Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000928-a c0b55f6c8ad24a439dc02b8b50b26108
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 11:19
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 11:19
Початок аукціону: 04 червня 2019 13:20
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (дошкільні навчальні заклади м. Мелітополь)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 11:15
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 травня 2019 14:20
Дата відповіді: 20 травня 2019 08:57
Доброго дня! Шановний Замовнику, у технічних вимогах до відеомонітору зазначено: тип матриці не гірше SVA або IPS. Повідомляємо, що матрицею SVA обладнано лише ноутбуки виробницва Hewlett Packard, а матрицею типу IPS обладнуються лише ноутбуки, цінова категорія яких є значно вищою, ніж бюджет даної закупівлі. У зв'язку із зазначеним, є змогу запропонувати нову модель ноутбуків HP 250 G7, доступних до постачання виробником. Проте, на відміну від попередньої моделі HP 250 G6, виробник не обладнує її портом VGA. А лише портом HDMI. Прохання повідомити, чи критичною для Замовника є наявність VGA порту? Якщо так, что влаштує Замовника варіант постачання ноутбука із HDMI портом + адаптер HDMI-VGA у комплекті? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваше запитання повідомляємо, що Вами може бути запропоновано ноутбук із HDMI портом та замість порту VGA надання адаптеру HDMI-VGA у комплекті.
Документація
Дата подання: 21 травня 2019 09:48
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:36
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником для запобігання поширення неліцензійного програмного забезпечення передбачено в технічних вимогах до тендерної документації, що ліцензійна операційна система Windows 10 64-bit Українська (ОС) повинна бути попередньо встановлена виробником обладнання. У випадку необхідності Замовник може звернутися до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням достовірності такої інформації. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної операційної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації стосовно цього питання.
Учасник який поширюватиме неліцензійне програмне забезпечення несе відповідальність згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 398 894,00
UAH з ПДВ
1 398 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОБРОХАНСЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРIЙОВИЧ 1 399 440,00
UAH з ПДВ
1 399 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:28
Електронний підпис
07 червня 2019 16:25
Довідка МВС.pdf
07 червня 2019 16:25
Супровідний лист.pdf
07 червня 2019 16:25
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2019 16:25
Довідка.pdf
03 червня 2019 07:36
Електронний підпис
03 червня 2019 07:32
13_Інші документи_.pdf
03 червня 2019 07:32
11_Захист довкілля_.pdf
03 червня 2019 07:32
10_Про СЦ_.pdf
03 червня 2019 07:32
12_Лист про поставку_.pdf
03 червня 2019 07:32
9_Гар.обслуговування_.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 16:44
Inspiron 3573 Декларація.pdf
31 травня 2019 16:44
Пропозиція 1.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП ДОБРОХАНСЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРIЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 1 398 894,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:56

Документи

06 червня 2019 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
1 398 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:52
Рішення укладений
02 січня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 11:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 липня 2019 11:29
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 09:35
Протокол (Рішення) укладений
20 червня 2019 09:34
Договір укладений
20 червня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 446
Договір:
Номер додаткової угоди: 446
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 398 894,00
UAH (в тому числі ПДВ 233 149,00 UAH)