Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книжкові сканери
Очікувана вартість
121 800,00 UAH
UA-2019-05-16-000760-b e14846469a084c89b57ca4d3fdf49b7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505095 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505095
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 18:41
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 18:41
Початок аукціону: 03 червня 2019 15:36
Очікувана вартість: 121 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 18:36
Оголошення.PDF
16 травня 2019 18:36
ТД К к Сканери ГУ ПФУ 19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:25
Дата відповіді: 21 травня 2019 18:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лупашко О.Р. 100 800,00
UAH з ПДВ
100 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фолгат ФТК 111 090,00
UAH з ПДВ
111 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 117 390,00
UAH з ПДВ
117 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 118 230,00
UAH з ПДВ
118 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 16:37
Лист авторизації.rar
31 травня 2019 19:17
Електронний підпис
31 травня 2019 17:53
сертифікація Лупашко.PDF
31 травня 2019 17:53
свідоцтва Лупашко.pdf
31 травня 2019 17:53
працівники Лупашко.PDF
31 травня 2019 17:53
матер-тех база Лупашко.PDF
31 травня 2019 17:53
лист-згода Лупашко.PDF
31 травня 2019 17:53
лист гарантія Лупашко.PDF

Публічні документи

14 червня 2019 10:10
Документи про переможця
01 червня 2019 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

31 травня 2019 18:02
9 Витяг з ЕДР.pdf
31 травня 2019 18:02
8 Виняг платника ПДВ.pdf
31 травня 2019 18:02
7 Статут Софт Продакшн.pdf
31 травня 2019 18:02
5 2 Договор 221018.pdf
31 травня 2019 18:02
5 1 Договір 392019.pdf
31 травня 2019 18:02
3 Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 18:02
2 7 ISO CZUR.pdf
31 травня 2019 18:02
2 6 Сертифікати DELL UKR.pdf
31 травня 2019 18:02
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
31 травня 2019 18:02
2 3 dell-iso14001-worldwide.pdf
31 травня 2019 18:02
2 2 dell-worldwide-iso9001.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 12:31
Статут 2017 завірений.pdf
30 травня 2019 12:31
ПФУ Вінниця Протокол 67.pdf
30 травня 2019 12:31
Протокол№3.pdf
30 травня 2019 12:31
Протокол 55.1.pdf
30 травня 2019 12:31
Платник ПДВ.pdf
30 травня 2019 12:31
Опис.pdf
30 травня 2019 12:31
Наказ керівника.pdf
30 травня 2019 12:31
Лист-згода з проектом.pdf
30 травня 2019 12:31
Лист Згода персон дані.pdf
30 травня 2019 12:31
Лист Гарантія санкції.pdf
30 травня 2019 12:31
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 12:31
Декларація (переклад).pdf
30 травня 2019 12:31
Витяг 02.05.2019.pdf
30 травня 2019 12:31
Авторизація сканери.pdf
30 травня 2019 12:31
ISO9001_2015 Сканери.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лупашко О.Р.

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупашко О.Р.
#3342316676
Відхилено 100 800,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 18:47
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 111 090,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 18:22

Документи

10 червня 2019 18:47
Електронний підпис
10 червня 2019 18:45
Відхилення ФОП

Документи

12 червня 2019 18:22
Електронний підпис
12 червня 2019 18:21
Протокол Переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
111 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 18:22
Електронний підпис
12 червня 2019 18:21
Протокол Переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:42
Додаткова угода №1 16.07.19.pdf зміни до договору
18 липня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 18:29
Договір 44/19 укладений
27 червня 2019 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Номер додаткової угоди - 1. Сума договору після внесення змін - 111090,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 7.
Номер договору про закупівлю: 44/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 111 090,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 515,00 UAH)