Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
40 600,00 UAH
UA-2019-05-16-001110-a ● 78ace3fafe424ac0874568a73296df92
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом" |
Код ЄДРПОУ: | 26285843 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., Вінниця, 5-й км Барського шосе, с. Березина, Вінницький район |
Контактна особа: |
Матковський Ігор Анатолійович +380432566406 aids.center.vin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 11:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 11:43 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 40 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23222, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, с. Березина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2019
—
31 липня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 11:38 |
Дез. засоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-001110-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 травня 2019 14:57
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, при чому одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN і т.п. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, при чому одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN і т.п. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 14:32
Шановний учаснику! Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-16-001110-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 27 травня 2019 21:16
неправомірне рішення
Шановний Замовнику,трактування відхилення : аналогів не передбачалось, з різницею 50% ,а це 20 000грн, не може залишитись без обговорення. Адже ця сума вибачте «вкрадена» із державної казни , це кошти платників податків, які ви отримаєте від завідомого учасника як «подяку».Це ви за власні кошти можете купувати по якій завгодно ціні,а державні закупівлі через систему ПРОЗОРРО не можуть проводитись всупереч Закону Про публічні закупівлі. Не має іншого закону про заборону еквівалентів, навпаки заборона без всяких обгрунтувань, а їх тут і не може бути, є протизаконним, корупційним рішенням замовника. Не розгляд еквівалентів доводить про корупційну змову посадових осіб із завідомим учасником. Запропоновані нами засоби відповідають вимогам, які прописані в оголошенні, а це спектр дії, застосування, безпечність та вдвічі нижча ціна. Всі засоби мають реєстраційні документи відповідно до чинного українського законодавства, тому вимоги до Еростандартів це дискримінація по відношенню до вітчизняних засобів. Вимагаємо повернути нашу пропозицію та розглянути засоби,які відповідають вимогам за такими характеристиками як спектр дії, призначення, застосування,токсичність та вдвічі нижча ціна. Звертаємо увагу що Закон Пропублічні закупівлі має мету забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Тож виконуйте Закон, адже за порушення його наступає і відповідальність.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 15:23
Шановний учаснику! Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в кваліфікаційних критеріях.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-001110-a.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 травня 2019 14:35
До написаного
Хабарнику! Діюче законодавство забороняє брати хабарі -30% від вартості закупівлі, які ви так любите вимагати від постачальників! Ми направляємо листи до контролюючих органів з метою притягнення до кримінальної відповідальності керівництва Замовника-корупціонера!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2019 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
26 694,00
UAH з ПДВ
|
21 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
26 916,00
UAH з ПДВ
|
21 754,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант" |
40 575,30
UAH з ПДВ
|
40 575,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
21 754,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 14:19
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
21 754,80
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 14:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант" #34351252 |
Переможець |
40 575,30
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
03 червня 2019 13:48
|