Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8- Столярні вироби (вікно металопластикове з додатковими конструкційними матеріалами, вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами, двері металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами та перегородки металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами) (місцевий бюджет (обласний)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-16-000632-b 7b629f8655a341569ace11e130ea504e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 08:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
вікно металопластикове з додатковими конструкційними матеріалами (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
13 шт
вікна металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 шт
двері металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
5 шт
перегородки металопластикові з додатковими конструкційними матеріалами (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 16:24
Додаток 4.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 3 1.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 2.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 1.docx
16 травня 2019 16:24
ТД на вікна.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 8.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 7.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 6.docx
16 травня 2019 16:24
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2019 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 299 501,04
UAH з ПДВ
299 501,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2019 05:38
Електронний підпис
02 червня 2019 05:36
сертифікати.rar
02 червня 2019 05:36
уповн.особа.PDF
02 червня 2019 05:36
статут.pdf
02 червня 2019 05:36
свідотство пдв.PDF
02 червня 2019 05:36
повноваж.директ..PDF
02 червня 2019 05:36
паспорт.PDF
02 червня 2019 05:36
ліцензія.rar
02 червня 2019 05:36
лист погодж.з торгами.PDF
02 червня 2019 05:36
згода.PDF
02 червня 2019 05:36
захист довкілля.PDF
02 червня 2019 05:36
дозвіл.PDF
02 червня 2019 05:36
довідка санкції.PDF
02 червня 2019 05:36
довідка про печатку.PDF
02 червня 2019 05:36
диллерство.rar
02 червня 2019 05:36
декларація.PDF
02 червня 2019 05:36
Гарантія.zip
02 червня 2019 05:36
гарантія на вироби.PDF
02 червня 2019 05:36
анкета.PDF
02 червня 2019 05:36
ст17.PDF
02 червня 2019 05:36
працівники.rar
02 червня 2019 05:36
МТБ.rar
02 червня 2019 05:36
Аналогічні договори.rar
02 червня 2019 05:36
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Позитив"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 червня 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій