Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фургон спеціальний на базі шасі ISUZU FVR 34 (або еквівалент)
Очікувана вартість
3 630 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000818-c fe7291a405494d2990aaccc8c11599b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Дмитро Миколайович

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Головного Каховського магістрального каналу
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Любимівка, вул. Індустріальна, 4, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка
Контактна особа: Гончаров Дмитро Миколайович
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 12:45
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 12:45
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:07
Очікувана вартість: 3 630 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Фургон спеціальний на базі шасі ISUZU FVR 34 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 120 днів з дня поставки (передачі) товару. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:10
Зміни до тендерної документації.pdf
31 травня 2019 12:10
Перелік змін до ТД.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 1.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 2.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 3.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 4.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 5.pdf
31 травня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:10
Зміни до тендерної документації.pdf
16 травня 2019 17:38
Тендерна документація.pdf
31 травня 2019 12:10
Перелік змін до ТД.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 1.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 2.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 3.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 4.pdf
16 травня 2019 17:38
Додаток 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАК - БАС" 3 590 000,00
UAH з ПДВ
3 553 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 3 610 000,00
UAH з ПДВ
3 573 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:59
Електронний підпис
13 червня 2019 16:54
документ переможця.pdf
12 червня 2019 17:20
Електронний підпис
12 червня 2019 17:18
документи переможця.pdf
10 червня 2019 16:29
Електронний підпис
31 травня 2019 11:57
Електронний підпис
31 травня 2019 11:53
реєстр.pdf
31 травня 2019 11:53
Паспорт з кодом повний.pdf
31 травня 2019 11:53
установчі документи.pdf
31 травня 2019 11:53
уповноважена особа.pdf
31 травня 2019 11:53
технічна частина.pdf
31 травня 2019 11:53
пропозиція.pdf
31 травня 2019 11:53
проект договору.pdf
31 травня 2019 11:53
листи та довідки.pdf
31 травня 2019 11:53
авторизація.pdf
31 травня 2019 11:53
17 стаття.pdf
31 травня 2019 11:53
16 стаття.pdf
31 травня 2019 11:53
2 лист від заводу.pdf
31 травня 2019 11:53
1 лист від заводу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАК - БАС"

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАК - БАС"
#41894173
Переможець 3 553 700,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 13:46

Документи

12 червня 2019 13:46
Електронний підпис
12 червня 2019 13:45
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАК - БАС"
#41894173
3 553 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 13:46
Електронний підпис
12 червня 2019 13:45
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:28
Звіт про виконання договору укладений
15 жовтня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 14:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 13:21
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 13:19
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 16:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 14:21
Договір укладений
24 червня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням листа Покупця вих. № 101 від 03.07.2019р (з метою більш повного виконання функцій та завдань Покупця, з урахуванням можливості покращення предмету закупівлі (без збільшення суми за Договором), за наявності згоди Сторін) та на підставі ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про таке: Пункт 5.2. розділу V Договору викласти в наступній редакції: «Поставка товару здійснюється на підставі письмової або факсимільної заявки Замовника протягом десяти днів з дня отримання Постачальником. Строк поставки – до 30.08.2019р.»
Номер договору про закупівлю: 425
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та у відповідності до листа Продавця №27/08-19 від 27.08.2019 р., та згідно до вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти №425 від 24.06.2019 року (надалі - Договір): Внести зміни до пункту 5.2. розділу V Поставка товару Договору та викласти його у наступній редакції: Поставка товару здійснюється на підставі письмової або факсимільної заявки Замовника протягом десяти днів з дня отримання Постачальником. Строк поставки – до 30.09.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 425
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та у відповідності до листа Продавця №27/09-19 від 27.09.2019 р., та згідно до вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти №425 від 24.06.2019 року (надалі - Договір): 1. Внести зміни до пункту 5.2. розділу V Поставка товару Договору та викласти його у наступній редакції: Поставка товару здійснюється на підставі письмової або факсимільної заявки Замовника протягом десяти днів з дня отримання Постачальником. Строк поставки – до 11.10.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 425
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 553 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 592 283,33 UAH)