
Оснастки потрібні, можна ручну. Діаметр зазначений в ескізах.
Оснастки потрібні, можна ручну. Діаметр зазначений в ескізах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" #16290804 |
Переможець |
7 050,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 12:55
|
Печатки_18.06..pdf | укладений |
18 червня 2019 12:53
|
Печатки_18.06..pdf | укладений |
18 червня 2019 12:53
|