Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Книжкові сканери
Очікувана вартість
121 800,00 UAH
UA-2019-05-16-000760-b ● e14846469a084c89b57ca4d3fdf49b7a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13322403 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Козак Богдан Степанович +380432505095 gu@vn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 18:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2019 18:41 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 15:36 |
Очікувана вартість: | 121 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 609,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 18:36 |
Оголошення.PDF | |
16 травня 2019 18:36 |
ТД К к Сканери ГУ ПФУ 19.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:25
Дата відповіді: 21 травня 2019 18:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лупашко О.Р. |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
100 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фолгат ФТК |
111 090,00
UAH з ПДВ
|
111 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
117 390,00
UAH з ПДВ
|
117 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
118 230,00
UAH з ПДВ
|
118 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лупашко О.Р. #3342316676 |
Відхилено |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 18:47
|
ТОВ Фолгат ФТК #30114318 |
Переможець |
111 090,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 16:42
|
Додаткова угода №1 16.07.19.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 18:29
|
Договір 44/19 | укладений |
27 червня 2019 18:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Номер додаткової угоди - 1. Сума договору після внесення змін - 111090,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 7. |
Номер договору про закупівлю: | 44/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |