Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Imaging equipment for medicine, dentistry and veterinary medicine
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000834-c f79617626d024854bf20d4bb7a7af034
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чичкан Тетяна

0952858038 MENACRL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006343
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Шевченка 61-А, Чернігівська область, Менський район
Контактна особа: Чичкан Тетяна
0952858038
MENACRL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal nonprofit enterprise "Mena Central District Hospital" of Mena District Council
National ID: 02006343
Contact point: Chichkan Tetyana
0952858038
MENACRL@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 травня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:52
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 травня 2019 17:57
Enquiries until: 05 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 12 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комп'ютерний томограф
Computer tomograph
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютерний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15600, Україна, Чернігівська обл., Мена, Шевченка 61
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Computer tomography
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 01 липня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 17:54
Протокол затвердження ТД.pdf
16 травня 2019 17:54
ТД___КТ.docx
16 травня 2019 17:54
МТВ ___ КТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000032 ● 3c526800cf164ecca43b31dfa6bbbb9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.07.2019 № 43
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 05.07.2019 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2019-05-16-000834-с 16.05.2019 1) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку неможливості усунення порушень, необхідно відмінити процедуру закупівлі

2019-07-11 16:01:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-07-11 16:54:08

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2019
UA-2019-05-16-000834-cf79617626d024854bf20d4bb7a7af034
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006343
Місцезнаходження: 15600, Україна, Чернігівська обл., Мена, вул. Шевченка 61-А, Чернігівська область, Менський район
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 червня 2019 14:42
Scan-190618-0003.pdf
18 червня 2019 14:43
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 14:44
Scan-190618-0005.pdf
18 червня 2019 14:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 11 910 000,00
UAH з ПДВ
11 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 11 970 000,00
UAH з ПДВ
11 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 11 910 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 12:38

Документи

26 червня 2019 12:38
Електронний підпис
26 червня 2019 12:37
Scan-190626-0001.pdf
26 червня 2019 12:37
Scan-190626-0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
11 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 12:38
Електронний підпис
26 червня 2019 12:37
Scan-190626-0001.pdf
26 червня 2019 12:37
Scan-190626-0003.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2019 16:04
Коментар щодо відміни: Необхідно відмінити закупівлю вразі неможливості усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 липня 2019 16:04
Scan-190711-0001.pdf