Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби:Кутасепт, Сані Клос Актів, Фамідез Комбі, Хлорантоїн, Аниозим ДД1, Аніосепт Актив, Аниосейф савон ДУ HF, Бациллол АФ, Стериллиум классик пур
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000834-a a51b2065f67a4c049c660236d2dc8cec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Гребенюк

+380508144973 vikas1988.12@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 04542985
Місцезнаходження: 93118, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12 а
Контактна особа: Віктор Гребенюк
+380508144973
vikas1988.12@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 11:11
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 9 найменувань - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послу. - кв. 40 років Перемоги, 12 а, Луганська область, м. Лисичанськ, 93118 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 (до 31.12.2019) Джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
Дезинфекційні засоби:Кутасепт, Сані Клос Актів, Фамідез Комбі, Хлорантоїн, Аниозим ДД1, Аніосепт Актив, Аниосейф савон ДУ HF, Бациллол АФ, Стериллиум классик пур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93118, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:50
ТД дез.засоби 2019 з закресленими данними.docx
29 травня 2019 11:50
Перелік змін.docx
29 травня 2019 11:50
оголошення дез.засоби зі змінами.docx
29 травня 2019 11:50
ТД дез.засоби 2019 зі змінами.docx
16 травня 2019 11:02
проект договору додаток 8.docx
29 травня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:50
ТД дез.засоби 2019 з закресленими данними.docx
29 травня 2019 11:50
Перелік змін.docx
29 травня 2019 11:50
оголошення дез.засоби зі змінами.docx
16 травня 2019 11:02
оголошення дез.засоби.docx
29 травня 2019 11:50
ТД дез.засоби 2019 зі змінами.docx
16 травня 2019 11:02
ТД дез.засоби 2019.docx
16 травня 2019 11:02
проект договору додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000834-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 травня 2019 10:38
Вимога!
Шановний Замовнику!! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN та NF ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний Ph робочого розчину, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 09:48
Доброго дня! Дякуємо за звернення, найближчим часом зміни в тендерну документацію будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000834-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 червня 2019 14:34
Вимога!
Шановний! Ви займаєтесь правовим беззаконням. На засіб Хлорантоїн закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію і він не внесений до реєстру дезінфекційних засобів, який розташований на сайті МОЗ України! Тобто, іншими словами, він не зареєстрований на сьогодні, як дезінфікуючий засіб, а закупівля дезінфікуючих засобів, які не зареєстровані в установленому порядку(згідно Постанови КМУ №908), згідно Закону про запобігання інфікуванню населення ( ст. 34) ЗАБОРОНЕНА!!! Тобто всі пропозиції учасників, у складі пропозицій яких є засіб Хлорантоїн, повинні бути дискваліфіковані! Далі, стосовно аргументів відхилення.Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 14:30
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо.
По перше:
Відповідно до листа №423 від 21 травня 2019 року НВ ТОВ «Фармакос» виробника дезінфекційних засобів, документи на перереєстрацію препарату «Хлорантоін» були подані у відділ реєстрації МОЗ України 07 лютого 2019 року. Реєстраційні номери будуть видані у червні 2019 року. До оновлення реєстру дезінфекційних засобів, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» продукція підлягає реалізації на підставі позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно=епідеміологічної експертизи №02-103-20-5/48604 від 07.12.2018 р. на дезінфекційний засіб «Хлорантоін» в установленому порядку внесені до реєстру висновків Державного реєстру дезінфекційних засобів.
По друге:
Наступним повідомляємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо посилання на те, що подання еквівалентів є неможливим не відповідає дійсності. На ринку є безліч еквівалентів/аналогів засобів зазначених в предметі закупівлі, а прописати медико-технічні вимоги під всіх виробників (щоб вони влаштовували кожного виробника, як Українських так і іноземних) даної групи засобів є неможливо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні так і іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі.
По третє:
Щодо ваших гучних заяв про те, що ми займаємось «правовим беззаконням нібито хочемо отримати хабар та про якісь там домовленості», це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та наданням недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижуючи честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України.

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000834-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 червня 2019 14:40
До написаного
Також, шановний, прокоментуйте, будь ласка, свої дії, коли на наше зауваження щодо дискримінаційних вимог в частині пропису в документації складу на дезінфікуючі засоби, ви написали, що прийняли нашу вимогу та внесете зміни, але, по-суті, змін, фактично, не відбулося, дискримінаційні вимоги залишилися. Ви цинічно ввели в оману Учасників і ми це просто так не залишимо, а додамо цю інформацію до листів в контролюючі органи!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 14:30
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо.
По перше:
Відповідно до листа №423 від 21 травня 2019 року НВ ТОВ «Фармакос» виробника дезінфекційних засобів, документи на перереєстрацію препарату «Хлорантоін» були подані у відділ реєстрації МОЗ України 07 лютого 2019 року. Реєстраційні номери будуть видані у червні 2019 року. До оновлення реєстру дезінфекційних засобів, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» продукція підлягає реалізації на підставі позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно=епідеміологічної експертизи №02-103-20-5/48604 від 07.12.2018 р. на дезінфекційний засіб «Хлорантоін» в установленому порядку внесені до реєстру висновків Державного реєстру дезінфекційних засобів.
По друге:
Наступним повідомляємо, що жодних порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо посилання на те, що подання еквівалентів є неможливим не відповідає дійсності. На ринку є безліч еквівалентів/аналогів засобів зазначених в предметі закупівлі, а прописати медико-технічні вимоги під всіх виробників (щоб вони влаштовували кожного виробника, як Українських так і іноземних) даної групи засобів є неможливо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні так і іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі.
По третє:
Щодо ваших гучних заяв про те, що ми займаємось «правовим беззаконням нібито хочемо отримати хабар та про якісь там домовленості», це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та наданням недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижуючи честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України.

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000834-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 червня 2019 15:04
До написаного Хабарником
По-перше, хабарнику, засіб Хлорантоїн не внесений до реєстру дезінфіекційних засобів на момент подання пропозицій, по-друге, жоден інший документ ( аля висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не може замінити реєстрацію дезінфікуючого засобу - не брешіть та не вводьте в оману контролюючі органи).Закон України про запобігання інфікуванню населення (ст.34) ЗАБОРОНЯЄ використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку. Відповідально заявляємо, засіб Хлорантоїн не зареєстрований в Україні на момент подання пропозицій і ви не маєте законного права його купувати! І останнє, ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 12:31
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що такі нормативно-правові акти, як Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та Постанова КМУ № 908 не містять жодних вимог до порядку проведення закупівель дезінфекційних засобів і не можуть братися до уваги під час проведення тендерів із закупівлі дезінфекційних засобів.
Додатково звертаю Вашу увагу, що відсутність чемного ставлення до офіційних документів, форма та порядок обігу яких затверджена нормативно-правовими актами України (вислів «аля висновок санітарно-епідеміологічної експертизи»), не належить до принципів дотримання конкурентної здатності продукції під час тендерів щодо державних закупівель.
А також у друге звертаємо Вашу увагу , що Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством України.
Нагадуємо Вам, що
Діловий етикет - це встановлений порядок поведінки у сфері бізнесу та ділових контактів. Всім відомо, що будь-який співробітник фірми - обличчя компанії, і важливо, щоб це обличчя було одночасно симпатичним і професійним, доброзичливим і непохитним, послужливим і самостійним.
Ділова етика є одним з головних «знарядь» формування іміджу компанії. У сучасному бізнесі особі фірми приділяється чимала роль. Ті організації, в яких не дотримується діловий етикет, втрачають дуже багато чого. Там же, де діловий етикет став нормою життя, вища продуктивність праці, краще результати. Підприємці усього світу знають найголовніший постулат бізнесу: хороші манери прибуткові.
Набагато приємніше працювати з тією фірмою, де дотримується діловий етикет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 187 095,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 190 035,00
UAH з ПДВ
182 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА 292 825,00
UAH з ПДВ
292 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ" 297 791,00
UAH з ПДВ
297 791,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 09:16
Довідка МВС.pdf
25 червня 2019 09:16
Довідка ДПІ.pdf
05 червня 2019 13:59
Електронний підпис
05 червня 2019 13:15
41 Сертифікати.pdf
05 червня 2019 13:15
архів 3.rar
05 червня 2019 13:15
3 Довідка МТБ.pdf
05 червня 2019 13:15
28 ГЛ Дезант.pdf
05 червня 2019 13:15
22 Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 13:15
21 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 13:15
47 Інструкція Кутасепт.pdf
05 червня 2019 13:15
архів 2.rar
05 червня 2019 13:15
24 Виписка ФОП Дзюба.pdf
05 червня 2019 13:15
31 ГЛ Фармакос.pdf
05 червня 2019 13:15
32 Висновок СЕС Аніозим.pdf
05 червня 2019 13:15
29 ГЛ ДезоМарк.pdf
05 червня 2019 13:15
46 Інструкція Бациллол.pdf
05 червня 2019 13:15
43 Інструкція Аніосейф .pdf
05 червня 2019 13:15
44 Інструкція Сані-Клос.pdf
05 червня 2019 13:15
5 Довідка про ст. 17.pdf
05 червня 2019 13:15
19 Лист про санкції.pdf
05 червня 2019 13:15
9 Аналогічний договір.pdf
05 червня 2019 13:15
26 Лист відгук.pdf
05 червня 2019 13:15
27 ГЛ Вілан.pdf
05 червня 2019 13:15
30 ГЛ Еколаб.pdf
05 червня 2019 13:15
18 Проект договору.pdf
05 червня 2019 13:15
архів.rar
05 червня 2019 13:15
42 Інструкція Аніозим .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ТОВ "ІМЕД"

ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА

ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 145 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:12
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 182 646,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:13
ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА
#2546717128
Переможець 292 825,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА
#2546717128
292 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 12:51
Додаткова уг.№3 (дез.засоби).PDF зміни до договору
17 березня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 11:08
Повідомлення про внесення змін.jpg зміни до договору
27 січня 2020 11:07
Додаткова угода №2.jpg зміни до договору
27 січня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:41
Додаткова уг. №1 (дез.засоби 20%).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:40
Повідомлення про внес.змін 1 (дез.засоби 20%).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 10:18
Дог 108 05,07,19 Дез средства.PDF укладений
05 липня 2019 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки: ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» Зміни: загальна сума договору збільшена на : 58 565,00 грн. без ПДВ. Доповнити Додатком 1 до додаткової угоди № 1 до договору. Дія договору подовжено до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Преамбула та банківські реквізити Замовника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 351 390,00
UAH