Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
15 800,00 UAH
UA-2019-05-16-000788-b e7d30b1c7e664e338087ac4ba97339e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38547552
Місцезнаходження замовника: 79022, Україна, Львівська обл., Львів, ГОРОДОЦЬКА 186
Контактна особа замовника: Кунинець Оксана Юліанівна
380322269760
info@dorses.lviv.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:14
Очікувана вартість: 15 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Дезінфекційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 кілограми
Жавель-Клейд або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька,186
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
11 Флакон
Засіб спиртовий дезінфекційний «Вінсепт» або «Дезодерм» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька,186
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 травня 2019 22:02
тендер_дез2019.doc
16 травня 2019 22:01
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-16-000788-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 червня 2019 13:50
Вимога
Чергова корупційна закупівля Замовника-хабарника у "свого" постачальника! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, спектр антимікробної дії, властивий лише вказаним в документації торговим маркам, специфічні режими використання та інше. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 16:35
Тендерним комітетом головної організації прийнято рішення закупівлю дезінфекційних засобів, які входять до ДК 021:2015 - 24450000-3 «Агрохімічна продукція», здійснювати за процедурою відкритих торгів, тому ця закупівля не є допороговою. Закупівля здійснюється відповідно до процедури відкритих торгів згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація оформляється відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 3 частини 2 статті 22 містить вимоги до інформації «про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовника зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами).
Відповідно до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надано обґрунтування посилання на конкретну торгову марку, в т.ч. із зазначенням технічних та якісних характеристик, і зазначено вираз «або еквівалент», як вимагається пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно масової частки активної речовини, то наказами МОЗ, зокрема наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», встановлено вимоги щодо застосування різних спиртових (понад 65,0%) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Учасником запропоновано дезінфекційний засіб «ЕконормDEZРП», у якому відповідно до Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу від 24.12.2015 № 05.03.02-08/1415, Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.12.2015 № 05.03.02-04/56089, Методичних вказівок щодо застосування засобу дезінфекційного «ЕконормDEZРП» з метою дезінфекції, затв. 24.12.2015 № 643-2015, вміст діючої речовини спирту ізопропілового становить 55,0%.
Широкий спектр антимікробної дії засобів (антимікробні властивості щодо грамнегативних та грампозитивних бактерій (включаючи збудників туберкульозу, псевдотуберкульозу, дизентерії, холери, інших колітів, ентеритів, гастроентеритів, черевного тифу, паратифу, інших сальмонельозів, кишкових ієрсиніозів, дифтерії, скарлатини, коклюшу, менінгококової інфекції, золотистого стафілококу, мультирезистентного стафілококу (MRSA), ентерогеморагічної кишкової палички, синьогнійної палички тощо), вірусів (включаючи віруси гепатитів, ВІЛ-інфекції, грипу, «пташиного грипу», «свинячого грипу», «атипової пневмонії» (SARS), геморагічних лихоманок, герпесу, поліомієліту, цитомегаловірусу, вірусів Коксакі, ECHO, парагрипу, аденовірусні, ентеровірусні, коронавірусні, поліовірусні, паповавірусні, респіраторно-синтиціальні, риновірусні, ротавірусні, хантавірусні інфекції тощо), грибів роду Candida, патогенних дерматофітів, пліснявих грибів та спор, збудників особливо небезпечних інфекцій (чума, холера, туляремія, сибірська виразка тощо). Наявність овоцидних властивостей проти збудників паразитарних хвороб (цист та ооцист найпростіших, яєць та личинок гельмінтів тощо), наявність відповідних режимів дезінфекції, наявність скороченого часу експозиції для профілактичної дезінфекції поверхонь приміщень (30; 15; 10 хвилин), інші вимоги до дезінфекційних засобів обумовлюється вимогами, зокрема, Постанови КМУ від 22 серпня 2011 р. № 893 "Про затвердження Правил санітарної охорони території України», відповідно до якої забезпечується здійснення організаційних медико-санітарних, санітарно-гігієнічних, лікувально-профілактичних та протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання занесенню та поширенню на територію України особливо небезпечних інфекційних хвороб, та відповідно до вимог якої дезінфекція, дезінсекція, дератизація і деконтамінація проводяться у спосіб, що не створює незручностей та не заподіює шкоди пасажирам, членам екіпажів (бригад), окремим особам, а також транспортним засобам, вантажу, товарам та іншим предметам у випадку їх виконання у разі завезення (ймовірної підозри на завезення) інфекційних хвороб, що мають міжнародне значення, перелік яких визначений ВООЗ, і готовність до виконання яких має забезпечити Замовник у межах, визначених установчими документами.
Учасником запропоновано дезінфекційний засіб «Саніліт». Методичними вказівками щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014, зазначаються дані щодо спектру антимікробної дії: «Засіб «Саніліт» володіє антимікробною активністю відносно грамнегативних та грампозитивних бактерій (включаючи збудників туберкульозу), вірусів (включаючи аденовіруси, віруси грипу, парагрипу та інших збудників гострих респіраторних інфекцій, ентеровіруси, ротавіруси, вірус поліомієліту, віруси ентеральних (А), парентеральних (В, С) гепатитів, герпесу, атипової пневмонії, «пташиного» грипу, ВІЛ), патогенних грибів роду Кандида, дерматомікозів».
Учасником запропоновано дезінфекційний засіб «Саніліт». Методичними вказівками щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014, визначено режими дезінфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань у лабораторіях (таблиця 8 Методичних вказівок щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014); режими дезінфекції поверхонь у приміщеннях, жорстких меблів, зовнішніх поверхонь приладів, апаратів, санітарний транспорт (таблиця 2 Методичних вказівок щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014) при кишкових та крапельних інфекціях бактеріальної етіології, респіраторних інфекціях вірусної етіології, внутрішньо-лікарняних інфекціях; режими дезінфекції поверхонь у приміщеннях, жорстких меблів, зовнішніх поверхонь приладів, апаратів, санітарний транспорт (таблиця 3 Методичних вказівок щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014) при вірусних інфекціях (включаючи ентеровіруси, ротавіруси, вірус поліомієліту, віруси ентеральних, парентеральних гепатитів, герпесу, атипової пневмонії, «пташиного» грипу, ВІЛ), які передбачають два види режиму дезінфекції за концентрації робочого розчину 0,016 % за активним хлором (час знезараження (експозиція) становить 60 хв.) та за концентрації робочого розчину 0,032% за активним хлором (час знезараження (експозиція) становить 30 хв.).
Учасником запропоновано дезінфекційний засіб «Саніліт». Методичними вказівками щодо застосування засобу дезінфекційного «Саніліт» з метою дезінфекції та передстерилізаційного очищення, затв. 21.10.2014 № 462-2014, не передбачається скороченого часу експозиції для профілактичної дезінфекції поверхонь приміщень протягом 15; 10 хвилин.
Тендерна документація оформлена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зважаючи на значну кількість дезінфекційних засобів, зареєстрованих в Україні і дозволених до використання.
Вимога Учасника містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає відповідальність згідно з чинним законодавством.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000788-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 червня 2019 17:00
Щодо відповіді замовника-хабарника
Хабарник намагається виправдати свої корупційні дії, зв"язки з заздалегідь обраним у переможці учасником, пишк різну нісенітницю в своє виправдання. Наприклад на свій манер брехливо перекрутив тлумачення Наказу №236. вірне тлумачення: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Хабарник не відповідає на голвну нашу тезу вимоги! Ще раз акцентуємо увагу, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, спектр антимікробної дії, властивий лише вказаним в документації торговим маркам, специфічні режими використання та інше. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Останній раз наголошуємо, якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 16:04
Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації, згідно з наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680, визначається замовником.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм листом від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» роз’яснило, зокрема, що статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, а згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому (лист-роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, сфері застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник при організації відкритих торгів. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги щодо основних властивостей дезінфекційних засобів, рекомендований перелік дезінфекційних засобів, які застосовуються у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, санітарної охорони території України, зокрема, щодо заходів в осередках особливо небезпечних інфекцій, організації режиму роботи лабораторій з патогенним біологічним матеріалом та ін., регламентуються зокрема і нормативно-правовими актами МОЗ України (є у вільному доступі).
Виходячи з виробничої необхідності, враховуючи специфіку та обсяги роботи, Замовником визначені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Як вимагається пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації надано обґрунтування посилання на конкретну торгову марку, в т.ч. із зазначенням технічних та якісних характеристик, і зазначено вираз «або еквівалент».
Згідно з аналізом Державного реєстру дезінфекційних засобів (за будь-який рік), який є у вільному доступі, зареєстровано щонайменше кілька дезінфекційних засобів різних виробників, які відповідають технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі за вмістом діючої речовини, спектру дії тощо. Максимальний строк дії державної реєстрації засобу - п'ять років, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2006 року № 908 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів», розширює перелік таких засобів і виробників.
Інформаційним листом «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» (у вільному доступі) Міністерство економічного розвитку і торгівлі України наводить типові порушення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні документації конкурсних торгів щодо встановлення дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів, наприклад:
- вимоги щодо можливості подання пропозиції виключно платниками ПДВ,
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Жодних з перелічених вимог у тендерній документації Замовника не міститься, тому впливу на коло потенційних учасників конкурсних торгів не відбувається.
У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (лист-роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження (лист-роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (лист-роз'яснення Мінекономрозвитку від 30.12.2016 N 3302-06/42560-06).
Враховуючи те, що у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2019 року докладно обґрунтовано невідповідність тендерної пропозиції зазначеним Замовником у тендерній документації умовам, немає передбачених законом підстав для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000788-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 11 червня 2019 16:52
Щодо відповіді Замовника
Шановний! Ми розуміємо, що за вас написав "відписку" улюбленицй постачальник, який вам дає хаюбарі. Але ця відписка нічого спільного немає з істиною. Немає в Україні жодного дезіфікуючого засобу іншого виробника, який повністю відповідав би вимогам документації, ніж торгова марка засобу зазначена в документації. Ми направляємо листи до контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2019 01:49
Члени тендерного комітету пройшли курс навчання з питань організації закупівель і володіють достатніми знаннями як для підготовки тендерної документації відповідно до вимог діючого законодавства, так і для розгляду тендерних пропозицій.
У протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2019 року докладно обґрунтовано невідповідність тендерної пропозиції Учасника зазначеним Замовником у тендерній документації умовам.
У відповіді на вимогу вже згадувалося про те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження (лист-роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
У визначений Законом строк, до завершення періоду подачі пропозицій Учасник не звертався до Замовника із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації, не подав скаргу до органу оскарження. Отже, приймаючи рішення про намір взяти участь у торгах, Учасник не вважав положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 7 713,00
UAH з ПДВ
3 856,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 5 376,00
UAH з ПДВ
4 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дезодар" 5 891,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн 15 306,36
UAH з ПДВ
15 306,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 10:54
sign.p7s
28 травня 2019 10:53
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2019 10:53
Установчі документи.pdf
28 травня 2019 10:53
Інші документи.pdf
28 травня 2019 10:53
Документи на товар.pdf

Публічні документи

Публічні документи

25 червня 2019 14:47
Довідка МВС.pdf
31 травня 2019 13:12
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 13:12
Статут.pdf
31 травня 2019 13:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 травня 2019 13:12
Гарантійний лист 2.pdf
31 травня 2019 13:12
Гарантійний лист 1.pdf
31 травня 2019 13:12
Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2019 13:12
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 3 856,50
UAH з ПДВ
06 червня 2019 13:37
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 4 656,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:43
ТОВ "Дезодар"
#41937138
Відхилено 4 900,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 12:03
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн
#33888590
Переможець 15 306,36
UAH з ПДВ
21 червня 2019 19:43

Документи

06 червня 2019 13:35
sign.p7s
06 червня 2019 13:34
протоколдез05062019.pdf

Документи

12 червня 2019 16:42
sign.p7s
12 червня 2019 16:39
протоколдез12062019.pdf

Документи

20 червня 2019 11:55
sign.p7s
20 червня 2019 11:52
протоколдез19062019.pdf

Документи

21 червня 2019 19:43
sign.p7s
21 червня 2019 19:41
протоколдез21062019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 19:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн
#33888590
15 306,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 19:43
sign.p7s
21 червня 2019 19:41
протоколдез21062019.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 липня 2019 22:16
Догов_санщит_2019.pdf укладений
05 липня 2019 22:15

Актуальні тендери

До пошуку