Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000718-b ● b79f029b225542b9bac4dcdb0373cf31
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ККОЖФ Святошинського району" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Код ДК 021:2015: 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 17:25 |
Тендерна документація. Ремонт тракторів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ФОП неплатник ПДВ
Дата подання: 21 травня 2019 11:49
Дата відповіді: 23 травня 2019 17:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000718-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 20 травня 2019 19:54
В И М О Г А
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: додаток 2 розділ 1 пункт 1.1 підпункт 12), щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а (автотранспортна дільниця).
Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України.
Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від Замовника.
Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2019 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва.
Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва.
В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України.
Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 10 км від Замовника.
Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2019 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва.
Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва.
В іншому випадку будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету згідно чинного Законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 17:53
Доброго дня.
Тендерна документація Замовника складена відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі – встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Вимога щодо відстані станції технічного обслуговування обумовлена необхідністю проведення заходів щодо раціонального використання та економії коштів (враховуючи технічний стан мототранспортних засобів та умови їх експлуатації, за яких майже щоденно виникають питання щодо діагностики та ремонту різних вузлів та агрегатів), зокрема, шляхом скорочення експлуатаційних витрат (витрат палива, збереження ресурсу мототранспортних засобів) та оптимізації робочого часу працівників Підприємства, які використовують мототранспортні засоби для виконання функціональних обов’язків.
Факт розташування достатньої кількості станцій технічного обслуговування мототранспортних засобів, в межах визначеної кваліфікаційним критерієм території (у тому числі – в Шевченківському, Солом’янському та Києво-Святошинському районах), спростовує Ваші судження про дискримінаційність та обмеження конкуренції, які, начебто, випливають зі встановленої нами вимоги.
Окрім того, варто зазначити, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та неодмінно призведе до зайвих витрат часу в умовах щільного дорожнього трафіку та коштів на транспортування.
Таким чином, враховуючи, що вимога щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а обґрунтована обставинами, зазначеними вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація Замовника складена відповідно до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі – встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Вимога щодо відстані станції технічного обслуговування обумовлена необхідністю проведення заходів щодо раціонального використання та економії коштів (враховуючи технічний стан мототранспортних засобів та умови їх експлуатації, за яких майже щоденно виникають питання щодо діагностики та ремонту різних вузлів та агрегатів), зокрема, шляхом скорочення експлуатаційних витрат (витрат палива, збереження ресурсу мототранспортних засобів) та оптимізації робочого часу працівників Підприємства, які використовують мототранспортні засоби для виконання функціональних обов’язків.
Факт розташування достатньої кількості станцій технічного обслуговування мототранспортних засобів, в межах визначеної кваліфікаційним критерієм території (у тому числі – в Шевченківському, Солом’янському та Києво-Святошинському районах), спростовує Ваші судження про дискримінаційність та обмеження конкуренції, які, начебто, випливають зі встановленої нами вимоги.
Окрім того, варто зазначити, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та неодмінно призведе до зайвих витрат часу в умовах щільного дорожнього трафіку та коштів на транспортування.
Таким чином, враховуючи, що вимога щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 10 км. від адреси: м. Київ, вул. Якутська, 6а обґрунтована обставинами, зазначеними вище, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-16-000718-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Куля Валентин Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2475910239
Дата подання: 06 червня 2019 17:38
Вимога про скасування тендера
не відповідність переможця кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2 тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 17:58
Відповідно до статті 11 ЦК підставами виникнення цивільних прав та обов'язків є:…1) договори та інші правочини (як узгоджене волевиявлення всіх його учасників (сторін).
Згідно зі статтею 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно зі статтею 631 ЦК України, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Відповідно до наданого Учасником у складі тендерної пропозиції договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року (із змінами) вказаний договір діє до 31 грудня 2019 року.
Згідно зі статтею 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Крім того, згідно зі статтею 770 ЦК України, у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов'язки наймодавця.
Відповідно до п. 2 Додаткової угоди № 1 від 30.03.2018 року до договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року, кожна зі сторін має право на дострокове припинення дії даної угоди, попередньо повідомивши іншу сторону за 30 діб.
Таким чином, доказом розірвання договору може бути:
- повідомлення про розірвання договору із відміткою про його отримання іншою стороною;
- додаткова угода про розірвання договору;
- рішення суду.
На підтвердження розірвання договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 Вами не було надано відповідних документів, які могли б слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «АКРУ».
Згідно зі статтею 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно зі статтею 631 ЦК України, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Відповідно до наданого Учасником у складі тендерної пропозиції договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року (із змінами) вказаний договір діє до 31 грудня 2019 року.
Згідно зі статтею 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Крім того, згідно зі статтею 770 ЦК України, у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов'язки наймодавця.
Відповідно до п. 2 Додаткової угоди № 1 від 30.03.2018 року до договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 року, кожна зі сторін має право на дострокове припинення дії даної угоди, попередньо повідомивши іншу сторону за 30 діб.
Таким чином, доказом розірвання договору може бути:
- повідомлення про розірвання договору із відміткою про його отримання іншою стороною;
- додаткова угода про розірвання договору;
- рішення суду.
На підтвердження розірвання договору оренди нежитлових приміщень № 2 від 01.05.2015 Вами не було надано відповідних документів, які могли б слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «АКРУ».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Куля Валентин Анатолійович" #2475910239 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 10:06
|
ТОВ АКРУ #35981975 |
Переможець |
1 680 290,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 10:38
|
Договір № 247 від 24.06.2019.pdf | укладений |
24 червня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг, визначених в пункті 1.2. Договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, що становить 336 058,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |